[P6] Κουφού Κ. Ε. & Παπαδάκης Σ. (2018). Οι στάσεις των εφήβων ως προς τη χρήση των greeklish στην επικοινωνία τους μέσω κινητών συσκευών και Διαδικτύου. Έρκυνα, Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών – Επιστημονικών Θεμάτων, Τεύχος 14, 4-18. ISSN: 2241-8393Download
http://erkyna.gr/e_docs/periodiko/teyxos/teyxos-14-(14_2018).pdf
[P5] Κουφού Κ.Ε. & Παπαδάκης Σ. (2017). Ακροστιχίδες στα ίχνη της γραφής. Επιστημονικό Εκπαιδευτικό Περιοδικός «εκπ@ιδευτικός κύκλος» 5(3), 79-90 ISSN:2241-4578.Download
[P4] Παπαδάκης, Σ., Παρασκευάς, Α., Φατσέα, Α., Κερκίρη, Τ., Μπίτσης, Χ. & Τζιμόπουλος Ν. (2015). Αξιολόγηση εκπαιδευτικών ιστότοπων: Η περίπτωση του 6ου Διαγωνισμού Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση 8(1-2), 107-121. ISSN: 1792-8796Download
http://earthlab.uoi.gr/thete/index.php/thete
[P3] ΣωτηριάδουΑ. &ΠαπαδάκηςΣ. (2013). Τα κοινωνικά δίκτυα ως εκπαιδευτικά εργαλεία: Εμπειρία από την εκμάθηση του Matlab μέσω Facebook. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση 6(3), 161-179, ISSN: 1792-8796.Download
http://earthlab.uoi.gr/thete/index.php/thete
[P2] Παπαδάκης Σ., Πασχάλης Γ., Ρώσσιου Ε. &Δόβρος Ν. (2010). Εκπαίδευση και Πρακτική με το Ελεύθερο Ανοικτό Διαδικτυακό Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS). Ηλεκτρονικό περιοδικό του e-Δικτύου – ΤΠΕ τ. 0.Download