[Σ63] Δαλάπα Α , Ράικου Ν., Βοϊνέσκου Ζ., Καραλής Θ. & Παπαδάκης Σ (2019). Επιμορφωτικές Ανάγκες των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στο (επιμ.), Πρακτικά 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο, με Διεθνή Συμμετοχή, της Ελληνικής Επιτροπής Προσχολικής Αγωγής (Organisation Mondialpourl’EducationPréscolaire – Ο.Μ.Ε.Ρ.) «Ενισχύοντας την αλληλεπίδραση, υποστηρίζοντας την έκφραση:προκλήσεις και προοπτικές στη μάθηση και διδασκαλία παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας».Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.) της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Πάτρας, 1-3 Νοεμβρίου 2019.Download
[Σ62] Παπαδόπουλος Κ. & Παπαδάκης Σ (2019). Αξιοποίηση Κινητών Συσκευών για την υποστήριξη της Διδασκαλίας και της Μάθησης Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στο Ν. Αλεξανδρής, Β. Βλάμος και Β. Μπελεσιώτης (επιμ.), Πρακτικά 11th Conference on Informatics in Education – Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση (11th CIE2019), Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 11-13 Οκτωβρίου 2019. ISBN: 978-960-578- 032-6Download
[Σ61] Μπαξεβάνη Κ .& Παπαδάκης Σ. (2019). Fliperentiation: Τεχνολογικά Υποστηριζόμενη Ανεστραμμένη τάξη με Διαφοροποιημένη διδασκαλία. Στο Γ. Κουτρομάνος, Λ. Γαλάνη (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», σ. 204-215, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 18-20 Οκτωβρίου 2019. ISBN 978-618-83186-4-9.Download
http://www.etpe2019.primedu.uoa.grISBNPDF
[Σ60] Μακροδήμος Ν., Γαριού Α. & Παπαδάκης Σ.(2019) Τεχνολογικά Υποστηριζόμενη “Ανεστραμμένη Tάξη”: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών – Επιμορφωτών με το ίδιο το μοντέλο. Στο Μ. Ιωσηφίδου (επιμ.), Πρακτικά 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ,Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Ρόδος10-12 Απριλίου 2019. Τόμος Α. σ.270-280Download
[Σ59] Σταυριανός Κ. & Παπαδάκης Σ (2018). Αξιοποίηση Κινητών Συσκευών για την υποστήριξη της Διδασκαλίας και της Μάθησης Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στο Ν. Αλεξανδρής, Β. Βλάμος και Β. Μπελεσιώτης (επιμ.), Πρακτικά 10th Conference on Informatics in Education – Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση (11th CIE2019), Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 02-04Νοεμβρίου 2018.Download
[Σ58] Μαγδαληνού Π.& Παπαδάκης Σ.(2018) Ο Διάχυτος Υπολογισμός, ο Κινητός Υπολογισμός και το Διαδίκτυο των Πραγμάτων στην Εκπαίδευση. Στο Σ. Δημητριάδης, Β. Δαγδιλέλης και Θ. Τσιάτσος (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Διδακτική της Πληροφορικής», Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη19-21/10/2018. ISBN978-618-83186-1-8Download
[Σ57] Παρασκευάς Α Παπαδάκης Σ. & Φατσέα Α. (2018). Εξ αποστάσεως συνεργασία σχολείων: μελέτες περίπτωσης στο Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο” Στο Κολτσάκης Ε. ΣαλονικίδηςI, (επιμ.), Πρακτικά 5ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Κεντρικής Μακεδονίας για τις ΤΠΕ, Θεσσαλονίκη, 27-29 Απριλίου 2019. (σ.σ. 1598-1605). ISBN: 978-960-99301-4-7 ΤΟΜΟΣ Δ’, σ.σ. 165 – 174 .Download
https://5syn-thess2018.ekped.gr/praktika/
[Σ56] Δράγος Σ. & Παπαδάκης Σ. (2017). Τα Μετα-Αποθετήρια Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων ως εργαλεία υποστήριξης Κοινοτήτων Μάθησης και Πρακτικής Εκπαιδευτικών. Στο Γ. Αλεξανδράτος, Τ. Αρβανίτη-Παπαδοπούλου, Ι. Γεωργόπουλος (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 4ο Συνεδρίου ΠΕΣΣ «Το σχολείο ως οργανισμός & κοινότητα μάθησης», ΑΣΠΑΙΤΕ, Ιωάννινα ,09-10/12/2017 Παν/μιο Ιωαννίνων..τ.Α, 48-56. ISBNDownload
[Σ55] Παναγίτσας Π. & Παπαδάκης Σ (2017). Βελτιώνοντας τη διεπαφή σταθερών και κινητών συσκευών στην περίπτωση της δυσλεξίας. στο Ν. Αλεξανδρής, Β. Βλάμος και Β. Μπελεσιώτης (επιμ.), Πρακτικά 9th Conference on Informatics in Education – Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση (9th CIE2017), Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 13-15 Οκτωβρίου 2017. ISBN: 978-960-578- 032-6Download
[Σ54] Παπαδάκης Σ. & Σπανός Κ. (2017). Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για μουσειακή εκπαίδευση, στο Ν. Αλεξανδρής, Β Βλάμος και Β. Μπελεσιώτης (επιμ.), Πρακτικά 9th Conference on Informatics in Education – Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση (9th CIE2017), Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 13-15 Οκτωβρίου 2017. ISBN: 978-960-578- 032-6Download
[Σ53] Σταυριανός Α. & Παπαδάκης Σ. (2017). Εξέλιξη ορισμών της Υπολογιστικής Σκέψης και πολιτικές ενσωμάτωσής της στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση στην Ε.Ε. Στο (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 11ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής «Η Πληροφορικής την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Καινοτόμες Παιδαγωγικές Πρακτικές, ΠΕΚΑΠ, Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και το Τμήμα Μηχανικών Αυτοματισμού του Τ.Ε.Ι. Στερεάς Ελλάδας Χαλκίδα 05-07/05/2017. [Βραβείο 1ης Καλύτερης Εργασίας]Download
[Σ52] Ρόζου Μ., Λαδιάς Α. & Παπαδάκης Σ (2017). Η αναπαράσταση των δεδομένων, σε προγράμματα μαθητών Γυμνασίου, στη γλώσσα Scratch. Στο (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 11ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής «Η Πληροφορικής την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Καινοτόμες Παιδαγωγικές Πρακτικές, ΠΕΚΑΠ, Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και το Τμήμα Μηχανικών Αυτοματισμού του Τ.Ε.Ι. Στερεάς Ελλάδας Χαλκίδα 05-07/05/2017.Download
[Σ51] Παπαδάκης Σ., Σπάλα Γ. & Τίτης Α. (2017). Μικτή επιμόρφωση Καθηγητών Πληροφορικής στον Προγραμματισμό Κινητών Συσκευών με το AppInventor Στο (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 11ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής «Η Πληροφορικής την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Καινοτόμες Παιδαγωγικές Πρακτικές, ΠΕΚΑΠ, Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και το Τμήμα Μηχανικών Αυτοματισμού του Τ.Ε.Ι. Στερεάς Ελλάδας Χαλκίδα 05-07/05/2017.Download
[Σ50] Παναγίτσας Σ. & Παπαδάκης Σ. (2017). Υποστηρικτικές τεχνολογίες για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες: Βιβλιογραφική επισκόπηση. Στο Κ. Παπανικολάου (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 5ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου «Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία», ΑΣΠΑΙΤΕ, Αθήνα,21-23/04/2017. ISBN 978-618-83186-0-1Download
[Σ49] Ρόζου Μ., Παπαδάκης Σ. & Λαδιάς Α. (2017). Η Αναπαράσταση Δεδομένων στα Προγράμματα Σπουδών Πληροφορικής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στο (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών Πανελλήνιου Συνέδριου με θέμα «Προγράμματα Σπουδών για ένα δημιουργικό σχολείο», Πανελλήνια Παιδαγωγική Εταιρεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.), Τομέας Παιδαγωγικής του Φ.Π.Ψ. του Ε.Κ. Πανεπιστημίου Αθηνών και Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα «Κολλέγιο Αθηνών- Κολλέγιο Ψυχικού, Αθήνα 5-6/5/2017.Download
[Σ48] Αλατζάς Χ., Φατσεά Α., Παρασκευάς Α. Πατσιαλού Κ., Τζιμόπουλος Ν.&Παπαδάκης Σ. (2017). Οργάνωση, διεξαγωγή και αξιολόγηση Διαγωνισμών Εκπαιδευτικών Ιστότοπων. Στο Κ. Γλέζου & Ν. Τζιμόπουλος (επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ,Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος 28-30 Απριλίου 2017. ISBN: 978-618-80768-4-6, Εκδόσεις Ε-Δίκτυο ΤΠΕΕ, Σύρος 2018, ISBN: 978-618-80768-4-6Download
[Σ47] Δράγος Σ.& Παπαδάκης Σ.(2017). Αποθετήρια Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στο Κ. Παπανικολάου (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 5ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου «Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία», ΑΣΠΑΙΤΕ, Αθήνα,21-23/04/2017. ISBN 978-618-83186-0-1Download
[Σ46] Γαριού Α. & Παπαδάκης Σ. (2016). Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών με «αντεστραμμένη τάξη»: Μια καινοτόμα πρακτική διδασκαλίας της Βιολογίας-Χημείας στην εκπαίδευση STEM στο Κολέζα Ε., Καμμέας Α. &Σκορδούλης Κ. (Επιμ.) Πρακτικά 1ουΠανελληνίουΣυνεδρίου Hellenic Conference on Innovating STEM Education (HiSTEM2016), ΕΚΠΑ, Αθήνα 16-18/12/2016. [pdf]Download
[Σ45] Παπαδάκης Σ. & Φραγκούλης Ι. (2016). Απόψεις εκπαιδευτικών για την αποτελεσματικότητα του προγράμματος επιμόρφωσης τους για αξιοποίηση της τέχνης στο διδακτικό τους έργο. Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου ΠΔΕ Νοτίου Αιγαίου, Αναδεικνύοντας γέφυρες επικοινωνίας ανάμεσα στη διδακτική και την τέχνη στο σύγχρονο σχολείο, Σύρος 10-12 Ιουνίου 2016. ISBN: 978-618-82634-7-5Download
[Σ44] Παπαδάκης Σ & Χάντζου-SagnierE. Ι. (2016). Ψηφιακές δραστηριότητες αυτοαξιολόγησης στη Γαλλική γλώσσα με αξιοποίηση έργων τέχνης. Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου ΠΔΕ Νοτίου Αιγαίου, Αναδεικνύοντας γέφυρες επικοινωνίας ανάμεσα στη διδακτική και την τέχνη στο σύγχρονο σχολείο, Σύρος 10-12 Ιουνίου 2016. ISBN: 978-618-82634-7-5Download
[Σ43] Παπαδάκης Σ. & Βουρδάκης Γ. (2016). Πληροφορικό Σύστημα Υποστήριξης Επιμορφωτικών Δράσεων Σχολικών Συμβούλων. Στο Γ. Αλεξανδράστος, Τ. Παπαδοπούλου Τ. και Π. Ορφανός (επιμ.) Πρακτικά 3ου Επιστημονικού Συνεδρίου Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων Προοπτικές για ένα σύγχρονο και Δημοκρατικό Σχολείο, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τόμος 3οςσ. 590-602. Αθήνα 26-28 Φεβρουαρίου 2016.Download
[Σ42] Κυριακίδης Γ. & Παπαδάκης Σ. (2015): Διδασκαλία Αλμάτων (μήκος, τριπλούν, ύψος, επί κοντώ) Κλασικού Αθλητισμού στο Γυμνάσιο με την Υποστήριξη Προηγμένων Τεχνολογιών. Στο Πρακτικά Εργασιών1ου Διεθνούς Βιωματικού Συνεδρίου Εφαρμοσμένης Διδακτικής “ Καινοτόμες Εφαρμογές στη Διδακτική Πράξη”, σ. 204-211, Δράμα, 27-29 Νοεμβρίου 2015Download
[Σ41] Ζήσκος Γ. &Παπαδάκης Σ. (2015). Τεχνολογικά Υποστηριζόμενη Διδασκαλία με αξιοποίηση της υπηρεσίας Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) του ΠΣΔ. Στο Β. Δαγλιλέλης (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 4ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου «Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία», Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 30/10/2015-1/11/2015.Download
[Σ40] Κυριακίδης Γ. & Παπαδάκης Σ. (2015). Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ψηφιακών Μαθημάτων σε Ολοκληρωμένο Περιβάλλον Moodle/LAMS για το Μάθημα της Φυσικής Αγωγής στην Π/θμια και Δ/θμια Εκπαίδευση. Στο Β. Δαγλιλέλης (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 4ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου «Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία», Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 30/10/2015-1/11/2015.Download
[Σ39] Εφόπουλος Β. & Παπαδάκης Σ. (2015). Σχεδίαση επιμόρφωσης με βάση τις ανάγκες των εκπαιδευτικών Πληροφορικής. Πρακτικά Εργασιών 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής «Η Πληροφορικής την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Καινοτόμες Παιδαγωγικές Πρακτικές, ΠΕΚΑΠ, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας & Παράρτημα ΑΣΠΑΙΤΕ Δυτικής Μακεδονίας, Καστοριά 24-26/4/2015.Download
[Σ38] Αράπογλου Α., Βραχνός Α., Κανίδης Ε., Μαραγκός Κ., Μπελεσιώτης Β., Παπαδάκης Σ. & Τζήμας Δ. (2015). Το Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής της Γ’ Λυκείου και η επιλογή της Python. Πρακτικά Εργασιών 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής «Η Πληροφορικής την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Καινοτόμες Παιδαγωγικές Πρακτικές, ΠΕΚΑΠ, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας & Παράρτημα ΑΣΠΑΙΤΕ Δυτικής Μακεδονίας, Καστοριά 24-26/4/2015.Download
[Σ37] Παπαδάκης Σ. (2015). Αξιολόγηση Δειγματικής Διδασκαλίας και Αυτό-αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Διεργασίας. Στο Αλεξανδράστος Γ, ΤσιβάςΑ,μ Αρβανίτη-Παπαδοπούλου Τ. (επιμ,) Πρακτικά 2ου Πανελλήνιο Συνέδριου Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων «Εκπαιδευτικές Πολιτικές για το σχολείο του 21ου αιώνα» Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 27-29 Μαρτίου 2015. Τόμος Γ’ σ. 794-800Download
[Σ36] Φραγκούλης Ι, Παπαδάκης Σ. & Βελισάριος Α., (2015). Το Ε-mentoring ως θεσμός υποστήριξης νέων εκπαιδευτικών απομακρυσμένων σχολικών μονάδων 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Μονάδας Μεθοδολογίας, Πολιτικών και Πρακτικών Επιμόρφωσης, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Κόρινθο, 20-22 Φεβρουαρίου 2015.Download
[Σ35] Παπαδάκης Σ., Παπαδημητρίου Σ. & Γαριού Α. (2014). Υλοποίηση Προγράμματος eTwinning για αξιοποίηση της Μεθοδολογίας Αντεστραμμένης Τάξης , Τζιμόπουλος Ν. (επιμ.), Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου ETwinning, Πάτρα, 14-16 Νοεμβρίου 2014. Σ. 407-413Download
[Σ34] Παπαδάκης Σ., Παρασκευάς Α. & Τζιμόπουλος Ν. (2014). Η αξιοποίηση της σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών: Εμπειρία από τη συνδυασμένη χρήση Moodle, LAMS, BBB/Centra και OpenSim. Στο Σαμαρά Θ. Κουσλόγλου Ε, ΣαλονικίδηςI, Τζιμόπουλος Ν. (επιμ.), Πρακτικά 3ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας, Νάουσα, 4-6 Απριλίου 2014. (σ.σ. 1598-1605). ISBN: 978-960-99301-1-6 ΤΟΜΟΣ Δ’, σ.σ. 131-142.Download
http://hmathia14.ekped.gr/praktika14/VolD/VolD_131_142.pdf
[Σ33] Αραπογιάννης Ε., Πασχάλης Γ.& Παπαδάκης Σ. (2013). Δημιουργία ψηφιακών φύλλων εργασίας για την υποστήριξη διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην Πληροφορική, στο Ν. Αλεξανδρής, Β Βλάμος και Β. Μπελεσιώτης (επιμ.), Πρακτικά CIE2013-Conference on Informatics in Education 2013, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 11-13 Οκτωβρίου 2013. ISBN 978-960-6759-92-5Download
[Σ32] Λεοντίδης Ε. & Παπαδάκης Σ. (2013). Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού και Μαθησιακών Δραστηριοτήτων για Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στo LAMS. Στο Ν. Τζιμόπουλος (επιμ.), Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος 21-23 Ιουνίου 2013.Download
[Σ31] Παπαδάκης Σ. & Φραγκούλης Ι. (2013). Η αξιοποίηση έργων τέχνης μέσω ΤΠΕ στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών στη εκπαιδευτική πράξη. Στο Ν. Τζιμόπουλος (επιμ.), Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ,Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος 21-23 Ιουνίου 2013. Τόμος Β σ. 1506-1517.Download
[Σ30] Λεοντίδης Ε. & Παπαδάκης Σ. (2013). Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο με βάση το Κυρίαρχο Μαθησιακό Στυλ Ενηλίκων Μαθητών. Στο Δ. Σάμψων (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», ΕΤΠΕ & Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Πειραιάς 10-12/5/2013, Τόμος Γ σ. 1122-1133.Download
http://www.ask4research.info/etpe2013/
[Σ29] Σωτηριάδου Α. & Παπαδάκης Σ. (2013). Η αξιοποίηση και οι περιορισμοί των Κοινωνικών Δικτύων για τη Διδασκαλία της Πληροφορικής στο Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πρακτικά Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής, ΠΕΚΑΠ, ΑΠΘ & Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 13-14/4/2013.Download
[Σ28] Παπαγεωργίου Κ. & Παπαδάκης Σ., (2012). Επιμορφωτικές ανάγκες Εκπαιδευτικών Γυμνασίων για αξιοποίηση εργαλείων Web 2.0 στη Διδασκαλία, στο Ν. Αλεξανδρής, Β Βλάμος και Β. Μπελεσιώτης (επιμ.), Πρακτικά CIE2012-Conference on Informatics in Education 2012, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 5-7 Οκτωβρίου 2012. (σ. 371-381).Download
[Σ27] Σωτηριάδου Α. & Παπαδάκης Σ. (2012). Αξιοποίηση των Κοινωνικών Δικτύων για τη Διδακτική της Πληροφορικής σε Ενηλίκους Βιβλιογραφική ανασκόπηση. Στο Θ. Μπράτιτσης (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Διδακτική της Πληροφορικής», Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα 20-22/4/2012. ISBN 978-960-89650-7-2Download
[Σ26] Παπαδάκης Σ., Χατζηιωανίδης & Γαριού Α.Γ., (2011). Εμπειρία από την αξιοποίηση του LAMS στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο Στο Ν. Αλεξανδρής, Β Βλάμος και Β. Μπελεσιώτης (επιμ.), Πρακτικά CIE2011-Conference on Informatics in Education 2011, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 7-9 Οκτωβρίου 2011, σ. 473-487.Download
[Σ25] Φακιολάκης Γ. & Παπαδάκης Σ. (2011). Υλοποίηση ψηφιακών μαθημάτων στη σχολική τάξη με το Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS): Εφαρμογή σε όλα τα αντικείμενα στο 3ο Γυμνάσιο Μεταμόρφωσης. Στο Κ. Γλέζου & Ν. Τζιμόπουλος (επιμ.), Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ,Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος 6-8 Μαΐου 2011. σ. 1062-1071 ISBN : 978-960-89753-7-8, τ. Β σ.554-563.Download
[Σ24] Πασχάλης Γ., Φακιολάκης Γ. & Παπαδάκης Σ. (2011). Επιμόρφωση Καθηγητών Πληροφορικής για Αξιοποίηση της Ηλεκτρονικής Μάθησης στη Σχολική Μονάδα Στο Κ. Γλέζου & Ν. Τζιμόπουλος (επιμ.), Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ,Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος 6-8 Μαΐου 2011. σ. 1133-1144. ISBN : 978-960-89753-7-8, τ. Β σ.625-636.Download
[Σ23] Φακιολάκης Γ. & Παπαδάκης Σ. (2011). Σχεδιασμός και Αξιοποίηση Ψηφιακών Μαθημάτων με το Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων LAMS: Μελέτη περίπτωσης εφαρμογής στο 3ο Γυμνάσιο Μεταμόρφωσης. Στο Χ. Παναγιωτακόπουλος (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 2ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου «Ένταξη και_ χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία», Πανεπιστήμιο Πατρών, Πάτρα 28-30 Απριλίου 2011. σ. 929-938 ISBN : 978-960-99782-0-0Download
http://www.cetl.elemedu.upatras.gr/conference/
[Σ22] Παπαδάκης Σ., Πασχάλης Γ., Ρώσσιου Ε. & Δόβρος Ν. (2010). Εκπαίδευση και Πρακτική με το Ελεύθερο Ανοικτό Διαδικτυακό Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) Στο Κολτσάκης Β., Σαλονικίδης I. –, Δοδοντσής Μ. (επιμ.), Πρακτικά 2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας, Βέροια-Νάουσα, 23,24,25 Απριλίου 2010. (σ.σ. 1598-1605) ISBN: 978-960-99301-0-9 σ. 1598-1605Download
[Σ21] Παπαδάκης Σ.& Μ. Κορδάκη (2010). Υποστήριξη Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στη δημιουργία Σχεδίων Μαθημάτων που ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης στο περιβάλλον LAMS. ‘5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής της Πληροφορικής’, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ΕΚΠΑ 9-11 Απριλίου 2010, σελ. 390-398. ISBN: 978-960-88359-4-8 Αρχείο PDFDownload
[Σ20] Χριστακούδης Χ., Καραγιάννη Ε., Αθανασόπουλος Δ., Παπαδάκης Σ. & Ζαγούρας Χ. (2009). Μεθοδολογία Ανάπτυξης Επιμορφωτικού Υλικού για Καθηγητές Πληροφορικής. Στο Ν. Δαπόντες και Ν. Τζιμόπουλος, (επιμ.) Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ,Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος 8-10 Μαΐου 2009, σ. 1011-1021. ISBN 978-960-89753-4-7Download
[Σ19] Καραγιάννη Ε., Χριστακούδης Χ., Αθανασόπουλος Δ., Παπαδάκης Σ.& Ζαγούρας Χ. (2009). Η Επιμόρφωση των Καθηγητών Πληροφορικής. Στοιχεία υλοποίησης και συμπεράσματα από την επιμόρφωση 3.200 εκπαιδευτικών ΠΕ19-20. Στο Ν. Δαπόντες και Ν. Τζιμόπουλος, (επιμ.) Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ,Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος 8-10 Μαΐου 2009, σ.1022-2031. ISBN 978-960-89753-4-7Download
[Σ18] Πασχάλης Γ.& Παπαδάκης Σ. (2009). Διδασκαλία με το Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων LAMS: Η πλευρά του σπουδαστή. Στο Ν. Δαπόντες και Ν. Τζιμόπουλος, (επιμ.) Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ,Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος 8-10 Μαΐου 2009, σ. 181-190 ISBN 978-960-89753-4-7Download
[Σ17] Παπαδάκης Σ. & Πασχάλης Γ.(2009). Διδασκαλία με το Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων LAMS: Η εμπειρία του καθηγητή. Στο Π. Πολίτης (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 1ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου «Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία», Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος 24-26 Απριλίου 2009.Download
[Σ16] Παπαδάκης Σ. & Παπαδημητρίου Σ. (2008). Αξιοποιώντας την Εκπαιδευτική Τηλεόραση στη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο: Μία διδακτική πρόταση με αλληλεπιδραστικές δραστηριότητες υποτιτλισμού ταινιών. Στο Β. Κόμης (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Διδακτική της Πληροφορικής», Πανεπιστήμιο Πάτρας, Πάτρα 28-30 Μαρτίου 2008, (σ. 485-492). Αθήνα: Εκδόσεις Νέων ΤεχνολογιώνDownload
[Σ15] Ρώσσιου Ε., Παπαδάκης Σ. & Παπαμήτσιου Ζ. (2007). Μαθαίνουμε παίζοντας: Το Εκπαιδευτικό Παιχνίδι στη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο. Στο Ν. Δαπόντες και Ν. Τζιμόπουλος, (επιμ.) Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ,Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος 4-4 Μαΐου 2007, τ Β’ (σ. 364-373). Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών. ISBN 978-960-89753-0-9Download
[Σ14] Παπαδάκης Σ., Παπαρρίζος Κ. & Ρώσσιου Ε. (2006). Αξιοποίηση τεχνολογιών ηλεκτρονικής μάθησης ως συμπληρωματικό εργαλείο στη συμβατική ανώτατη εκπαίδευση. Στο Β. Δαγδιλέλης και Δ. Ψύλλος (επιμ.) Πρακτικά 5ου Συνεδρίου ΕΤΠΕ «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», 5-8 Οκτωβρίου 2006, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.Download
[Σ13] Παπαδάκης Σ. (2006). Η σύνθεση Εκπαιδευτικού Υλικού από Μαθησιακά Αντικείμενα και το Πρόβλημα της Αξιολόγησής τους. Στο Ε. Σταυρίδου & Χ. Σολομωνίδου (επιμ.) Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό: Ζητήματα δημιουργίας, διδακτικής αξιοποίησης και αξιολόγησης», Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος 6-7 Απριλίου 2006, (σ. 123-125). Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.Download
[Σ12] Καλλές Δ., Παπαδάκης Σ. & Χατζηλάκος Θ. (2006). Η οργάνωση ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού σε Learner’sODLcourse, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό: Ζητήματα δημιουργίας, διδακτικής αξιοποίησης και αξιολόγησης», Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος 6-7 Απριλίου 2005, (σ. 62-63). Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.Download
[Σ11] Παπαδάκης Σ.& Αθανασόπουλος Δ. (2005). Ανάγκες Εκπαιδευτικών Πληροφορικής ως προς την Επιμόρφωσή τους σε θέματα Διδακτικής της Πληροφορικής. Στο Α. Τζιμογιάννης (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Διδακτική της Πληροφορικής», Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Κόρινθος 7-9 Οκτωβρίου 2005, (σ. 313-322). Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.Download
[Σ10] Καμέας Α. & Παπαδάκης Σ. (2005). Εκπαίδευση και διδασκαλία πληροφορικής σε περιβάλλον περιρρέουσας νοημοσύνης. Στο Α. Τζιμογιάννης (επιμ.) Πρακτικά Εργασιών 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Διδακτική της Πληροφορικής», Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Κόρινθος 7-9 Οκτωβρίου 2005, (σ. 394-400). Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.Download
[Σ09] Παπαδάκης Σ., Αθανασόπουλος Δ.& Χριστακούδης Χ. (2005). Διαδικτυακή Κοινότητα Μάθησης και αυτό-επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής. Στο Α. Γιαλαμά, Ν. Τζιμόπουλος, Α. Χλωρίδου (επίμ.), Πρακτικά3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ,Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος 13-15 Μαΐου 2005, τ. Β’ (405-414). Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών. ISBN 960-8105-88-9, τ. Β’, σ. 405-414Download
http://www.epyna.gr/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=156
[Σ08] Παπαδάκης Σ.& Φραγκούλης Ι. (2005). Η AεξΑΕ και οι Νέες Τεχνολογίες ως μέσα προώθησης της δια βίου μάθησης ευπαθών κοινωνικών ομάδων με χρήση συμμετοχικών τεχνικών. 1οΠανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο, Νέες Τεχνολογίες στη δια Βίου Μάθηση, Λαμία, 16-17 Απριλίου 2005. (σ. 207-216). Αθήνα: ΓΓΕΕDownload
http://cosy.ted.unipi.gr/NTdiabiou2005/
[Σ07] Παπαδάκης Σ.& Χατζηλάκος Θ. (2004). Η Bιντεο-διάλεξη (webcast) ως μαθησιακό εργαλείο στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Στο Μ. Γρηγοριάδου, Α. Ράπτης, Σ. Βοσνιάδου, X. Κυνηγός (επιμ.) Πρακτικά 4ου Συνεδρίου ΕΤΠΕ «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», 29 Σεπτεμβρίου – 3 Οκτωβρίου 2004, Πανεπιστήμιο Αθηνών, τ. Α, (σ. 277-286). Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.Download
[Σ06] Παπαδάκης Σ. & Φραγκούλης Ι., (2004). Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών και στάσεων εκπαιδευτικών για την παροχή εξ αποστάσεως επιμόρφωσης σε περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning). Στο Γ. Μπαγάκη (επιμ.) Πρακτικά 6ου Ετήσιου Συνέδριου της Μονάδας Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού,Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Πατρών, 31/5-2/6 2004, (σ. 276-286). Αθήνα: Μεταίχμιο.Download
[Σ05] Παπαδάκης Σ. (2003). Webcast: Ένα εργαλείο ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης στην υπηρεσία της διδακτικής της πληροφορικής, 2η Συνέδριο Διδακτική της Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος 01/10/2003.Download
[Σ04] Παπαδάκης Σ., Βελισσάριος Β.& Φραγκούλης Ι. (2003). Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαθεματικού – διεπιστημονικού αναλυτικού προγράμματος για την επιμόρφωση του εκπαιδευτικού στην κοινωνία της πληροφορίας (ΚτΠ), 5ο Ετήσιο Συνέδριο της Μονάδας Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Πατρών, «Ο Εκπαιδευτικός και το Αναλυτικό Πρόγραμμα», 9-11 Μαΐου 2003, Πάτρα.Download
[Σ03] Παπαδάκης Σ., Φραγκούλης Ι., Βελισσάριος Α.& Φράγκος Δ. (2003). Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία της Τοπικής Ιστορίας στο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο. Μια διδακτική προσέγγιση στα πλαίσια του διαθεματικού προγράμματος σπουδών, 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», Σύρος 9-11 Μαΐου 2003. ISBN 960-8105-63-3Download
[Σ02] Παπαδάκης Σ., Βελισσάριος Α.& Φραγκούλης Ι. (2003). Η Επιμόρφωση και Μετεκπαίδευση των Εκπαιδευτικών στην Κοινωνία της Πληροφορίας με αξιοποίηση των μεθόδων της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Στο Α. Λιοναράκης (επιμ.) Πρακτικά2ου Πανελλήνιου Συνέδριου στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Πάτρα 27-30/4/2003, (σ. 558-571). Αθήνα: Προπομπός.Download