Archive for Δεκέμβριος, 2015

Πρόγραμμα ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης ?e-Regenerated Freirean Literacy through Empowering Community Techniques?, για εκπ/κους Α/θμιας Εκπ/σης

.

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου προσκαλεί εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση να συμμετέχουν στο πρόγραμμα ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης ?e-Regenerated Freirean Literacy through Empowering Community Techniques? (e-Reflect) που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος «Erasmus+ KA2 Στρατηγικές Συμπράξεις για την Εκπαίδευση Ενηλίκων» 

Με θεωρητική βάση το έργο του Βραζιλιάνου παιδαγωγού και φιλοσόφου Paulo Freire, το σχέδιο ?e-Reflect? προσφέρει μαθήματα σε πλατφόρμα ανοιχτής εκπαίδευσης (Moodle) εστιάζοντας στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για την καλλιέργεια των δεξιοτήτων του ενεργού πολίτη. Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Δικαίωμα συμμετοχής στο Πρόγραμμα έχουν δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων, μόνιμοι/αναπληρωτές/ωρομίσθιοι, οι οποίοι υπηρετούν κατά το σχολικό έτος 2015-2016 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Ηλεκτρονικές αιτήσεις υποβολής, μέχρι την Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Περισσότερα και η αίτηση συμμετοχής εΔώ

2016 Χριστουγεννιάτικες Ευχές!

.

κλικ πάνω στην εικόνα

Γιορτινό παιχνίδι στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής

.

Ένα γιορτινό παιχνίδι από το σεντούκι μου. Προτείνω να το δοκιμάσετε, όσοι και όσες επιθυμείτε, αυτές τις μέρες, στο σχολείο σας. 

κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο

?Χτυπήστε το καμπανάκι των Χριστουγέννων?

 

Το “σχολείο” βρίσκεται παντού. Επιμορφωτικό – βιωματικό σεμινάριο για τους εκπ/κους Φυσικής Αγωγής νήσου Ρόδου

.

ΚΠΕ Πεταλούδων, Kοιλάδα των Πεταλούδων, Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2015. Επιμορφωτικό – Βιωματικό σεμινάριο για τους/τις εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής νήσου Ρόδου.

Το «σχολείο» ως έννοια που περικλείει τη μάθηση, την εξέλιξη και την απόκτηση κοινωνικών δεξιοτήτων βρίσκεται παντού. Βρίσκεται στις αίθουσες, στην αυλή, στο δρόμο, στο δάσος, στην παραλία, στο βουνό, στο σπίτι… Βρίσκεται εκεί που υπάρχουν άνθρωποι με ευαισθησία, με διάθεση και μεράκι να μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους, άνθρωποι πρόθυμοι να αλληλοεπιδράσουν, να συνεργαστούν και να επικοινωνήσουν.

Τα δεδομένα σήμερα είναι αρκετά απογοητευτικά. Τα παιδιά, έχουν αποκοπεί από τη φύση και το φυσικό περιβάλλον. Μεγαλώνουν σ’ ένα αφιλόξενο αστικό τοπίο, σ’ ένα εικονικό περιβάλλον, καταναλώνοντας πολύ χρόνο στα βιντεοπαιχνίδια και στην τηλεόραση, με αποτέλεσμα να υπερφορτώνεται το οπτικό μέρος του εγκεφάλου και να καταστρέφεται η δημιουργικότητα.

Έρευνες δείχνουν ότι τα παιδιά παρακολουθούν διαφημίσεις 20.000 ώρες, ετησίως εκ των οποίων το 34% αφορά σε ζαχαρώδη δημητριακά. Νούμερα που φανερώνουν μια ύπουλη, υπόγεια «πλύση εγκεφάλου» εις βάρος της υγείας των παιδιών μας, η οποία όπως φαίνεται έχει αποτέλεσμα αφού, τέσσερα στα δέκα ελληνόπουλα είναι παχύσαρκα ή υπέρβαρα

Περισσότερα εΔώ

(Για περισσότερες φωτό και βίντεο κλικ πάνω στην εικόνα)

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης σχ. έτ. 2015-16. Αρ. Πρωτ.: 200986/Ε2/09-12-2015

.

«Κατ’ εξαίρεση μόνο για το σχολικό έτος 2015-2016:

α) Οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 09-12-2015 έως 31-12-2015, στις Διευθύνσεις Δ.Ε. στην αρμοδιότητα των οποίων υπάγονται τα σχολεία στα οποία ανήκουν οι εκπαιδευτικοί οργανικά ή έχουν τοποθετηθεί προσωρινά. Η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες μεταθέσεων εκτός από τις αμοιβαίες για τις οποίες η αίτηση υποβάλλεται μέσα σε 15 ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων.

β) Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλουν δήλωση για οριστική τοποθέτηση και για βελτίωση, χωρίς να αναγράφουν προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων, όσοι βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ από μετάθεση, απόσπαση σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού και για οποιοδήποτε άλλο λόγο.

Η εγκύκλιος και τα έντυπα μετάθεσης εΔώ

“Δεν καπνίζω – Γυμνάζομαι”, “Όχι στο αλκοόλ, Ναι στα σπορ”. ΣΕΦΑΑ – ΤΕΦΑΑ Παν/μιο Θεσσαλίας

.

Τα προγράμματα “Δεν καπνίζω – Γυμνάζομαι“, “Όχι στο αλκοόλ, Ναι στα σπορ” λειτουργούν διαδικτυακά και δεν εστιάζονται μόνο σε διαδικασίες μετάδοσης γνώσεων, αλλά σε πολλαπλές μεθόδους ευαισθητοποίησης, αλληλεπίδρασης και βιωματικής προσέγγισης των θεμάτων υγείας.

Για κάθε πρόγραμμα οι εκπαιδευτικοί έχουν στη διάθεσή τους ενημερωτικό υλικό, οδηγίες εφαρμογής, σχετική βιβλιογραφία, και έτοιμο εκπαιδευτικό υλικό για κάθε θεματική ενότητα, με πληροφορίες, παρουσιάσεις σε power point, ασκήσεις, ιδέες για βιωματικές δραστηριότητες, παιγνίδια, κατάλληλες εκπαιδευτικές στρατηγικές και τεχνικές, θέματα για εργασίες πρότζεκτ, σχετικές ιστοσελίδες κλπ. Άμεση διαδικτυακή πρόσβαση στο υλικό έχουν και οι μαθητές/τριες.

Ελεύθερη πρόσβαση στο υλικό, θα έχουν όλοι και όλες, αφού συμπληρώσουν τη φόρμα εγγραφής. 

Τα προγράμματα σχεδιάστηκαν από το Εργαστήριο Ψυχολογίας της Άσκησης και Ποιότητας Ζωής του ΣΕΦΑΑ – ΤΕΦΑΑ Παν/μιου Θεσσαλίας, για μαθητές/τριες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης και μπορούν να υλοποιηθούν από εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων.

Για το υλικό πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:

“Δεν καπνίζω – Γυμνάζομαι”, “Όχι στο αλκοόλ, Ναι στα σπορ”

Το σχολείο οφείλει να παρέχει ένα φιλόξενο, ασφαλές περιβάλλον για τους/τις μαθητές/τριες. Επιμορφωτικό, βιωματικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς, νήσου Καλύμνου

.

Ο σύγχρονος εκπαιδευτικός έρχεται αντιμέτωπος με νέες προκλήσεις και πρωτόγνωρες καταστάσεις στην τάξη και στον ευρύτερο χώρο του σχολείου, ενώ συχνά καλείται όχι μόνο να εντοπίσει αλλά και να αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα των μαθητών/τριών, να προσαρμοστεί και να φροντίσει για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών τους και για την ομαλή λειτουργία της τάξης του. Ο εκπαιδευτικός σήμερα, χρειάζεται στήριξη και επιμόρφωση για να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στο δύσκολο έργο που καλείται να φέρει εις πέρας.

Σε αυτό το πλαίσιο διοργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν δυο επιμορφωτικά ? βιωματικά σεμινάρια στην Κάλυμνο, από τη Σχολική Σύμβουλο Φυσικής Αγωγής Ν. Δωδεκανήσου, με θέμα τη διαχείριση συγκρούσεων στο χώρο του σχολείου. Τα σεμινάρια παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης του νησιού.

Περισσότερα εΔώ

Η φύση αποτελεί την τάξη του μέλλοντος ? Επιμορφωτικό, βιωματικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής, νήσου Καλύμνου

.

Ποια είναι η σχέση του παιδιού με τη φύση σήμερα; Υπάρχει αρμονία και ισορροπία; Πόσο συχνά παίζουν τα παιδιά «έξω», πόσο συχνά ασκούνται σε υπαίθριους χώρους; Αν δεν υπάρχουν τα συμβατικά μέσα άθλησης, (μπάλες, βάρη, σκυτάλες, εμπόδια κλπ) μπορούν να ασκηθούν αποτελεσματικά;

Σε αυτά τα ερωτήματα προσπαθήσαμε να απαντήσουμε κατά τη διάρκεια του επιμορφωτικού – βιωματικού σεμιναρίου που έγινε στην Κάλυμνο, για τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής, που υπηρετούν στα σχολεία της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης του νησιού. Το σεμινάριο οργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Φυσικής Αγωγής Ν. Δωδεκανήσου, σε συνεργασία με την Ομάδα Φυσικής Αγωγής Δωδεκανήσου και τον Επιστημονικό Σύλλογο Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής Δωδεκανήσου.

Η φύση αποτελεί την τάξη του μέλλοντος, που δεν περιορίζεται στους τοίχους μιας αίθουσας, πηγαίνει πέρα από τα παραδοσιακά όρια και προσφέρει την εκμάθηση του πραγματικού κόσμου μέσα από εμπειρίες σε εξωτερικούς χώρους.

Περισσότερα εΔώ

Για περισσότερα πατήστε πάνω στην παρακάτω φωτογραφία

Αδαμαντία Φατσέα
Αρχείο
Ημερολόγιο
Δεκέμβριος 2015
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Επισκεψιμότητα
  • 253732Συνολικές αναγνώσεις:
  • 186629Συνολικοί επισκέπτες:
Who's Online
1 visitors online now
0 guests, 1 bots, 0 members
Powered by Visitor Maps
Login
Γρ. Φυσικής Αγωγής Δωδ/σου
Ομάδα Φυσικής Αγωγής

Υπεύθυνος: Αντώνης Παπαγεωργίου
τηλ:22413-64852
FAX:22413-64855

e-mail: gfa@dide.dod.sch.gr

Υπόλογος ΧΕΠ: Νίκος Μαντικός
τηλ:22413-64851

Γραμματεία: Τασία Σταυριά
τηλ:22413-64854

Υπεύθυνος Kids Athletics: Γιώργος Μιχαλάκης