Ημερολόγιο συμμετοχικής παρατήρησης για το σύνδρομο Asperger
Ο μαθητής που παρακολούθησα φοιτά στην Ε΄ τάξη δημοτικού σχολείου γενικής αγωγής. Σύμφωνα με το ιστορικό του, παρουσιάζει ήπιες ποιοτικές αποκλίσεις στην κοινωνική κατανόηση- συνδιαλλαγή, στην επικοινωνία και στην οργάνωση της συμπεριφοράς σε σχέση με τις κοινωνικές συνθήκες, στα πλαίσια νοημοσύνης ανώτερης του φυσιολογικού (ΔΝ 121). Σύμφωνα με τη διάγνωση από δημόσιο διαγνωστικό κέντρο αξιολόγησης και υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ), οι αποκλίσεις στους παραπάνω τομείς είναι αντίστοιχες ήπιας διαταραχής του φάσματος του αυτισμού – σύνδρομο Asperger(APA, 1994).
Για να διαβάσετε όλοκληρο το ημερολόγιο πατήστε εδώ.
Εμφανίσεις: 822