Επικοινωνία με το διαχειριστή

epikoinonia.jpg

Αντωνία Κωσταρή 

(δασκάλα ΠΕ 70.ΕΑΕ)

e-mail:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Ημεροδείκτης

γιορτες
 

Αναζήτηση (πατήστε ENTER)

Παρατήρηση παιδιών με Σύνδρομο Down και αυτισμό

Κατηγορία: Κάποιες εργασίες
Δημιουργηθηκε στις Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016
Γράφτηκε από τον/την Αντωνία
Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

Παρατήρηση παιδιού με Σύνδρομο Down

Κωσταρή Αντωνία

Εισαγωγή-ιστορικό παιδιού

Ο Α. φοιτά στην Β΄ τάξη  δημοτικού σχολείου γενικής αγωγής και είναι 10 ετών. Σύμφωνα με το ιστορικό του, παρουσιάζει «Γενικευμένες Δυσκολίες Μάθησης - Σύνδρομο Down». Ο μαθητής χαρακτηρίζεται από επιβραδυνόμενη ωρίμανση, ενώ  παρουσιάζει μέτρια νοητική υστέρηση (IQ:60).

Γεννήθηκε μετά από μια φυσιολογική εγκυμοσύνη (ηλικία μητέρας :28 ετών). Είναι το δεύτερο παιδί πενταμελούς οικογένειας. Στην οικογένεια αυτή επικρατούν αρμονικές σχέσεις. Οι γονείς και τα αδέλφια του τον αγαπούν και τον φροντίζουν.

Διαβάστε περισσότερα: Παρατήρηση παιδιών με Σύνδρομο Down και αυτισμό

Ενδυνάμωση δεξιοτήτων μνήμης και φωνολογικής επίγνωσης μαθητή με δυσλεξία

Κατηγορία: Κάποιες εργασίες
Δημιουργηθηκε στις Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016
Γράφτηκε από τον/την Αντωνία
Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

Ο Μ. φοιτά στη Δ΄ τάξη  δημοτικού σχολείου γενικής αγωγής και είναι 10 ετών. Σύμφωνα με το ιστορικό του και τη γνωμάτευση από οικείο ΚΕ.Δ.Δ.Υ. παρουσιάζει «μεικτή δυσλεξία», δηλαδή οπτική και ακουστική δυσλεξία.

Για να διαβάσετε ολόκληρο το κείμενο πατήστε εδώ. 

Ημερολόγιο συμμετοχικής παρατήρησης για το σύνδρομο Asperger

Κατηγορία: Κάποιες εργασίες
Δημιουργηθηκε στις Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016
Γράφτηκε από τον/την Αντωνία
Αξιολόγηση Χρήστη:  / 1

Ο μαθητής που παρακολούθησα φοιτά στην Ε΄ τάξη  δημοτικού σχολείου γενικής αγωγής. Σύμφωνα με το ιστορικό του, παρουσιάζει ήπιες ποιοτικές αποκλίσεις στην κοινωνική κατανόηση- συνδιαλλαγή, στην επικοινωνία και στην οργάνωση της συμπεριφοράς σε σχέση με τις κοινωνικές συνθήκες, στα πλαίσια νοημοσύνης ανώτερης του φυσιολογικού (ΔΝ 121). Σύμφωνα με τη διάγνωση από δημόσιο διαγνωστικό κέντρο αξιολόγησης και υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ),  οι αποκλίσεις στους παραπάνω τομείς είναι αντίστοιχες ήπιας διαταραχής του φάσματος του αυτισμού – σύνδρομο Asperger(APA, 1994).

Για να διαβάσετε όλοκληρο το ημερολόγιο πατήστε εδώ.

Οι αντιλήψεις - θέσεις των εκπαιδευτικών για την ειδική εκπαίδευση

Κατηγορία: Κάποιες εργασίες
Δημιουργηθηκε στις Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016
Γράφτηκε από τον/την Αντωνία
Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

Η μικροέρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια μεταπτυχιακού προγράμματος. Βασικός σκοπός της ήταν η διερεύνηση των αντιλήψεων-θέσεων των εκπαιδευτικών για την ειδική εκπαίδευση, όπως αυτή προσφέρεται σήμερα στα συνηθισμένα σχολεία. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού χορηγήθηκε ένα ερωτηματολόγιο στο σύνολο των εκπαιδευτικών Δημοτικού Σχολείου. 

Για να δείτε τη μικροέρευνα πατήστε εδώ.

Διδακτικό συμβόλαιο

Κατηγορία: Κάποιες εργασίες
Δημιουργηθηκε στις Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016
Γράφτηκε από τον/την Αντωνία
Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

Το διδακτικό συμβόλαιο είναι μία συνήθης τακτική που εφαρμόζεται σε μαθητές με δυσκολίες συμπεριφοράς. Το παρακάτω συμβόλαιο είναι ενδεικτικό και γράφτηκε στα πλαίσια κάποιας μεταπτυχιακής εργασίας. Αξίζει να προσέξουμε τη θετική διατύπωση, το ότι λέμε τι θέλουμε να κάνει το παιδί κι όχι τι δεν θέλουμε και την απουσία επιθέτων που χαρακτηρίζουν το παιδί. Τα ονόματα, φυσικά, είναι φανταστικά...

Διαβάστε περισσότερα: Διδακτικό συμβόλαιο

Who's Online

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 6 επισκέπτες και κανένα μέλος

Copyright © 2022 ΑΝΤΩΝΙΑ ΚΩΣΤΑΡΗ. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Το Joomla! είναι Ελεύθερο Λογισμικό που διατίθεται σύμφωνα με τη Γενική Δημόσια Άδεια Χρήσης GNU.