Είναι γνωστό σε όλους μας ότι στα μικρά παιδιά αρέσει πολύ η ενασχόληση τους με το όνομά τους.
Η συναισθηματική σχέση που έχει το παιδί με με το όνομά του αποτελεί σημαντικό κίνητρο γι’ αυτή
τη δράση οποία μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην προώθηση της κατάκτησης του κώδικα της γραφής
(Delhaxhe et al. 1989. Teberosky, 1998 B)
Στο πλαίσιο των καθημερινών δραστηριοτήτων του νηπιαγωγείου , τα παιδιά έχουν ευκαιρίες ενασχόλησης
με τα ονόματά τους και με τα ονόματα των φίλων τους μέσα από δραστηριότητες οι οποίες έχουν νόημα
και σαφή επικοινωνιακό στόχο. Παραδείγματα των παραπάνω δραστηριοτήτων είναι όταν παίρνουν παρουσίες,
όταν γράφουν το όνομά τους στις εργασίες, όταν δανείζονται βιβλία, όταν τοποθετούν τις εργασίες
στο συρτάρι κάποιου συμμαθητή τους που λείπει.
Ο πίνακας αναφοράς με τα ονόματά τους υποστηρίζει με αποτελεσματικό τρόπο τις παραπάνω δραστηριότητες.
Εδώ θα σας παρουσιάσουμε πίνακες αναφοράς με τα ονόματα των νηπίων .
Σχολική χρονιά 2011-2012 τα μανιταράκια!!!
Σχολική χρονιά 2012-2013 με το αερόστατο ταξιδεύουμε στο μαγικό κόσμο της γνώσης.
Σχολική χρονιά 2013-2014. Πατάμε γκάζι και ξεκινάμε!!!
Κάθε πρωί αναζητούν και τοποθετούσαν το κύπελο με το όνομά τους
στον πίνακα παρουσίας
Σχολική χρονιά 2014-2015
και φέτος οι μικροί μας σούπερ ήρωες και η σούπερ δασκάλα!!!