Αρχική Σελίδα

Εκδηλώσεις Σχολείων- Φωτογραφικό υλικό

 

2) Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012, Καλοκαιρινή Γιορτή του 5ου Δημοτικού Σχολείου Πύργου

Έναρξη γιορτής: Τραγούδι "Παίρνω ένα ποδήλατο"
Α1:Χορός (Αηδονάκι) - Α1: Παιχνιδοτράγουδο (ραντεβού το Σεπτέμβρη)  -  Α2: Παιχνιδοτράγουδο (νεροκουβαλήματα) - Α2: Παιχνιδοτράγουδο (καλό καλοκαίρι) - Γ' & Δ' : Χορογραφία με κορδέλες (ο γλάρος) , Χορός (γιατί δε με θες κυρά μου), Χορός (ναυτάκι Συριανό) -  Ε': Χορός (εγώ είμαι του ψαρά ο γιός) - Ε' & ΣΤ': Χοροί (Χασάπικο-ζεϊμπέκικο) - Αποχαιρετισμός ΣΤ΄ τάξης: χορός (τραγούδι Ταραντέλα)

  

1)  Σχολική Λαμπαδηδρομία 2012

     Πόσες πιθανότητες θα είχε ένας μαθητής δημοτικού να συμμετάσχει σε σχολική λαμπαδηδρομία με αυθεντικές δάδες; Ο γυμναστής του Δημ. Σχολείου Μυρτιάς είχε την ιδέα να γίνει μία λαμπαδηδρομία με λαμπαδηδρόμους τους μαθητές της ΣΤ' τάξης, μία μέρα πριν την Αφή της Φλόγας για του Ολυμπιακούς Αγώνες που θα διεξαχθούν στο Λονδίνο. 

Αποθετήριο Καλών Πρακτικών Σχολείων

Εδώ μπορείτε να αναζητείτε αλλά και να αναρτείτε Καλές Διδακτικές Πρακτικές των Σχολείων.

5) Συμμετοχή των μαθητών της Γ' τάξης του Δημοτικού Σχολείου Καράτουλα - Μαγούλας στο διαγωνισμό της Google με θέμα "Η Ελλάδα μου"

4) Παρουσιάσεις εργασιών των μαθητών του Δημ. Σχ. Σκουροχωρίου με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών

α) "Μαύροι και Άσπροι Πιγκουίνοι"

Οι μαθητές της Α' τάξης του Δημ. Σχολείου Σκουροχωρίου, με τη βοήθεια του δασκάλου τους κ. Σπηλιόπουλου Σπήλιου, αξιοποίησαν τις εικαστικές τους εμπνεύσεις και με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών έστειλαν με το δικό τους τρόπο το μήνυμα για τη Διαφορετικότητα με το έργο τους Μαύροι και Άσπροι Πιγκουίνοι.

 

β) Μύθοι αρμοτοδρομίας - Κενταυρομαχίας Ναού διός: 

Το βίντεο αυτό φτιάχτηκε στα πλαίσια των σχολικών Δραστηριοτήτων της Α/θμιας Διεύθυνσης Ν. Ηλείας, με θέμα: ΄΄ Επισκόπηση Ηλειακής Μυθολογίας ΄΄ και φτιάχτηκε από τους μαθητές της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σκουροχωρίου. Παρουσιάζει τους μύθους των δύο αετωμάτων του ναού του Διός στην Αρχαία Ολυμπία (Κενταυρομαχία - Αρματοδρομία ) - Υπεύθυνη εκπ/κος: Μπάστα Θεοδώρα - Συνεργαζόμενοι εκπ/κοί: Σώκκας Βασίλειος - Σπηλιόπουλος Σπήλιος

γ) Δημιουργία ταινίας Animation

Μια ταινία Animation των μαθητών της Ε΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σκουροχωρίου Ηλείας, το σχολικό έτος 2012 -2013, με τη βοήθεια του δασκάλου τους κ. Σώκκα Βασίλειου

3) Συμμετοχή Σχολείων στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθητικής Δημιουργίας με θέμα τους Πρόσφυγες για το 2013 με θέμα: "Η σιωπή είναι ανοχή;"


Από το 4/Θ Δημοτικό Σχολείο Γούμερου συμμετείχε με Σκέφτομαι και Γράφω η μαθήτρια της ΣΤ' τάξης Δημοτικού Αγγελοπούλου Ιωάννα - Παρασκευή

Από το 4/Θ Δημοτικό Σχολείο Γούμερου συμμετείχαν ομαδικά με Αφίσα-Κολλάζ οι μαθητές της Ε' τάξης Δημοτικού: Αθανασοπούλου Ανδριάννα, Σταυροπούλου Παναγιώτα κια Μπλόσκας Κωνσταντίνος

Από το 4/Θ Δημ. Σχ. Πανόπουλου συμμετείχαν ομαδικά με Αφίσα-Κολλάζ οι μαθητές της Ε' & ΣΤ' τάξης Δημοτικού: Σταθοπούλου Περσεφόνη, Μπαντούνα Ιωάννα, Κουτσαντώνη Κανέλλα, Τζαβάρα Αντριάννα, Δημακοπούλου Ευγενία, Παπαντώνη Γεωργία, Βγενόπουλος Παναγιώτης, Κατσαντώνης Γιάννης, Αδαμοπούλου Φρόσω, Κότσαλης Κωνσταντίνος, Συριόπουλος Γιώργος, Δαγρές Χαράλαμπος, Κατσαντώνη Νικολίτσα

2) 1/Θ Δημοτικό Σχολείο Βροχίτσας: Μικρό Σχολείο με δημιουργικές ιδέες

Οι μικροί μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Βροχίτσας, με την καθοδήγηση της δασκάλας τους κας Νικολίας Μπράμου, στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης επέλεξαν την ελιά ως θέμα για να ασχοληθούν, στο πρώτο τρίμηνο του σχολικού έτους 2012-13, μιας και η ελιά είναι ένα δέντρο γνωστό στους μαθητές λόγω του ότι υπάρχουν στην περιοχή πολλά τέτοια δέντρα.

Προσπάθησαν να ταιριάξουν και να εμπλέξουν και τα υπόλοιπα μαθήματα όπως Μαθηματικά, Μελέτη, Γλώσσα, Αισθητική Αγωγή, Θρησκευτικά ώστε να έχουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.

Εκείνο που έχει τη μεγαλύτερη αξία για τους μαθητές του μικρού μονοθέσιου σχολείου είναι ότι έψαξαν, ασχολήθηκαν με ενδιαφέρον, χαλάρωσαν και έμαθαν...

 

1) Το Σάββατο 9 Ιουνίου 2012 ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του 1ου Ποιητικού Διαγωνισμού για παιδιά με θέμα το Πορτοκάλι που διοργανώθηκε από το Πολιτιστικό Μουσείο Πορτοκαλιού και τον Πολιτιστικό Εκπαιδευτικό Σύλλογο ''Energy Way''. Τα παιδιά περιέγραψαν με έναν ιδιαίτερο ποιητικό τρόπο το πορτοκάλι, τις ιδιότητές μας στην υγεία μας καθ'ως και τη θέση του στην κοινωνία μας. Μεταξύ άλλων διακρίσεων δόθηκε το 2ο Βραβείο Νεαρότερου Ποιητή-Ποιήτριας στη μαθήτρια ΧΟΝΔΡΟΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ηλικίας 7 ετών του Δημοτικού Σχολείου Σκουροχωρίου με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα. Κρανίτη Μαρία. Τίτλος του ποιήματος "Ένας Παντοτινός Φίλος"

Καλό μου πορτοκάλι, να πιω το ζουμί σου πάλι;
δώσ' μου τη δύναμή σου να φτάσω στην κορφή σου!
 
Μακάρι όλα τα παιδάκια, να τρώγανε πορτοκαλάκια,
για να γίνουν δυνατά, όμορφα, έξυπνα και ζωηρά.
 
Όποιος πίνει πορτοκάλι, βιταμίνη C θα πάρει,
το γιατρό δεν τον γνωρίζει και το φάρμακο το χύνει.
 
Φίλος μου παντοτινός, ζωηρός και ζουμερός.
Με δροσίζεις κάθε μέρα, με βροχή, ήλιο και αέρα.

 


  1) Από το 4ο Δημ. Σχ. Πύργου συμμετείχε με κείμενο ο μαθητής Κοτσαλάς Γιώργος της Ε1 τάξης και με αφίσα η μαθήτρια Σοφιάννα Πασχαλίνου της Β3 τάξης του σχολείου.

2)  Από το 11ο Δημ. Σχ. Πύργου συμμετείχε με αφίσα η μαθήτρια Αφροδίτη Σταμοπούλου της Γ' τάξης και με κείμενο η μαθήτρια Κουρκουμέλη Ελένη της ΣΤ' τάξης του σχολείου.

3) Από το Δημ. Σχ. Αλποχωρίου συμμετείχε με αφίσα η μαθήτρια Αθανασία Παπαγεωργακοπούλου της Β' τάξης και με κείμενο ο μαθητής Παλαιολόγος Μιχάλης της Ε' τάξης του σχολείου.

4) Από το Δημ. Σχ. Καράτουλα - Μαγούλας συμμετείχε με αφίσα η μαθήτρια Μαρία Στροφύλλα της Β' τάξης και με κείμενο ο μαθητής Γιάννης Μπάρμπας της Ε' τάξης του σχολείου.

5) Από το Δημ. Σχ. Μυρτιάς συμμετείχε με αφίσα η μαθήτρια Σαβίνα Τόσκα της Γ' τάξης και με κείμενο η μαθήτρια Μαρύσια Χρονοπούλου της ΣΤ' τάξης του σχολείου.

6) Από το Δημ. Σχ. Σκουροχωρίου συμμετείχε με αφίσα η μαθήτρια Ιωάννα Λαχανά της Γ' τάξης και με κείμενο η μαθήτρια Μπερτσάτοφ Αγγελική της ΣΤ' τάξης του σχολείου.

7) Από το Δημ. Σχ. Γούμερου συμμετείχε με αφίσα ο μαθητής Θεοδωρόπουλος Δημήτρης της Α' τάξης και με κείμενο ο μαθητής Τσίμπρης Γεώργιος της Ε' τάξης του σχολείου.

8) Από το Δημ. Σχ. Ώλενας συμμετείχε με αφίσα η μαθήτρια Δήμητρα Γιαννάκου και με κείμενο η η μαθήτρια Δήμητρα Μπιλάλη

9) Από το Δημ. Σχ. Βουνάργου συμμετείχε με αφίσα ο μαθητής Παναγιώτης Κυριακόπουλος της Β' τάξης και με κείμενο η μαθήτρια Τζενσίλα Μουσάκου

9) Από το Δημ. Σχ. Ελαιώνα συμμετείχε με αφίσα η μαθήτρια Κωνσταντίνα Μπαμπίλη της Β' τάξης και με κείμενο η μαθήτρια Βικτωρία Πίστα της Ε' τάξης.

10) Από το Δημ. Σχ. Αμπελώνα συμμετείχε με αφίσα η μαθήτρια Ελεάνα Διαμαντοπούλου της Γ' τάξης και με κείμενο ο μαθητής Σπυρίδων-Κων/νος Γκουβέρος της Δ' τάξης

11) Από το Δημ. Σχ. Πρασίνου συμμετείχε με αφίσα η μαθήτρια Τσιρκινίδου Γεωργία-Αρετή της Γ' τάξης και με κείμενο η μαθήτρια Μαργαρίτα Μπέλια της ΣΤ' τάξης του σχολείου.


 3) ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗ  ΠΥΡΓΟΥ

Α) "Η Τελεία" είναι μία ταινία βασισμένη στην ομώνυμη ιστορία του Πήτερ Ρέυνολντ ,εκδ. Αίσωπος. Οι μαθητές αφού διάβασαν και  πραγματεύτηκαν το θέμα του βιβλίου μέσα από τη δημιουργία της ταινίας θέλησαν  να κάνουν γνωστό σε όλα τα παιδιά το μήνυμα του βιβλίου που είναι: όλοι  «αξίζουμε» , όλοι  κρύβουμε μέσα μας ένα χάρισμα , απλά πρέπει να ψάξουμε  να  το  βρούμε και να μην απογοητευόμαστε εύκολα..Εξάλλου ζωγραφική   δεν είναι μόνο τα κοινώς αποδεκτά, «κανονιστικά » σχεδιασμένα  κτίρια, λουλούδια ,πουλιά  αλλά  «έργο τέχνης»  μπορεί να είναι  και μια  ταπεινή?τελεία. Η ομορφιά  βρίσκεται  σε ό,τι αγαπάμε και μας αγαπάει  και  το κάνουμε με ευχαρίστηση..

Β) Η δεύτερη ταινία «Μια φορά ήταν μια λίμνη» , αφορά ένα σημαντικό περιβαλλοντικό  ζήτημα της περιοχής μας , τον επαναπλημμυρισμό της αποξηραμένης λίμνης της Μουριάς. Οι  περισσότεροι  μαθητές γνωρίζουν τη λίμνη μέσα από τις αφηγήσεις των γονιών  και των παππούδων  τους.  Το μήνυμα που θέλουν να δώσουν με τη δημιουργία  αυτής της ταινίας  είναι ότι η ανθρώπινη παρέμβαση στο φυσικό  περιβάλλον δεν  πρέπει να έχει γνώμονα  το  κέρδος  των «ολίγων» , αλλά το συνολικό  «κέρδος» της ανθρωπότητας, που δεν είναι άλλο από την «αειφόρο ανάπτυξη»  δηλ.  την ανάπτυξη που είναι κοινωνικά δίκαιη και περιβαλλοντικά βιώσιμη  σε αρμονία μεταξύ του περιβάλλοντος της κοινωνίας και της οικονομίας.

 

2) ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΚΟΥΡΟΧΩΡΙΟΥ

Οι μαθητές του Δημ. Σχ. Σκουροχωρίου στην ευέλικτη ζώνη και στα πλαίσια εφαρμογής πολιτιστικού προγράμματος με θέμα: « Η ελιά και το λάδι», εργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά και ασχολήθηκαν με ενότητες, όπως:  η ελιά στη μυθολογία, η ελιά στην αρχαιότητα,  η ελιά στη θρησκεία, η ελιά στην παράδοση (ήθη και έθιμα). Έπαιξαν παραδοσιακά παιχνίδια, έγραψαν παροιμίες, αινίγματα, εκφράσεις που έχουν σχέση με την ελιά. Επίσης, μίλησαν για την ελιά στην ποίηση και την πεζογραφία και έλυσαν ελιο ? προβλήματα στο μάθημα των μαθηματικών. Ενδιαφέρουσα ήταν η δραστηριότητα, με τη βοήθεια του δασκάλου τους, κ. Σώκκα Βασίλη, της παραγωγής σαπουνιού από ελαιόλαδο την οποία και βιντεοσκόπησαν.

1) Οι μαθητές του 2/Θ Δημ. Σχολείου Κουτσοχέρας στα πλαίσια αξιοποίησης θεμάτων στην Ευέλικτη Ζώνη επιχείρησαν, με τη βοήθεια του Δασκάλου τους κ. Μιχαλόπουλου Άγελλου, την πρώτη τους δημοσιογραφική έκδοση. Έτσι, η μαθήτρα Θεοδώρα-Ηλιάννα Κουλοχέρα αρθρογράφησε για την Αγωγή Υγείας και τη σημασία της σωστής διατροφής και της άσκησης. Ο Κωνσταντίνος Μπακόπουλος και ο Τάσος Ηλιόπουλος αναφέρθηκαν στα παλιά και νέα επαγγέλματα και πιο συγκεκριμένα στο επάγγελμα του κτηνοτρόφου. Ο Γιώργος Λύκουρας στη στήλη Τέχνη και Πολιτισμός αναφέρθηκε στο Κουκλοθέατρο, ενώ ο Κωνσταντίνος Μητρόπουλος, ο Νίκος Αποστολόπουλος και η Γεωργία Αλεξοπούλου πήραν συνεντεύξειας από παλιούς ποδοσφαιριστές και διαιτητές της περιχής τους. Συγχαρητήρια στους μαθητές του σχολείου για την πρώτη τους δημοσιογραφική προσπάθεια και περιμένουμε με ανυπομονησία και το δεύτερο τεύχος της εφημερίδας!!!

 
 
 
 

Δημοτικά Σχολεία 2ης Περιφέρειας Ηλείας

 

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ            Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210-33577)

3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ               Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210- 33036)

4o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ               Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210-33480)

5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΥΡΓΟΥ                               Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210-22932)

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ                          Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210-25074)

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓ. ΦΙΛΟΘΕΗΣ                         Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210-37091)

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ                         Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210-33505)

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΟΥΜΕΡΟΥ                                Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210-93003)

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΡΑΤΟΥΛΑ                             Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210-61207)

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΤΑΚΟΛΟΥ                            Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210-41225)

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΥΤΣΟΧΕΡΑΣ                         Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26220-31295)

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΑΝΘΙΟΥ                                Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210-61136)

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΑΣΤΑΙΪΚΩΝ                            Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210-34859)

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΟΥΖΑΚΙΟΥ                            Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210-61116)

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ                        Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26240-61270)

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΚΟΥΡΟΧΩΡΙΟΥ                      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210-96236)

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΕΙΜΑΔΙΟΥ                             Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210-62538)

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΩΛΕΝΑΣ                                  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (26210-61317)

 

 

Βασικό πλαίσιο Αυτοαξιολόγησης

Ενημερωθείτε:

14) ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

13) Δίκτυο Πληροφόρησης της ΑΕΕ - Παραδείγματα ανάπτυξης της βάσης δεδομένων - Σεπτέμβρης 2013 - Περιλαμβάνει: α) Ετήσιο Προγραμματισμό του Σχολείου, β) Ετήσια έκθεση αυτοαξιολόγησης του σχολείου, γ) Αγιολόγηση του Σχεδίου Δράσης)

12) ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ (αξιολόγηση εκπ/κού έργου, 7-11-2013)

11) Διαδικασία Συστηματικής Διερεύνησης (30-10-2013)

10) Διαδικασία Γενικής Εκτίμησης (30-10-2013)

9) Διαδικασία Σχεδίων Δράσης (30-10-2013)

8) ΑΕΕ- Ετήσια Έκθεση του Σχολείου (30-10-2013)

7) ΑΕΕ - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ για την υλοποίηση του θεσμού της ΑΕΕ

6) ΑΕΕ - ΦΙΛΟΣΟΣΦΙΑ (30-10-2013)

5) Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου- Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα - Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός - Παραδείγματα Σχεδίων Δράσης, Ιανουάριος 2011

4) Για το Βασικό Πλαίσιο της Αυτοαξιολόγησης (Δες συνημμένο: Aytoaks_1)

3) Για τις Διαδικασίες και τα Εργαλεία της Αυτοαξιολόγησης (Δες συνημμένο: Aytoaks_2)

2) Για τον Οδηγό Διαχείρισης του Έργου (Δες συνημμένο: Aytoaks_3)

1) Για τα Σχέδια Εκθέσεων (Δες συνημμένο: Aytoaks_4)

ΤΟΜΟΣ Ι - Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στη Δημοτική Εκπάιδευση/Διαδικασία αυτοαξιολόγησης στη σχολική μονάδα/ ΒΑΣΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

ΤΟΜΟΣ ΙΙ - Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στη Δημοτική Εκπαίδευση/Διαδικασία αυτοαξιολόγησης στη σχολική μονάδα/ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

 ΤΟΜΟΣ ΙΙΙ - Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου στη Δημοτική Εκπαίδευση/ Διαδικασία αυτοαξιολόγησης στη σχολική μονάδα/ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ

ΤΟΜΟΣ IV - Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στη Δημοτική Εκπαίδευση/Διαδικασία αυτοαξιολόγησης στη σχολική μονάδα / ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ - ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

ΤΟΜΟΣ V - Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στη Δημοτική Εκπάιδευση/Διαδικασία αυτοαξιολόγησης στη σχολική μονάδα / ΣΧΕΔΙΑ ΕΚΘΕΣΕΩΝ

 

 

Πρόσθετες πληροφορίες