Αρχείο | 8 Μαΐου 2018

Η «Περσεφόνη» του Ντάντε Γκαμπριέλ Ροσέτι.

Το 6ο Νηπιαγωγείο Αγλαντζιάς επιλέγει τον πίνακα «Περσεφόνη» του Ντάντε Γκαμπριέλ Ροσέτι.

Μελετήσαμε προσεχτικά τον πίνακα, περιγράψαμε τη γυναίκα, τα ρούχα της, τη στάση του σώματός της, τι κρατάει στο χέρι της .

Προσπαθήσαμε να μαντέψουμε ποιος είναι ο τίτλος του πίνακα.

Από το ρόδι που είδαμε και μετά από πολλές ερωτήσεις καταλήξαμε πως ο τίτλος είναι η Περσεφόνη.

Διαβάσαμε το μύθο της Περσεφόνης και είδαμε κι το σχετικό βίντεο στο κανάλι του YouTube

 

Με το πρόγραμμα instantmask επεξεργαστήκαμε τον πίνακα και κρατήσαμε μόνο την Περσεφόνη σε ασπρόμαυρο.

Ζωγραφίσαμε τα υπόλοιπα στοιχεία του πίνακα, με μαρκαδόρους, ξυλομπογιές, κηρομπογιές και νερομπογιές.

 

Μας άρεσε τόσο πολύ ο πίνακας που θελήσαμε να  ζωγραφίσουμε και εμείς όπως ο ζωγράφος.

 

 

Καραβάκια που επιπλέουν

Με αφορμή τον πίνακα που επέλεξε το 6ο Νηπιαγωγείο Ξάνθης»ΑΡΗΣ¨» του Αντώνη Μιλάνου, τα παιδιά δημιουργούν καραβάκια που μπορούν να επιπλέουν.

Τα καραβάκια μας! 

Υλικά κατασκευής:

1 άσπρο χαρτί Α4 κομμένο τετράγωνο.

Τρόπος κατασκευής:

Διπλώνουμε το τετράγωνο στη μέση σε σχήμα ορθογώνιου παραλληλόγραμμου και μετά άλλη μια φορά ώστε να σχηματιστεί ένα μικρότερο τετράγωνο.

Έτσι όπως είναι διπλωμένο, πιάνουμε την ελεύθερη άκρη του τετράγωνου και την ακουμπάμε στην απέναντι κορυφή διπλώνοντας πάλι στη διαγώνιο, ώστε να σχηματιστεί ένα τρίγωνο.

 

 

Γυρίζουμε ανάποδα το διπλωμένο χαρτί, έτσι ώστε το διπλωμένο τρίγωνο να βρίσκεται στην κάτω πλευρά. Διπλώνουμε πάνω τα τελευταία τρία χαρτιά προς την απέναντι κορυφή, και τα τρία μαζί, για να σχηματιστεί ένα ακόμη τρίγωνο από την αντίθετη μεριά.

 

Ανοίγουμε το τριγωνικό καπέλο που σχηματίστηκε και το τσακίζουμε ενώνοντας τα σημεία που ήταν διπλωμένα, οπότε σχηματίζεται ξανά τετράγωνο με το άνοιγμα των φύλλων σαν διαγώνιο του τετραγώνου.

Πιάνουμε τις ελεύθερες άκρες του και τις ανοίγουμε.

Φτιάξαμε κι ακόμη ένα καραβάκι με φλούδα από τον κορμό ευκάλυπτου.