Η ευτυχία, λοιπόν, δεν είναι ένα καλά κρυμμένο μυστικό και η δυστυχία δεν είναι κάτι που δεν αντιμετωπίζεται. Όταν νιώθετε πως έχετε χάσει το χαμόγελό σας, μην περιμένετε να έρθει μόνο του ένα πρωί, αλλά προσπαθήστε οι ίδιοι να το επαναφέρετε στα χείλη σας και θα δείτε πως τελικά είναι όλα θέμα επιλογής. Ακόμα και η διάθεσή σας.
Τις περιόδους λοιπόν, που νιώθετε πως κάτι δεν πάει καλά, δοκιμάστε τα παρακάτω κόλπα και ίσως διαπιστώσετε πως τελικά δεν ήταν τόσο δύσκολο.
Ένα από τα πρώτα πράγματα που συστήνεται να κάνετε όταν νιώθετε πως δεν διάγετε μια ευτυχισμένη ζωή είναι να πατήσετε το pause και να κάνετε ένα διάλειμμα. Σε κάθε στιγμή της ζωής μας η πνευματική μας υγεία και διαύγεια είναι πρωτίστης σημασίας, γι' αυτό όταν δεν νιώθετε καλά, δώστε χρόνο στον εαυτό σας να ανακτήσει τις δυνάμεις του, επικεντρωθείτε σε εσάς και μην αποσπάστε από εξωγενείς παράγοντες.
Η ιστορία αφορά έναν διάσημο ερευνητή, ο οποίος εξιστόρησε σε έναν αρθρογράφο εφημερίδας, την εμπειρία που είχε όταν ήταν μικρό παιδί. Ουσιαστικά, ο αρθρογράφος απορούσε για το πως ο ερευνητής ήταν τόσο δημιουργικός και τι ήταν αυτό που τον έκανε να είναι τόσο ξεχωριστός από τους άλλους. Ο ερευνητής υποστήριξε ότι κατά την γνώμη του η δημιουργικότητά του οφείλεται σε μια εμπειρία που είχε όταν ήταν μικρό παιδί και στο πως χειρίστηκε η μητέρα του μια ζημιά που έκανε.
Όταν ήταν δύο ετών, θυμάται που κάποια μέρα προσπαθούσε να βγάλει από το ψυγείο ένα μπουκάλι γάλα, όταν του γλίστρησε από τα χέρια του και έπεσε στο πάτωμα. Το γάλα χύθηκε σε όλο το πάτωμα δημιουργώντας μια μεγάλη λίμνη από γάλα και λερώνοντας σχεδόν τα πάντα μέσα στην κουζίνα.
Όταν ήρθε η μητέρα του στην κουζίνα, δεν του έβαλε ούτε τις φωνές, ούτε νευρίασε, ούτε του έκανε κήρυγμα για να είναι πιο προσεκτικός. Αντιθέτως, του είπε:
- Ρόμπερτ, τι εκπληκτικό και όμορφο χάος δημιούργησες εδώ! Σπάνια βλέπω τόσο μεγάλη λίμνη από γάλα. Λοιπόν, η ζημιά έχει ήδη γίνει. Θα ήθελες να καθίσεις στο πάτωμα και να παίξεις λίγο μέσα στη λίμνη πριν καθαρίσουμε;
Ερευνητές του MIT δημιούργησαν ένα νέο τρόπο προβολής τρισδιάστατων εικόνων, ο οποίος δεν απαιτεί τη χρήση ειδικών γυαλιών για να γίνουν ορατές. Μάλιστα, με τη συγκεκριμένη μέθοδο επιτυγχάνεται η προβολή διαφορετικής προοπτικής, του ίδιου αντικειμένου, ανάλογα με το που βρίσκεται ο θεατής.
Η προσέγγιση του MIT βασίζεται στην ιδέα να δημιουργηθεί ένα σύστημα προβολής τρισδιάστατου βίντεο που δεν θα απαιτεί γυαλιά, θα επιτρέπει τη θέαση υπό ευρείες γωνίες, θα προσφέρει υπέρ-υψηλές αναλύσεις και συγχρόνως θα είναι μηχανικά απλό. Το τελικό αποτέλεσμα θα μπορεί να αποτελέσει μία πιο οικονομική εκδοχή από τα συστήματα ολογραφικής προβολής, αλλά με ανάλογη ποιότητα εικόνας.
Το σύστημα του MIT δεν δημιουργεί την ψευδαίσθηση ενός αντικειμένου, αλλά δημιουργεί μία πραγματική αλλαγή της προοπτικής για πολλαπλούς θεατές που παρακολουθούν την ίδια εικόνα από διαφορετικές γωνίες θέασης. Όπως δηλαδή θα συνέβαινε αν παρακολουθούσαν ένα πραγματικό αντικείμενο. Επιπρόσθετα, παρέχει καλύτερη ανάλυση και αντίθεση σε σχέση με το συμβατικό 2D βίντεο.
Η Ζωρζ Σαρή ήταν Ελληνίδα ηθοποιός και συγγραφέας, κυρίως παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας. Η Γεωργία Σαριβαξεβάνη (πραγματικό όνομα της Ζωρζ Σαρή) γεννήθηκε στις 23 Μαΐου του 1925 στην Αθήνα. Η μητέρα της ήταν Γαλλίδα από τη Σενεγάλη και ο πατέρας της από το Αϊβαλί.
Τα παιδικά της χρόνια τα έζησε στην Ελλάδα, όπου τελείωσε το δημοτικό και το γυμνάσιο. Πριν ολοκληρώσει τις εγκύκλιες σπουδές της, άρχισε ο πόλεμος του 1940.
Στη διάρκεια του πολέμου η Ζωρζ Σαρή συμμετείχε στην Αντίσταση και στην ΕΠΟΝ. Περιγράφοντας εκείνα τα χρόνια η ίδια λέει: «Τα χρόνια της Κατοχής ήταν χρόνια χαράς και ελευθερίας». «Από δυστυχισμένοι γίναμε ευτυχισμένοι. Και αυτό γιατί διαλέξαμε το δρόμο της ζωής και ας υπήρχε θάνατος μέσα. Θρηνούσαμε και χαιρόμασταν όλοι μαζί. Δε φοβόμασταν όμως. Υπήρχε ένας στόχος, η απελευθέρωση».
Άρχισε από πολύ μικρή να ασχολείται με το θέατρο, με δάσκαλο το Βασίλη Ρώτα. Μεγαλύτερη, στα χρόνια της Κατοχής, και αφού τελείωσε το σχολείο, άρχισε να παρακολουθεί μαθήματα υποκριτικής στη Δραματική Σχολή του Δημήτρη Ροντήρη. Τα χρόνια εκείνα απέκτησε πολλές εμπειρίες, οι οποίες αποτέλεσαν αργότερα βασικό θέμα ορισμένων βιβλίων της.
Το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο διαδέχθηκε ο Εμφύλιος, κατά τη διάρκεια του οποίου η Ζωρζ Σαρή πληγώθηκε στο χέρι και στο πόδι από οβίδα και νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο «Αγία Όλγα». Αργότερα, το 1947, αναγκάστηκε να φύγει εξόριστη για το Παρίσι. Εκεί δούλεψε σε διάφορες δουλειές, ενώ συγχρόνως φοιτούσε στη σχολή του Σαρλ Ντιλέν. Στο Παρίσι γνώρισε σημαντικούς ανθρώπους, όπως ο Κώστας Αξελός, η Μελίνα Μερκούρη, ο Άδωνις Κύρου, ο Μαρσέλ Μαρσώ και πολλοί άλλοι. Εκείνα τα χρόνια συνάντησε και τον Αιγυπτιώτη χειρουργό Μαρσέλ Καρακώστα, με τον οποίο παντρεύτηκε και έκαναν δύο παιδιά.