ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Τι εμπόδια βρίσκετε ότι υπάρχουν για την εφαρμογή εξοικονόμησης ενέργειας; (ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΑΠΟ 0 ΩΣ 5)
– τεχνικά | |
– άγνοια των υπευθύνων | |
– άγνοια του κοινού | |
– αδιαφορία του κοινού | |
– μη αποδοχή του κοινού | |
– έλλειψη εξειδικευμένων επαγγελματιών | |
– κόστος ? ανεπαρκής χρηματοδότηση | |
– θεσμικά-διαδικαστικά εμπόδια | |
– άλλα (προσδιορίστε)???????????????????
????????????????????????????. |
- Τι δράσεις απαιτούνται για τον περιορισμό τους;
(ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΑΠΟ 0 ΩΣ 5)
– ενημέρωση του κοινού από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης | |
– ένταξη θεμάτων Εξοικονόμησης Ενέργειας στα σχολεία | |
– ένταξη μαθήματος Εξοικονόμησης Ενέργειας στα σχολεία | |
– ενημέρωση του κοινού από τον γραπτό τύπο | |
– ενημέρωση του κοινού από το Κράτος | |
– ενημέρωση του κοινού από την Τοπική Αυτοδιοίκηση | |
– εκπαίδευση-επιμόρφωση των επαγγελματιών | |
– χρηματοδότηση-επιδότηση από την Πολιτεία | |
– θέσπιση κανονισμών | |
– άλλες προσδιορίστε ????????????.?.???..
????????????????????????????. |
- Είστε ενημερωμένοι για θέματα Εξοικονόμησης Ενέργειας; (ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ Χ)
– σε σημαντικό βαθμό |
|
– εν μέρει ενήμερος-η |
|
– ελάχιστα ενήμερος-η |
|
– όχι ενήμερος-η |
|
- Αν ναι, από πού προέρχεται η ενημέρωσή σας για το θέμα αυτό; (ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ Χ)
– από την τηλεόραση/ραδιόφωνο |
|
– από το σχολείο |
|
– από τις αθηναϊκές εφημερίδες |
|
– από τις τοπικές εφημερίδες |
|
– από σχετικές εκδηλώσεις |
|
– από τους γονείς μου |
|
– από τον κοινωνικό περίγυρο |
|
– από άλλες πηγές (προσδιορίστε) |
|
– δεν θυμάμαι |
|