Αρχική
Σύντομο βιογραφικό
Ονομάζομαι Αντωνία Κωσταρή και εργάζομαι από το 2010 ως δασκάλα , κυρίως σε σχολεία της Χίου. Τις περισσότερες σχολικές χρονιές ανέλαβα την παράλληλη στήριξη μαθητών. Επίσης, είχα την χαρά να εργαστώ ως υπεύθυνη γενικής τάξης, τάξης ένταξης, τάξης υποδοχής και να υπηρετήσω στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ Χίου.
Σπούδασα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Αιγαίου (αποφοίτησα με άριστα) και συνέχισα τις σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας όπου παρακολούθησα Εξ’ αποστάσεως Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στις Επιστήμες της Αγωγής- Κατεύθυνση Ειδικής Εκπαίδευσης (άριστα).
Η Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση αποτελεί στις μέρες μας ένα ανεξάντλητο ερευνητικό πεδίο με την «καρδιά» της φιλοσοφίας του να χτυπά μέσα στον κορμό της Γενικής Εκπαίδευσης. Τα παιδιά με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και δυνατότητες έχουν περισσότερες ομοιότητες παρά διαφορές και δεν είναι πολύ διαφορετικά άτομα τα οποία ανήκουν σε αυστηρά διαφορετικές κατηγορίες. Προσωπικά, πιστεύω και υποστηρίζω το δικαίωμα που έχουν «τα παιδιά με τη μικρή ή τη μεγάλη διαφορά» να εκπαιδεύονται με τρόπους που να τους ταιριάζουν, ώστε να εξελίσσονται γνωστικά και πνευματικά και να κοινωνικοποιούνται.
Η αλφαβήτα και τα δίψηφα... αλλιώς
Η διδασκαλία της αλφαβήτου με τη χρήση πολυαισθητηριακής μεθόδου, σε συνδυασμό με την παραδοσιακή διδασκαλία, επιταχύνει τους ρυθμούς μάθησης παιδιών με δυσκολίες μάθησης, αλλά παρουσιάζει και ιδιάιτερο ενδιαφέρον για τα παιδιά χωρίς δυσκολίες. Τα παιδιά κατασκευάζουν, ατομικά ,τα γράμματα χρησιμοποιώντας υλικά των οποίων το αρχικό γράμμα είναι το γράμμα που θέλουμε να εμπεδωθεί ή τα συνδέουν με σχετικές εικόνες. Η κατασκευή είναι απλή : χρειαζόμαστε μόνο απλά χαρτόνια, κόλλα και φυσικά τα υλικά που θα επιλέξουμε. Με τον τρόπο αυτό ενεργοποιούμε όλες τις αισθήσεις των παιδιών, π.χ. μυρίζουμε το «Κ» της κανέλας, αγγίζουμε το «Υ» του υφάσματος, γευόμαστε το «Α» του αλατιού, βλέπουμε το «Γ» του γλάρου, ακούμε το «Τ» του τύμπανου!
Σκοπός και θέματα
Η ιστοσελίδα αυτή δημιουργήθηκε με γενικό σκοπό τη δημοσίευση πρωτότυπου εκπαιδευτικού υλικού που θα αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό της παράλληλης στήριξης, της τάξης ένταξης,της τάξης υποδοχής αλλά και της γενικής τάξης. Το υλικό αυτό ακόμη είναι χρήσιμο για γονείς μαθητών που φοιτούν στο Δημοτικό Σχολείο με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες διότι μπορεί να κάνει τη μελέτη στο σπίτι ευχάριστη και διασκεδαστική!