Αναπτυξη ατομικης και κοινωνικης υπευθυνοτητας μεσω της Φυσικης Αγωγης PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
 
responsib      Η ανάπτυξη της ατομικής και συλλογικής υπευθυνότητας μέσω του μαθήματος και των δραστηριοτήτων της Φυσικής Αγωγής αποτελεί βασικό μέρος της στοχοθεσίας του μαθήματος. Η ανάγκη εφαρμογής κανόνων καλής επικοινωνίας, συμπεριφοράς, συνεργασίας και ομαδικού πνεύματος στις περισσότερες δραστηριότητες του μαθήματος παρέχουν πολλές ευκαιρίες διδακτικών παρεμβάσεων και βιωματικής μάθησης της υπεύθυνης και καλής αθλητικής συμπεριφοράς. Το μοντέλο του Hellison αναπτύχθηκε τη δεκαετία του 1970 και ασχολείται με την ανάπτυξη της ατομικής και κοινωνικής υπευθυνότητας μέσω της Φυσικής Αγωγής, επιδιώκοντας η υπευθυνότα που αναπτύσσεται στις δραστηριότητες της Φυσικής Αγωγής να έχει συνέχεια σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής. Έτσι η συμβολή της Φυσικής Αγωγής αναγνωρίζεται ιδιαίτερα σημαντική στην ανάπτυξη της υπευθυνότητας των μαθητών και στη διαχείριση κοινωνικών προβλημάτων και θεμάτων συμπεριφοράς που ανακύπτουν στο σχολείο.
     Οι διδακτικές παρεμβάσεις του εκπαιδευτικού Φ.Α. οφείλουν να εστιάζονται στην εφαρμογή των κανόνων, στην γνωστοποίηση των επιπέδων υπευθυνότας και στην αναγνώρισή τους από τους μαθητές, στην απαίτηση υψηλότερου επιπέδου υπευθυνότητας σε στοχευμένες φυσικές δραστηριότητες και στην υιοθέτηση της υπευθυνότητας σε όλους τους τομείς ζωής των μαθητών.

 

Για την παρουσίαση κάντε κλικ εδώ