Φυσική Αγωγή
Γενικα για την αξιολογηση των μαθητων στη Φυσικη Αγωγη PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 17
ΧείριστοΆριστο 
 
    Η αξιολόγηση του μαθητή είναι βασικό μέρος της παιδαγωγικής διαδικασίας. Λειτουργεί περισσότερο σαν ανατροφοδότηση της μαθησιακής πορείας του μαθητή και λιγότερο σαν μέσο ελέγχου επίτευξης στόχων ή σύγκρισής του με τους υπόλοιπους μαθητές. Η αξιολόγηση του μαθητή είναι ευρύτερη διαδικασία από τη βαθμολόγηση. Περιλαμβάνει ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά. Η βαθμολογία του μαθητή είναι η ποσοτική απεικόνιση της αξιολόγησης βάσει κριτηρίων που καθορίζονται στο μάθημα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
 
Αξιολογηση των μαθητων Δημοτικου Σχολειου PDF Εκτύπωση E-mail
 

   Η αξιολόγηση των μαθητών δημοτικού σχολείου στη Φυσική Αγωγή προσδιορίζεται διαφορετικά

  • για τους μαθητές των τάξεων Α΄,Β΄,Γ΄ και Δ΄,
  • για τους μαθητές των τάξεων Ε΄ και Στ΄.
Η διαφοροποίηση αφορά τη διαδικασία και τα κριτήρια της αξιολόγησης.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
 
Αξιολογηση των μαθητων Γυμνασιου PDF Εκτύπωση E-mail
 
    Η αξιολόγηση των μαθητών/-τριών γυμνασίου αφορά στην αφομοίωση των περιεχομένων του μαθήματος και στην απόκτηση των σχετικών γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων που συνδέονται με αυτά, επιδεικνύοντας την ζητούμενη μαθησιακή συμπεριφορά.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
 
Αξιολογηση των μαθητων Λυκειου PDF Εκτύπωση E-mail
    
     Η αξιολόγηση των μαθητών Λυκείου περιλαμβάνει α) την επίτευξη των στόχων και μαθησιακών αποτελεσμάτων, όπως καθορίζονται στις επιμέρους θεματικές ενότητες που αξιοποιούνται στο μάθημα και β) τη μαθησιακή και κοινωνική τους συμπεριφορά, που αναφέρεται στο ενδιαφέρον, τη συμμετοχή, την προσπάθεια και τη γενικότερη συμπεριφορά τους στο μάθημα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ