Ελληνικός Πολιτισμός

Νέες δημοσιεύσεις


 


 

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2023

20/03 Φουτουρσιμός, εδώ
20/03 Η κυρία Νίτσα, Μ. Καραγάτσης, Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου, εδώ
20/03 Γραφείον ευρέσεως εργασίας, Μένης Κουμανταρέας, Λογοτεχνία Β' Γυμνασίου, εδώ

19/03 Άσκηση ομόρριζων για το κείμενο 7 της Α’ γυμν., © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
19/03 Άσκηση σύνθετων για το κείμενο 7 της Α’ γυμν., © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
19/03 Δωμάτιο απόδρασης για το κείμενο 7, ομόρριζα/, ετυμολογικά, της Α’ γυμν., © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ

18/03 Η Άννα του Κλήδονα, Διαμαντής Αξιώτης, Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου, εδώ
18/03 Η εσχάτη των ποινών, Νίκος Χουλιαράς, Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου, εδώ
18/03 Η τρίπλα των ονείρων, Δημήτρης Μίγγας, Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου, εδώ
18/03 Μια Κυριακή στην Κνωσό, Νίκος Καζαντζάκης, Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου, εδώ

15/03 Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ, Άννα Φρανκ, Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου, εδώ
15/03 Να 'σαι καλά, δάσκαλε!, Γιώργος Ιωάννου, Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου, εδώ
15/03 H επιστροφή του Αντρέα, Ηλίας Βενέζης, Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου, εδώ

14/03 Με το λεωφορείο, Τάσος Καλούτσας, Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου, εδώ
14/03 Αναμνήσεις της Κωνσταντίνας από τη Γερμανία, Άλκη Ζέη, Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου, εδώ
14/03 Ο Κάσπαρ Χάουζερ στην έρημη χώρα, Δημήτρης Χατζής, Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου, εδώ
14/03 Ο επιρρηματικός προσδιορισμός της εναντίωσης, της βεβαίωσης, της άρνησης, του δισταγμού και της πιθανότητας στα νέα ελληνικά, βίντεο εδώ

12/03 Επιρρηματικές σχέσεις, Συνοπτικός πίνακας επιρρηματικών σχέσεων εδώ
12/03 Ο επιρρηματικός προσδιορισμός του αποτελέσματος, της αναφοράς και της προϋπόθεσης στα νέα ελληνικά, εδώ
12/03 Η μάνα, Περλ Μπακ, Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου, εδώ
12/03 Πάσχα τ’ Απρίλη, Σωτήρης Δημητρίου, Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου, εδώ

10/03 Δωμάτιο απόδρασης για το κείμενο των α.ε. Β' Γυμν., εν. 7, ομόρριζα, λεξιλογικά, © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
10/03 Ο επιρρηματικός προσδιορισμός του τόπου, του χρόνου και του τρόπου στα νέα ελληνικά, βίντεο εδώ
10/03 Ο επιρρηματικός προσδιορισμός της αιτίας, του ποσού και του σκοπού στα νέα ελληνικά, βίντεο εδώ

09/03 Γατο-απόδραση από το μουσείο, κύριοι όροι της πρότασης στα α.ε., © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
09/03 Πουλάκι, Ιωάννης Βηλαράς, Λογοτεχνία Α’ Γυμνασίου εδώ
09/03 Τα κόκκινα λουστρίνια, Ειρήνη Μάρρα, Λογοτεχνία Α’ Γυμνασίου εδώ
09/03 Γιατί;, Γιάννης Μαγκλής, Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου εδώ

08/03 Η εορτή του πατρός μου, Εμμανουήλ Ροΐδης, Λογοτεχνία Α’ Γυμνασίου εδώ
08/03 Η Βαγγελιώ-δεν-είσαι-εντάξει, Γιώργος Σκαμπαρδώνης, Λογοτεχνία Α’ Γυμνασίου εδώ
08/03 Γραφείον Ιδεών, Αντώνης Σαμαράκης, Λογοτεχνία Α’ Γυμνασίου εδώ

07/03 Το επίρρημα στα νέα ελληνικά, εδώ

06/03 Η κλίση του ρήματος στα νέα ελληνικά, εδώ

05/03 Τα πράγματα στρώνουν περισσότερο, Τούλα Τίγκα, Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου, βίντεο ανάγνωσης, © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ

04/03 Το βάφτισμα, Δημήτρης Χατζής, Λογοτεχνία Α’ Γυμνασίου εδώ
04/03 βίντεο για τους χρόνους και το θέμα του ρήματος στα ν.ε., εδώ
04/03 Το υποκείμενο του ρήματος, διαδραστικό βίντεο, © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
04/03 Το κατηγορούμενο του ρήματος, διαδραστικό βίντεο, © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
04/03 Το αντικείμενο του ρήματος, διαδραστικό βίντεο, © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ

03/03 Στρίγκλα και καλλονή, Λιλή Ζωγράφου, Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου, βίντεο ανάγνωσης, εδώ
03/03 Το μνήμα της μάνας, Ανδρέας Καρκαβίτσας, Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου, βίντεο ανάγνωσης, εδώ
03/03 Η γάτα του παπά, Γρηγόριος Ξενόπουλος, Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου, βίντεο ανάγνωσης, © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ

01/03 Η Δάφνη, Ηλίας Βενέζης, Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου, βίντεο ανάγνωσης, εδώ
01/03 Διαδραστικό βίντεο για την ενεργητική και την παθητική σύνταξη, © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ


28/02 Η ζωή στη Σύμη, Ευγενία Φακίνου, Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου, βίντεο ανάγνωσης, εδώ
28/02 Η καλή μέρα απ’ το πρωί φαίνεται, Θανάσης Βαλτινός, Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου, βίντεο ανάγνωσης, εδώ
28/02 Ο δρόμος για τον Παράδεισο είναι μακρύς, Μαρούλα Κλιάφα, Λογοτεχνία Α’ Γυμνασίου, βίντεο ανάγνωσης, εδώ
27/02 H πείνα του Καραγκιόζη, Αντώνης Μόλλας, Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου, βίντεο ανάγνωσης, © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
27/02 Η Έξοδο, Γιάννης Βλαχογιάννης, Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου, βίντεο ανάγνωσης, εδώ
27/02 Νινέτ, Ζωρζ Σαρή, Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου, βίντεο ανάγνωσης, εδώ
27/02 Ο Σαρλό και το αθάνατο νερό, Ντίνος Δημόπουλος, Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου, βίντεο ανάγνωσης, εδώ
27/02 Πασχαλινή ιστορία, Παντελής Καλιότσος, Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου, βίντεο ανάγνωσης, εδώ
25/02 Η Nέα Παιδαγωγική, Νίκος Καζαντζάκης, Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου, βίντεο ανάγνωσης, εδώ
25/02 Η εκδρομή του Δημητρού, Κατίνα Παπά, Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου, βίντεο ανάγνωσης, εδώ
25/02 Καταλήξεις αρσενικών της α΄ κλίσης, © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
25/02 Καταλήξεις θηλυκών της α΄ κλίσης, © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
25/02 Το ουσ. ἡ ὥρα και η κλίση της στα αρχαία ελληνικά, © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
25/02 Το ουσ. ὁ κριτής και οι πτώσεις του στα α.ε., © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
25/02 Κουίζ για το μεταβατικό ρήμα και το αντικείμενο του στα αρχαία ελληνικά, © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
25/02 Κουίζ για τις αναφορικές προτάσεις στα νέα ελληνικά, © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
25/02 Κουίζ για το κείμενο της Α' γυμνασίου Τα πράγματα στρώνουν περισσότερο, © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
23/02 4 σκήσεις για τη διάκριση της γενικής προσωπικής από το αντικείμενο, η πρώτη εδώ
23/02 Βίντεο για τη γενική προσωπική και το απρόσωπο ρήμα στα ν.ε., εδώ
23/02 Βίντεο για την ενεργητική και παθητική σύνταξη στα ν.ε. Μετατροπή της ενεργητικής σε παθητική και το αντίστροφο. Το ποιητικό αίτιο. εδώ
20/02 Να συμπληρωθούν οι τύποι των ουσιαστικών: δεσμώτης, ἰδιώτης, νίκη, ψυχή, μηνυτής, λεία © Λίνα Γκούσιου, εδώ
20/02 Να συμπληρωθούν οι τύποι των ουσιαστικών: πολίτης, πληγή, τρίαινα, δεσπότης, κεραία, θήρα © Λίνα Γκούσιου, εδώ
20/02 Να συμπληρωθούν οι τύποι των ουσιαστικών: κοχλίας, τεχνίτης, ἐπιθυμία, ἀθλητής, μανδύας, κεφαλή © Λίνα Γκούσιου, εδώ
20/02 Να συμπληρωθούν οι τύποι των ουσιαστικών: βοήθεια, παρασκευή, ἃμαξα, μέλιττα, θεράπαινα, μᾶζα © Λίνα Γκούσιου, εδώ
20/02 Να συμπληρωθούν οι τύποι των ουσιαστικών: τραυματίας, ἐργάτης, Μιλτιάδης, διαιτητής, βδέλλα, εὐπατρίδης © Λίνα Γκούσιου, εδώ
20/02 Να συμπληρωθούν οι τύποι των ουσιαστικών: προφήτης, πλανήτης, μέριμνα, εὑρετής, ἐραστής, δικαστής © Λίνα Γκούσιου, εδώ
19/02 Το μαύρο κύμα, Λουίς Σεπούλβεδα, βίντεο ανάγνωσης, εδώ
19/02 Το πιο γλυκό ψωμί, Λαϊκό παραμύθι, βίντεο ανάγνωσης, εδώ
19/02 O Βάνκας, Άντον Τσέχοφ, βίντεο ανάγνωσης, εδώ
16/02 Η ενεργητική και η παθητική σύνταξη στα ν.ε., Το ποιητικό αίτιο εδώ
16/02 12 ασκήσεις για την ενεργητική και την παθητική σύνταξη στα ν.ε., η 1η εδώ
11/02 Τούλα Τίγκα, Τα πράγματα στρώνουν περισσότερο, © βίντεο - ανάγνωση Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
11/02 Άσκηση για τις ερωτηματικές προτάσεις;, © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
11/02 Άσκηση για τις διαφορετικές σημασίας της λέξης γράμμα, © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
11/02 Ταυτοπροσωπία ή ετεροπροσωπία, © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
11/02 Η Νέα Παιδαγωγική, Ν. Καζαντζάκης, κουίζ, © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ

31/01 Να βάλεις στη σωστή πτώση τους όρους των προτάσεων στα ν.ε., 1η, εδώ
31/01 Να βάλεις στη σωστή πτώση τους όρους των προτάσεων στα ν.ε., 2η, εδώ
30/01 Το υποκείμενο στα νέα ελληνικά, εδώ
27/01 Άσκηση στα σημεία στίξης: τελεία, κόμμα, ερωτηματικό, θαυμαστικό, εδώ
26/01 Οι ετερόπτωτοι προσδιορισμοί στα νέα ελληνικά, εδώ
24/01 Η παράθεση και η επεξήγηση στα νέα ελληνικά, βίντεο, εδώ
24/01 Ο επιθετικός και ο κατηγορηματικός προσδιορισμός στα νέα ελληνικά, βίντεο, εδώ
20/01 Άσκηση για τα ομόρριζα στο κείμενο των α.ε. της 6ης εν. της Α' Γυμν, © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
20/01 Συμπληρώστε την παρακάτω ακροστιχίδα με σύνθετες λέξεις, εδώ
20/01 Κατατάξτε τις λέξεις ανάλογα με το α΄ συνθετικό τους, 2η εδώ
20/01 Κατατάξτε τις λέξεις ανάλογα με το α΄ συνθετικό τους, 1η εδώ
20/01 Εντάξτε τα ρήματα στην κατάλληλη στήλη του πίνακα και μεταφέρετέ τα στους άλλους δύο παρελθοντικούς χρόνους, εδώ
20/01 Εντόπισε στο κείμενο ρήματα που έχουν μόνο ενεργητική ή μόνο παθητική φωνή και στη συνέχεια να τα κατατάξεις στην ανάλογη στήλη, εδώ
20/01 Να βρεις στο κείμενο μόνο τα ρήματα της β' συζυγίας και στη συνέχεια να τα κατατάξεις σε τάξεις, εδώ
19/01 Δημοσθένης, Περί των Συμμοριών, 3-4, εδώ
18/01 Δημοσθένης, Περί των Συμμοριών, 1-2, εδώ
18/01 Δημοσθένης, Υπέρ των Μεγαλοπολιτών, 24-26, εδώ
17/01 Δημοσθένης, Υπέρ των Μεγαλοπολιτών, 27-28, εδώ
15/01 Ισοκράτης, Προς Δημόνικον, 42-44, εδώ
15/01 Ισοκράτης, Προς Δημόνικον, 20-21, εδώ
14/01 Ισοκράτης, Προς Δημόνικον, 18-19, εδώ
13/01 Ισοκράτης, Προς Δημόνικον, 48-50, εδώ
13/01 Ισοκράτης, Προς Δημόνικον, 50-52, εδώ
12/01 Βίντεο για το κατηγορούμενο στα ν.ε., εδώ

Να βρεις τα υποκείμενα, τους επιθετικούς προσδιορισμούς και τα κατηγορούμενα στα ν.ε., εδώ
Προστακτική ενεργητικής φωνής, Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ ή εδώ
Προστακτική μέσης φωνής, Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ ή εδώ
Προστακτική ενεργητικής και μέσης φωνής, κουίζ, Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ ή εδώ
Ενεργητική και μέση φωνή ευκτικής ενεστώτα, κουίζ, Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ ή εδώ
Ευκτική ενεργητικής και μέσης φ., Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ ή εδώ
Ευκτική ενεργητικής και μέσης φ., Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ ή εδώ
Ταυτοπροσωπία ή ετεροπροσωπία, Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
Σε ποιες περιπτώσεις το ρήμα είναι συνδετικό και σε ποιες όχι; εδώ
Βίντεο για το αντικείμενο στα ν.ε., εδώ
1η άσκηση για την Παραγωγή και τη Σύνθεση * (με δικαιολόγηση), εδώ
2η άσκηση για την Παραγωγή και τη Σύνθεση * (με δικαιολόγηση), εδώ
Άσκηση για το τελικό -ν στα δε(ν) / μη(ν), εδώ
Άσκηση για το τελικό -ν στο άρθρο και την αντωνυμία τη(ν), εδώ
Ζωγράφος της Πασιθέας: Ηρακλής - Άτλαντας - Εσπερίδες, εδώ
Απαρέμφατο: υποκείμενο ή αντικείμενο του ρήματος;, © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
Ειδικό ή τελικό απαρέμφατο; © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
Άσκηση για το απαρέμφατο μ.φ. στα α.ε., © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
Άσκηση για το απαρέμφατο ε.φ. στα α.ε., © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
Άσκηση για τη μετοχή του ρ. λύω στα α.ε., © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ ή εδώ
Η μετοχή στα αρχαία ελληνικά, τα είδη και το υποκείμενό της, © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ ή εδώ
Σταυρόλεξο για τις ραψωδίες β,γ,δ της Οδύσσειας, εδώ
Σταυρόλεξο για τη ραψωδία ι της Οδύσσειας, εδώ
Σταυρόλεξο για τη ραψωδία κ της Οδύσσειας, εδώ
Σταυρόλεξο για τη ραψωδία λ της Οδύσσειας, εδώ
Σταυρόλεξο για τη ραψωδία μ της Οδύσσειας, εδώ
Σταυρόλεξο για τη ραψωδία ν της Οδύσσειας, εδώ
Σταυρόλεξο για τις ραψωδίες ξ,ο της Οδύσσειας, εδώ
Σταυρόλεξο για τις ραψωδίες ρ,σ της Οδύσσειας, εδώ
Σταυρόλεξο για τις ραψωδίες τ,υ της Οδύσσειας, εδώ
Σταυρόλεξο για τη ραψωδία φ της Οδύσσειας, εδώ
Σταυρόλεξο για τη ραψωδία χ της Οδύσσειας, εδώ
Σταυρόλεξο για τη ραψωδία ψ της Οδύσσειας, (Οι σταθμοί της περιπλάνησης του Οδυσσέα) εδώ
Σταυρόλεξο για τη ραψωδία ω της Οδύσσειας, εδώ

Ερωτήσεις σωστού λάθους για την κατανόηση του 8ου κειμ. των αρχαίων της Γ' Γυμν., © Νίκος Μυλωνάς, εδώ
Ερωτήσεις σωστού λάθους για την κατανόηση του 9ου κειμ. των αρχαίων της Γ' Γυμν., © Νίκος Μυλωνάς, εδώ
Ερωτήσεις σωστού λάθους για την κατανόηση του 10ου κειμ. των αρχαίων της Γ' Γυμν., © Νίκος Μυλωνάς, εδώ
Ερωτήσεις σωστού λάθους για την κατανόηση του 11ου κειμ. των αρχαίων της Γ' Γυμν., © Νίκος Μυλωνάς, εδώ
Ιωάννης Κονδυλάκης, Ο Πατούχας, εδώ
Παρορίτης Κώστας, Διηγήματα 1 (ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ, Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ, ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΤΟΥ ΚΥΡ-ΝΙΚΗΤΑ, Ο ΧΑΤΖΗΣ, ΤΟ ΚΑΤΟΣΤΑΡΙΚΟ, Ο ΚΟΥΤΣΟΒΑΣΙΛΗΣ, ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ, Η ΚΑΜΠΑΝΑ ΤΟΥ ΑΗ-ΓΙΩΡΓΙΟΥ, ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ, Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΒΡΑΧΟΥ, Ο ΝΟΜΟΣ, ΠΑΓΩΝΙΑ, ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ, Η ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ), εδώ
Παρορίτης Κώστας, Διηγήματα 2 (ΤΟ ΧΕΡΟΓΡΑΦΟ , ΤΟ ΠΕΡΑΜΑ, ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ, ΠΡΟΔΟΤΗ!…, Η ΝΙΚΗ, Η ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ, ΤΟ ΠΑΙΔΙ Τ’ ΑΦΕΝΤΗ, ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΔΑΚΙ ΠΟΥ ΠΕΘΑΙΝΕΙ, Η ΛΙΤΑΝΕΙΑ, ΤΟ ΤΑΜΑ, ΧΑΜΕΝΗ ΖΩΗ, ΣΑΠΙΟ ΑΙΜΑ, Ο ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΣ) εδώ
Μετάτρεψε την επαυξημένη πρόταση σε απλή στα ν.ε., εδώ
Αρχαία, Β΄ Γυμνασίου, 3η ενότητα: 1. δραστηριότητα κατανόησης του κειμένου στα α.ε., εδώ
2. δραστηριότητα κατανόησης του κειμένου στα ν.ε., εδώ
3. δραστηριότητα κατανόησης της παρομοίωσης, εδώ
4. άσκηση ομόρριζων λέξεων, εδώ
Αρχαία, Β΄ Γυμνασίου, 4η ενότητα:
α) διαδραστικό σταυρόλεξο, εδώ
β) άσκηση ομόρριζων, εδώ
Βρες και διάγραψε τους προσδιορισμούς στις επαυξημένες προτάσεις, ώστε να γίνουν απλές, εδώ
Άσκηση για τις προτάσεις ως προς τα συστατικά τους (δομή) (με δικαιολόγηση) © Λίνα Γκούσιου, εδώ
Άσκηση για το άρθρο στα α.ε., εδώ
Σοφοκλή, Αντιγόνη, μτφρ. Κωνσταντίνος Χρηστομάνος, εδώ
Άσκηση για τις προτάσεις ως προς τα συστατικά τους (δομή) (με δικαιολόγηση) © Λίνα Γκούσιου, εδώ
Άσκηση για τις προτάσεις ως προς το περιεχόμενo και ως προς την ποιότητα © Λίνα Γκούσιου, εδώ
Να μεταφέρετε τους τύπους του ενεστώτα του ρ. εἰμί στον μέλλοντα, 1η εδώ
Να μεταφέρετε τους τύπους του ενεστώτα του ρ. εἰμί στον μέλλοντα, 2η εδώ
Να συμπληρώσετε τα κενά με τον κατάλληλο τύπο στον ενεστώτα, παρατατικό και μέλλοντα του ρ. εἰμί σε όλες τις εγκλίσεις, εδώ
Να συμπληρώσετε τα κενά με τον κατάλληλο τύπο στον μέλλοντα του ρ. εἰμί σε όλες τις εγκλίσεις 1η, εδώ
Να συμπληρώσετε τα κενά με τον κατάλληλο τύπο στον μέλλοντα του ρ. εἰμί σε όλες τις εγκλίσεις 2η, εδώ
Να συμπληρώσετε τα κενά με τον κατάλληλο τύπο στον παρατατικό του ρ. εἰμί, εδώ
Να συμπληρώσετε τα κενά με τον κατάλληλο τύπο στον ενεστώτα του ρ. εἰμί σε όλες τις εγκλίσεις, 1η, εδώ
Να συμπληρώσετε τα κενά με τον κατάλληλο τύπο στον ενεστώτα του ρ. εἰμί σε όλες τις εγκλίσεις, 2η, εδώ
Να συμπληρώσετε τα κενά με τον κατάλληλο τύπο στον ενεστώτα του ρ. εἰμί, 3η, εδώ
Διάλεξε τη σωστή κατάληξη στην κλητική ενικού για τα ουσιαστικά σε -ης της α' κλίσης, εδώ
Άσκηση για την οριστική μ.φ. σε όλους τους χρόνους, © Μαριάνθη Λουλέ, Φιλόλογος - Γλωσσολόγος, εδώ
Ψηφιδωτά από τη Βαλένθια με τους άθλους του Ηρακλή, εδώ
Ψηφιδωτά από την Πάτρα, εδώ
Ψηφιδωτά από την Κόρινθο, εδώ
Να συμπληρωθούν οι προτάσεις με τους σωστούς τύπους των ρημάτων (χρῶμαι, πλέω, δέομαι, ῥιγῶ), εδώ
Να συμπληρωθούν οι προτάσεις με τους σωστούς τύπους των ρημάτων (ζῶ, πεινῶ και διψῶ), εδώ
Διαδραστικό σταυρόλεξο για την κατανόηση του κειμένου «Ένα ταξίδι επιστημονικής φαντασίας», εδώ, © Κωνσταντίνα Σάιτ
Διαδραστική άσκηση ομόρριζων για το κείμενο «Ένα ταξίδι επιστημονικής φαντασίας», εδώ, © Κωνσταντίνα Σάιτ
Βίντεο με τη θεωρία για τον σχηματισμό της μ.φ. των βαρύτονων ρημάτων εδώ © Γεωργία Μουντράκη
H Αθήνα κατά την περίοδο της Βασιλείας-Αριστοκρατίας © Αγγελική Δούκα, εδώ
Συγκριτική άσκηση για τη Σπάρτη και την Αθήνα © Αγγελική Δούκα, εδώ
Οριστική μέσης φωνής- ενεστώτας και μέλλοντας © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
Οριστική μέσης φωνής, παρατατικός και αόριστος (1η) © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ ή εδώ
Οριστική μέσης φωνής, παρατατικός και αόριστος (2η) © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
Οριστική μέσης φωνής, παρακείμενος και υπερσυντέλικος (1η) © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
Οριστική μέσης φωνής, παρακείμενος και υπερσυντέλικος (2η) © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
Όλοι οι χρόνοι της οριστικής μ.φ © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
Όλα για τη μέση φωνή © Κωνσταντίνα Σάιτ εδώ
Αρχαία Β' γυμν. 2η ενότητα: σύρε τις νεοελληνικές λέξεις δίπλα στις ομόρριζές τους του κειμένου μας © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
Σύγκριση μινωικού-μυκηναϊκού ανακτόρου, © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ,
e-book με τα μυστικά της γ' κλίσης στα α.ε. © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
Βίντεο για τη διάκριση ονοματικών και επιρρηματικών στα ν.ε., © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
Άσκηση για τη διάκριση ονοματικών και επιρρηματικών στα ν.ε. © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
Άσκηση μετασχηματισμού για την παράταξη / υπόταξη στα ν.ε. © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
Ταίριαξε τα ζεύγη με τις μινωικές τοιχογραφίες, εδώ
4 παζλ για τον Παρθενώνα, εδώ
4 παιχνίδια για τον μυκηναϊκό πολιτισμό, εδώ
4 παζλ με έργα της μινωικής τέχνης, εδώ
4 παζλ με ψηφιδωτά της ελληνιστικής εποχής, εδώ
Σταυρόλεξο στον κυκλαδικό και μινωικό πολιτισμό © Γεωργία Μουντράκη, εδώ
Ψηφιδωτά από την Πέλλα, εδώ
Ψηφιδωτά από την Κόρδοβα, Ισπανία, εδώ
Δύο ασκήσεις κατάταξης των ουσιαστικών στο σωστό γένος, εδώ
Προστέθηκαν οι οδηγίες από το Βιβλίο του Εκπαιδευτικού στα βιβλία της Γλώσσας του Δημοτικού και του Γυμνασίου.
Μήτιδα, Μυθολογία, εδώ
Μαθαίνω να βρίσκω το αντικείμενο στα μονόπτωτα ρήμα στα ν.ε., εδώ
Μαθαίνω να βρίσκω το αντικείμενο στα δίπτωτα ρήμα στα ν.ε., εδώ
Βάλε τους όρους της πρότασης στη σωστή πτώση, εδώ

Μαθαίνω να τονίζω στα α.ε. εφαρμόζοντας τους κανόνες, εδώ
Μαθαίνω να τονίζω στα α.ε. εφαρμόζοντας τους κανόνες, εδώ
Μαθαίνω να τονίζω στα α.ε. εφαρμόζοντας τους κανόνες. Δικαιολογώ τον τόνο της λέξης, εδώ

6 ασκήσεις στην Εισαγωγή του φιλοσοφικού λόγου της Γ' ΓΕΛ Ανθρωπιστικών Σπουδών, © Δέσποινα Τσολακίδου, εδώ
Άσκηση για τον κυκλαδικό πολιτισμό, © Γεωργία Μουντράκη, εδώ
1ο σταυρόλεξο για την οριστική ενεργητικής φωνής στα α.ε. © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
2ο σταυρόλεξο για την οριστική ενεργητικής φωνής στα α.ε. © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
6 ασκήσεις για τη σύνδεση των προτάσεων στα ν.ε. © Κωνσταντίνα Σάιτ, εδώ
Δραστηριότητα για το κείμενο 6 «Oι δυσκολίες της τωρινής ζωής μου» στη σελ. 18 στη ν. Γλώσσα Α' Γυμνασίου, © Γεωργία Μουντράκη, εδώ
Σταυρόλεξο στα ουσιαστικά της α' και β' κλίσης στα α.ε. © Γεωργία Μουντράκη, εδώ

Πίνακες του Μακρυγιάννη, ζωγραφισμένοι από τον Παναγιώτη Ζωγράφο και τους γιους του «κατά στοχασμόν, υπαγόρευσιν και δι' ιδίων εξόδων» του Mακρυγιάννη, εδώ
Επεισόδιο, Ι.Μ. Παναγιωτόπουλος, (διήγημα για τη γερμανική κατοχή) εδώ
Του γεφυριού της Άρτας, τηλεπαιχνίδι με τη μορφή "Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος" © Νίκος Αστέριος, Δ/ντής του 31ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, εδώ
Κι έχουμε πόλεμο, Κ. Ταχτσής, κατεβάστε διάγραμμα του κειμένου © Νίκος Αστέριος Δ/ντής του 31ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης εδώ

• Επικαιροποίηση των δεσμών και εμφάνιση του τόπου κατεύθυνσης στα Αρχαία από Μετάφραση, στην Ιστορία και τη Λογοτεχνία του Γυμνασίου, καθώς και στα Αρχαία Λυκείου. Μια απαραίτητη, κατά την άποψή μου ενέργεια, για τη διευκόλυνση όσων χρησιμοποιούν κινητό ή τάμπλετ.
• Προσθήκη των οδηγιών από το Βιβλίο του Εκπαιδευτικού στα βιβλία της ν.ε. Γλώσσας Γυμνασίου