|
ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Α! ΤΑΞΗΣ
Η προετοιμασία των μαθητών α) για την πρωτόγνωρη για αυτούς οργάνωση προφορικών παρουσιάσεων ( σεμινάρια ) και β) την μελέτη και καλλιέργεια επίλυσης τεχνολογικών ζητημάτων, προϋποθέτει την ενασχόληση των μαθητών με μικρής έκτασης εργασίες στη διάρκεια του α! τριμήνου . Ανεξάρτητα με την μέθοδο λοιπόν που ακολουθεί ο κάθε εκπαιδευτικός , καλό είναι να υπάρχει ένα κατάλληλο υλικό για την εξάσκηση των μαθητών με τους επιδιωκόμενους σκοπούς του μαθήματος και την κατανόηση των τεχνολογικών ενοτήτων που αποτελούν το εισαγωγικό μέρος του μαθήματος.
Στον σύνδεσμο έχουν συμπεριληφθεί λοιπόν ασκήσεις με μορφή τόσο δραστηριοτήτων στην τάξη όσο και ανάθεσης των εργασιών στο σπίτι, που σκοπό έχουν την εξοικείωση των μαθητών με την εφαρμογή των δραστηριοτήτων που προβλέπονται από το πρόγραμμα της Τεχνολογίας. Φυσικά η μορφή και το περιεχόμενο των εργασιών μπορεί να τροποποιηθεί ανάλογα και με τα ενδιαφέροντα της τάξης .Επίσης υπάρχουν και παραδείγματα από εργασίες μαθητών .
Οι εισαγωγικές αυτές μικρές αναθέσεις εργασιών προετοιμάζουν επίσης τους μαθητές (-τριες) , για τον τρόπο παρουσίασης και την μορφή της κύριας γραπτής εργασίας που σχετίζεται με το θέμα του ατομικού τους έργου. Το υλικό των ασκήσεων για κάθε τεχνολογική ενότητα , επιλέγεται με σκοπό να εξοικειωθούν τόσο με τα περιεχόμενα των κεφαλαίων της κύριας γραπτής εργασίας ,όσο και να αναγνωρίζουν τις διάφορες επιδράσεις των τεχνολογικών εφαρμογών. Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στον τρόπο αναζήτησης των πληροφοριών από διάφορες πηγές (διαδίκτυο-τεχνικές εγκυκλοπαίδιες-τεχνικά βιβλία κ.ά. ) και στην καταγραφή τους με αναλυτική περιγραφή. Τό υλικό των ασκήσεων μπορεί επίσης να διανεμηθεί σε ομάδες 2-4 μαθητών(-τριών), οι οποίοι θα προετοιμάσουν σεμινάρια για κάθε μία από τις τεχνολογικές ενότητες , που προβλέπονται από το πρόγραμμα του μαθήματος .
|
Δραστηριότητες στην τάξη (φύλλα έργου) |
Τα φύλλα έργου απαιτούν την προετοιμασία της αίθουσας τεχνολογίας με τοποθέτηση ατομικών έργων προηγούμενων έτών ή κατάλληλο φωτογραφικό υλικό για κάθε ενότητα - προτιμάται η διάταξη σε μορφή Π, πάνω στα θρανία της αίθουσας .
Εικόνες απο δραστηριότητες των μαθητών(-τριών)
Σχολικό έτος 2013-2014
Σχολικό έτος 2012-1013
|
Παρουσίαση εργασιών
μαθητών(-τριών) με θέματα
α) κατασκευή χαρτονιών με απεικόνιση ήπιων μορφών ενέργειας και
β) εργαλεία της εποχής του λίθου από πηλό.
Οι εργασίες είχαν ζητηθεί προαιρετικά. |
|
Παρουσίαση εργασιών
μαθητή με κατασκευή χαρτονιού που απεικονίζονται μέσα μεταφοράς και από τις 3(τρείς) κατηγορίες τους. |
|
Παρουσίαση εργασιών
μαθητών(-τριών) με θέματα
α) κατασκευή χαρτονιών με απεικόνιση ήπιων μορφών ενέργειας και
β) εργαλεία της εποχής του λίθου από πηλό.
Οι εργασίες είχαν ζητηθεί προαιρετικά. |
. |