ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ Στη συγκεκριμένη σελίδα , παρουσιάζονται οι δραστηριότητες των ομάδων των μαθητών/τριών, από την εφαρμογή του μαθήματος στη γ΄τάξη. Όπως θα παρατηρήσετε αναφέρονται οι γραπτές εκθέσεις των μαθητών για τις έρευνες που πραγματοποίησαν , εικόνες και θέματα σεμιναρίων μαθητών/τριών και τέλος εικόνες από διδακτικές επισκέψεις που προβλέπονται, στο πλαίσιο του μαθήματος.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Σε κάθε πειραματική έρευνα , μετά την ολοκλήρωσή της είναι αναγκαίο να υπάρχει δημοσίευση γραπτής έκθεσης , όπου περιγράφονται τα όσα μελετήθηκαν και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και συμπεράσματά της. Παρακάτω λοιπόν παρουσιάζονται οι γραπτές εκθέσεις α)των υποομάδων τμημάτων κατά το σχολικό έτος 2016-2017 ,με διάφορα θέματα και β) του τμήματος Γ2 , κατά το σχολικό έτος 2015-2016 ,που είχαν σαν κύριο θέμα τις ήπιες μορφές ενέργειας.
Δραστηριότητες με πειραματικές έρευνες του σχολικού έτους 2019-2020
Σχολικό έτος 2016-2017 Την Τετάρτη 25/1/2017 με τους μαθητές και μαθήτριες του τμήματος Γ3 , του Ραλλείου γυμνασίου θηλέων Πειραιά , επισκεφθήκαμε το Μουσείο Γουλανδρή, στο πλαίσιο του ΔΩΡΕΑΝ εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα «ΘΑΛΑΣΣΑ -ΘΑΛΑΣΣΑ» . Τα θέματα που επεξεργάσθηκαν κατά την διάρκεια του προγράμματος και εικόνες από την επίσκεψή τους , υπάρχουν παρακάτω :
Σχολικό έτος 015-2016
Την Τρίτη 10/11/2015 με τους μαθητές και μαθήτριες του τμήματος Γ2 , επισκεφθήκαμε το Μουσείο Γουλανδρή,
στο πλαίσιο του ΔΩΡΕΑΝ εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα την Αιολική Ενέργεια που είχε τίτλο:
«ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ -Ο ΑΝΕΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ».
Τα θέματα που επεξεργάσθηκαν κατά την διάρκεια του προγράμματος ήταν :
1.Ποια είναι η ταχύτητα του ανέμου που απαιτείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας;
2.Πως επηρεάζεται η απόδοση της ανεμογεννήτριας από τον αριθμό και το μέγεθος των πτερυγίων;<
3.Ποια κλίση πτερυγίων μας δίνει το μέγιστο της απόδοσης;
Παρακάτω υπάρχουν εικόνες από την συγκεκριμένη επίσκεψη
:
* ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ*
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟ ΑΠΛΑ ΥΛΙΚΑ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ