Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Πετρίδης Παντελής

  • Αρχική σελίδα
  • Σχολείο
  • Μαθηματικά
  • Τ.Π.Ε.
  • GeoGebra
  • Προγραμματισμός
  • Το πρόβλημα των δύο σοφών
  • Παραπομπές
  •  
    Τ.Π.Ε., δηλαδή
    Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας

    Από εκπαιδευτική σκοπιά με τον όρο αυτό αναφερόμαστε στη διαδικασία κατά την οποία το εκπαιδευτικό σύστημα ενσωματώνει ή προσαρμόζει σε αυτό τις νέες τεχνολογίες. Οι απαιτήσεις για το σκοπό αυτό είναι μεγάλες, καθώς χρειάζεται να ακολουθήσει τους γρήγορους ρυθμούς ανάπτυξής τους. Με περιέργεια και απορία παρακολουθώ τα εκπαιδευτικά δρώμενα προσπαθώντας να φανταστώ τι θα ακολουθήσει. Νομίζω πως οι γρήγοροι αυτοί ρυθμοί κάνουν κάθε πρόβλεψη, κυρίως κάθε μακροπρόθεσμη, να χάσει τη σημασία της. Άλλωστε, ο εκπαιδευτικός κόσμος έχει ήδη φανεί στο πρόσφατο παρελθόν αμήχανος απέναντι σε εξελίξεις που δεν υπολόγιζε. Και το γεγονός αυτό καθιστά την εκπαιδευτική διαδικασία διαρκώς θεατή των εξελίξεων και των νέων γνώσεων, ενώ εξ ορισμού θα έπρεπε να είναι ο πρωταγωνιστής τους και ο πρώτος διδάξας. Το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι, εφόσον οι ανάγκες απαιτούν ταχύτητα, θα τρέξω κι εγώ όσο μπορώ. Άλλωστε, η διαδρομή είναι αυτή που τελικά αξίζει.


    Στα πλαίσια της επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου που παρακολουθώ, κατασκεύασα ένα εκπαιδευτικό σενάριο για τα κανονικά πολύγωνα από τη Γεωμετρία της Β΄ Λυκείου.

    Στις σελίδες των επιμορφωτών μου Γιώργου Μαντζώλα και Γιώργου Μακρή, θα βρείτε επιμορφωτικό υλικό.
    Πετρίδης Παντελής, Μαθηματικός - Επικοινωνία: ppetridis@sch.gr - Τελευταία ενημέρωση: 26/6/2013 (/GeoGebra/Μέτρο αθροίσματος-διαφοράς διανυσμάτων-μιγαδικών)