• Συμμετοχή στην ομάδα έργου της Ε3ΣΤΕΜ για το ερευνητικό έργο Ευρωπαϊκής Επιτροπής Horizon, “BioBeo: Innovative Education for the BioEconomy” με κωδικό έργου 101059900 HORIZON-CL6-2021-GOVERNANCE-01-11, 2023.
  • Συμμετοχή στην ομάδα έργου – δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού και την υποστήριξη της πιλοτικής εφαρμογής- του Ευρωπαϊκού Προγράμματος STREAM Role Models 4ALL, ενταγμένου στο Scientix STE(A)M Partnerships  για την Ανθεκτικότητα της Εκπαίδευσης στην Ευρώπη,  και φορέα υλοποίησης  την SOCIAL IMPACT AND INNOVATION 2023
  • Συμμετοχή στην ομάδα έργου της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής στα πλαίσια του έργου Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ KA2 “DRONES@STEAM: FOSTERING DIGITAL TRANSFORMATION IN VET SCHOOLS AND CREATING NEW JOB PROSPECTS IN THE LABOUR MARKET Project Number: 2021-1-EL01-KA220-VET-000034686
  • Συμμετοχή στην υλοποίηση των ερευνητικών παραδοτέων και την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού της ΑΣΠΑΙΤΕ για την εκπόνηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ GeoVT «Εκπαιδεύοντας νέες γενιές στη γεωμορφολογία, τις γεωγραφικές καταστροφές και τη γεωλογική κληρονομιά μέσω Τεχνολογιών Εικονικής Πραγματικότητας (Training new generations on geomorphology, geohazards and geoheritage through Virtual Reality Technologies – GeoVT Project), Erasmus+ Programme, Key Action 2, KA220-HED, με κωδικό: 8018. (2022- )
  • Συμμετοχή στην ομάδα έργου της Ε3STEM στο Ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Erasmus+ “STEALTH: STEam methodology for heALTHhy nutrition awareness – Food as cultural Heritage” AGREEMENT NUMBER 2021-1-SK01-KA220-SCH-000023907 (2022-)
  • Συμμετοχή στην ομάδα έργου της Ε3STEM στο Ευρωπαϊκό, καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Erasmus+ 2021 : CLIMAte coalition eXchange of best practices (CLIMAX), KA220-SCH-6269492° AGREEMENT NUMBER 2021-1-SK01-KA220-SCH-000023803 με επικεφαλής το Slovak University of Technology in Bratislava (2021 – )
  • Συμμετοχή στην ομάδα έργου της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής στα πλαίσια του έργου Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ KA2 “RoboGirls: Empowering girls in STEAM through robotics and coding”, AGREEMENT NUMBER2020-1-HR01-KA201-077760 (2021 – 2022)
  • Επιστημονικός Συνεργάτης για τις Φυσικές Επιστήμες του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων Διόφαντος, στο πλαίσιο της πράξης «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» με φορέα υλοποίησης Συμμετοχή στην καταγραφή και συσχέτιση ψηφιακού υλικού Φυσικών Επιστημών με τους στόχους και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα των Προγραμμάτων Σπουδών, στο πλαίσιο της διαμόρφωσης οδηγιών και κατευθύνσεων για 40 Μαθησιακά αντικείμενα. (2020- 2021).
  • Συμμετοχή στην Ομάδα Εφαρμογής του Εκπαιδευτικού Προγράμματος “Creating Activity-Designed Language-Learning Environments for Entrepreneurship Education” της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Program: Erasmus+, Key Action: Cooperation for innovation and the exchange of good practices, Field: KA201- Strategic Partnerships for school education, VG-IN-BY-17-36-035544, 2017-2020) το οποίο διεξήχθη σε συνεργασία από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Goethe Institute στην Αθήνα και άλλα Ευρωπαϊκά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και Ινστιτούτα. (2017 – 2020)
  • Συμμετοχή ως συντονιστής και μέλος παιδαγωγικής ομάδας στο ευρωπαϊκό έργο OSOS (Open Schools for Open Societies) Horizon 2020 (H2020), με βάση την απόφαση υπ’ αρ. 42/12-10-2017 απόφασης του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. (ΑΔΑ: 75Ω0ΟΞΛΔ-ΑΝ4) (2017 – 2020).
  • Μέλος της Επιστημονικής / Εκπαιδευτικής Ομάδας του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστήμων του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε. του ΕΚΠΑ, στο Ερευνητικό / Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Schools: Future Labs” της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Erasmus+, 2014 – 2017, www.sflabs.eu.
  • Συμμετοχή στη διακρατική ερευνητική μελέτη «Προωθώντας την Ποιότητα και την Ισότητα: μια δυναμική προσέγγιση για τη βελτίωση του σχολείου» – Promoting Quality and Equity: a dynamic approach to school improvement” στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+, με συντονίστρια από το ΕΚΠΑ την Καθ. Αντωνία Παπαστυλιανού (2015 -2016).
  • Πρόεδρος ομάδας εργασίας για εκπόνηση εκπαιδευτικού υλικού του 26ου ΔΣ Αχαρνών στο Πλαίσιο της Πράξης “Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας – Άξονας Προτεραιότητας 2″ του ΕΠ ” Εκπαίδευσης και Δια βίου Μάθηση” (2013-2015) Απόφαση Υπ. Παιδείας 320/21/3/2020
  • Μέλος ομάδας εργασίας της Ζώνης Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας Αχαρνών στο Πλαίσιο της Πράξης “Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας – Άξονας Προτεραιότητας 2″ του ΕΠ Εκπαίδευση και Δια βίου Μάθηση” (2011-2015) (Υπ. Απόφ. 5339/28-3-2011, 9815/7-11-2012)
  • Συμμετοχή ως συντονιστής ερευνητικών ομάδων, στο PATHWAY European Commission, Education and Culture, Project “Science Teachers’ Training Across Europe: Establishing a Pathway for a common teachers training framework”(πρόγραμμα προσδιορισμού των βασικών αρχών και προτύπων, για τη σχεδίαση πλαισίου κατάρτισης και των αντίστοιχων προγραμμάτων σπουδών κατάρτισης των ευρωπαίων εκπαιδευτικών των θετικών επιστημών) (Univ. of Athens, Univ. of Louvain, Univ. of Ludwigsburg, Univ. of Claude Bernard / Lyon 1, Univ.of Babes-Bolyai, Univ. of Napoli, Univ. of Palermo, Ellinogermaniki Agogi, Pedagogical Institute of the Greek Ministry of Education), Socrates Program, 2003 – 2006.
  • Συμμετοχή στοEuropean Commission, Project: “Hands-on-Science” (Univ.of Minho / PT, Univ. of Athens / GR, Univ. of Oxford / UK, Univ. of Ljubljana / SI, Univ. of Maribor / SI, Univ. of Murcia / ES, Univ. of Vigo / ES, Univ. of Crete / GR, Univ of Cyprus / CY), Comenius-C3, 2003 – 2006.