• Συντονιστής των ομάδων εργασίας για τη σύνταξη των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών της Φυσικής στις τρεις τάξεις των ΕΠΑΛ. ΙΕΠ (2023).
  • Εκπονητής των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών και του Υποστηρικτικού Υλικού για τα Φυσικά του Δημοτικού ΙΕΠ (2021).
  • Εμπειρογνώμονας στη δράση αναδιάρθωσης και εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης στα μαθήματα Φυσικά και Μελέτη Περιβάλλοντος για την Α/θμια Εκπαίδευση, ΙΕΠ (2016).
  • Ειδικός Επιστήμονας Αξιολογητής του Εκπαιδευτικού Υλικού στο πλαίσιο της δράσης του Υποέργου με τίτλο «Αξιολόγηση υπάρχοντος Εκπαιδευτικού υλικού υποχρεωτικής εκπαίδευσης» της Πράξης “ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο πρόγραμμα σπουδών του ΙΕΠ (2015).
  • Ειδικός Επιστήμονας – Εμπειρογνώμονας στην Πράξη «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το γνωστικό αντικείμενο Φυσικές Επιστήμες για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση IEΠ (2015).
  • Εκπόνηση «Μελέτης εξειδίκευσης μεθοδολογίας ανάπτυξης σεναρίων για τις Φυσικές Επιστήμες για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» και ανάπτυξη «Δειγματικού Ψηφιακού Σεναρίου», ΙΕΠ (2015).
  • Συμμετοχή στη σύνταξη του Προγράμματος Σπουδών της Φυσικής της Α΄ Γυμνασίου (2013)
  • Μέλος της ομάδας εργασίας της Διοικούσας Επιτροπής των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων για την παραγωγή Ενδεικτικών Θεμάτων για τα Πρότυπα Πειραματικά Γυμνάσια και Λύκεια (Σχεδιασμός προδιαγραφών, παραγωγή ενδεικτικών Θεμάτων, δημοσιοποίησή τους) ΔΕΠΠΣ (2013).
  • Μέλος της ομάδας εργασίας του ΥΠΕΠΘ για την λειτουργία των Εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (2009).