Επιτυχόντες Θαλή 2015 - 16
- Details
- Category: Διαγωνισμοί Μαθηματικών
- Published on Wednesday, 23 December 2015 01:30
- Written by Super User
- Hits: 678
Οι επιτυχόντες του Διαγωνισμού Μαθηματικών Θαλής της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας 2015 - 16
από το Πρότυπο Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης:
(Όλοι οι επιτυχόντες σε αυτό το σύνδεσμο).
Α΄Λυκείου
ΔΗΜΗΤΡΕΝΤΣΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΠΙΠΗΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ
Β΄Λυκείου
ΓΑΛΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΓΙΑΝΝΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΓΛΥΤΣΟΣ ΜΑΡΙΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΗΤΑΣ
ΤΣΟΛΚΑ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΧΑΖΑΚΗ ΛΟΥΚΙΑ
ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Γ΄Λυκείου
ΑΛΩΝΙΣΤΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΖΑΜΠΕΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
από το Γυμνάσιο:
Β Γυμνασίου
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ | ΚΙΜΩΝΑΣ |
ΑΣΚΟΥΝΗ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΔΑΦΕΡΕΡΑ | ΜΑΡΙΑ |
ΔΕΦΙΓΓΟΣ | ΤΙΜΟΛΕΩΝ |
ΔΙΠΛΑ | ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΑΡΙΑ |
ΔΡΑΚΟΥΛΑΚΟΥ | ΓΕΩΡΓΙΑ |
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΖΟΥΡΟΣ | ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ |
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΤΣΙΜΑΡΑΤΟΥ | ΑΝΔΡΙΑΝΑ |
ΚΑΝΤΙΑΝΗΣ | ΘΟΔΩΡΗΣ |
ΚΑΡΑΝΙΚΑ | ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΜΑΡΙΑ |
ΚΑΡΑΟΓΛΑΝΗΣ | ΙΓΝΑΤΙΟΣ |
ΚΑΡΑΟΓΛΑΝΗΣ | ΧΡΗΣΤΟΣ |
ΚΑΡΝΑΡΟΥ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
ΚΑΡΥΩΤΗ | ΒΑΡΒΑΡΑ |
ΚΟΥΚΟΥΔΑΚΗΣ | ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΚΟΥΡΕΝΤΖΗΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΚΟΥΤΣΑΜΠΑΝΗ | ΑΝΤΡΙΑΝΑ |
ΜΑΡΟΥΤΣΟΥ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΝΔΡΙΑΝΝΑ |
ΜΕΝΤΗΣ | ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΜΠΡΑΙΜΑΚΗΣ | ΑΧΧΙΛΛΕΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
ΠΙΠΗΣ | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
ΣΟΥΛΙΜΙΩΤΗΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗ | ΣΟΦΙΑ |
ΤΣΑΚΩΝΑΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΡΙΟΣ |
ΤΣΙΜΠΙΛΗ | ΕΛΕΝΗ |
ΦΡΑΓΚΑΚΗ | ΘΕΟΔΩΡΑ |
Γ Γυμνασίου
ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΓΑΛΑΝΟΣ | ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ |
ΓΙΑΠΠΑΣ | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ |
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΤΣΙΜΑΡΑΤΟΣ | ΚΩΝ/ΝΟΣ |
ΚΟΚΟΤΟΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΚΟΥΡΙΑΝΝΙΔΗΣ | ΙΑΣΟΝΑΣ |
ΛΑΛΙΩΤΗ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΜΠΟΥΖΑ | ΜΥΡΤΩ ΕΛΕΝΗ |
ΝΙΚΗΦΟΡΑΚΗΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΠΑΝΗΓΗΥΡΑΚΗΣ | ΠΕΤΡΟΣ |
ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗ | ΧΡΥΣΟΥΛΑ |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Τα Μαθηματικά που έχασες...
- Details
- Category: Μαθηματικά Νέα
- Published on Tuesday, 22 December 2015 20:39
- Written by Super User
- Hits: 4046
Σε πολλές περιπτώσεις έχουν υπάρξει μαθητές που με ρωτούν αν θα μπορούσαν να ασχοληθούν με τα Μαθηματικά.
Λέω λοιπόν, ότι γενικά κάθε επαγγελματίας συνήθως, είτε τείνει να παρουσιάζει μόνο τα καλά του επαγγέλματός του, είτε μόνο τα καλά, κάτι που γενικά εξαρτάται από την ψυχολογική κατάσταση που θα τον πετύχεις. Τα Μαθηματικά μπορούν να γίνουν επάγγελμα με πάρα πολλούς τρόπους - οι περισσότεροι, μάλλον όλοι, είναι περισσότερο προσοδοφόροι από την εκπαίδευση - ώστε να αποτελεί σχεδόν εντελώς διαφορετικό θέμα συζήτησης, ανάλογα με το πώς πρόκειται να ασχοληθεί κανείς μαζί τους. Παρόλα αυτά μεταξύ όλων των επαγγελματιών των Μαθηματικών υπάρχουν κάποια κύρια κοινά χαρακτηριστικά, με βασικότερο το ότι όλοι τους ασχολούνται με την επίλυση προβλημάτων. Υπό αυτήν την οπτική παραθέτω το παρακάτω κείμενο που δίνει δύο κύριες καταστάσεις που αντιμετωπίζει ένας επαγγελματίας Μαθηματικός. Η οποιαδήποτε συζήτηση κάτω από αυτό το απόσπασμα, μέσω σχολίων μπορεί να το κάνει ακόμα πιο διαφωτιστικό.
Το απόσπασμα είναι από τον πρόλογο του βιβλίου All the Mathematics that you missed του T.H. Garrity, εκδόσεις Cambridge University Press, το οποίο περιγράφει με αρκετή ακρίβεια την πραγματικότητα των Μαθηματικών.
Τα Μαθηματικά είναι συναρπαστικά. Ζούμε στη μεγαλύτερη ακμή που γνώρισαν τα Μαθηματικά ποτέ (γράφει το 2002). Τη δεκαετία του 1930 υπήρχαν κάποιοι άνθρωποι, οι οποίοι φοβούνταν ότι οι διάφορες αφαιρέσεις των αρχών του 20ού αιώνα είτε θα οδηγούσαν του Μαθηματικούς να δουλεύουν απομονωμένοι, σε διανοητικές ασκήσεις χωρίς νόημα, είτε ότι τα Μαθηματικά θα διαχωρίζονταν σε αυστηρώς ξεχωριστές υποκατηγορίες, παόμοια με τον τρόπο που διαχωρίστηκε η φιλοσοφία σε φυσική, χημεία, βιολογία και γεωλογία. Όμως συνέβη το ακριβώς αντίθετο. Από τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο και μετά έγινε σαφές ότι τα Μαθηματικά αποτελούν μία αδιαμφισβήτη ολότητα. Αυτές που υπήρξαν διαφορετικές περιοχές τώρα τροφοδοτούν η μία την άλλη*. Η εκμάθηση και η δημιουργία στα Μαθηματικά αποτελεί πράγματι έναν ενδιαφέροντα σκοπό να αφιερώσει κάποιος τη ζωή του.
Τα Μαθηματικά είναι απαιτητικά. Δυστυχώς, γενικά οι άνθρωποι δεν είναι και τόσο καλοί στα Μαθηματικά. Αν και είναι διασκεδαστικά, απαιτούν πολύ σκληρή δουλειά και αυτοπειθαρχία. Δε γνωρίζω κάποιον σοβαρό Μαθηματικό, ο οποίος βρίσκει όλα τα Μαθηματικά εύκολα. Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι, μετά από μερικές μπύρες, θα ομολογήσουν πόσο ανεπαρκείς και αργοί είναι. Αυτό αποτελεί ένα από τα πρώτα εμπόδια που οφείλει να αντιμετωπίσει ένας άπειρος απόφοιτος **, συγκεκριμένα πώς να ασχοληθεί με το βάθος των Μαθηματικών, σε αντίθεση με την επιφανειακή κατανόησή τους. Γι' αυτό και σε πολλές περιπτώσεις είναι μεγάλη η εγκατάληψη που συναντάμε στην εκπαίδευση.
...............
πρέπει κάποιος να είναι αποφασισμένος για να γίνει Μαθηματικός και όχι απλά να το αποφασίζει συγκρινόμενος με τους άλλους.
Παρόλα αυτά τα Μαθηματικά είναι συναρπαστικά. Οι απογοητεύσεις πρέπει περισσότερο να αντισταθμίζονται από τους θρύλους της μάθησης και της δημιουργίας (ή ανακάλυψης) νέων Μαθηματικών. Αυτός είναι ο κύριος στόχος κάποιου που σπουδάζει να γίνει ερευνητής Μαθηματικός. Όπως όλες οι δημιουργικές απασχολήσεις έχουν συναισθηματικές κορυφώσεις και απογοητεύσεις. Εξάλλου, μόνο οι εργασίες που είναι βαρετές δεν έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά. Ένα βασικό ζήτημα λοιπόν είναι να μάθει κανείς να διαχειρίζεται αυτές τις δυσκολίες που συναντά.
* Σχόλιο δικό μου: Μήπως διότι απλά κάθε μία περιοχή έχει μία διαφορετική οπτική του ίδιου αντικειμένου;
** Σχόλιο δικό μου: Θα προσέθετα ότι ο καθένας από εμάς όταν βρίσκεται αντιμέτωπος με τα Μαθηματικά των δυνατοτήτων του, της ηλικίας του δηλαδή (της «Μαθηματικής» ηλικίας του συγκεκριμένα) και προσπαθεί να ξεπεράσει ένα νέο όριο σε αυτά βρίσκεται προ ενός νέου εμποδίου, δυσκολοκατάβλητου αρχικά, το οποίο θα απαιτήσει υπομονή και επιμονή για να ξεπεράσει.
More Articles...
- Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2016
- Διάλεξη Δημήτρη Χελιώτη
- Σεμινάριο Άλγεβρας για Μαθηματικούς Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 2015-16
- Συναρτησιακές Εξισώσεις
- Υλικό Ομίλου Μαθηματικών Ευαγγελικής
- Ασκήσεις άλγεβρας β΄λυκείου 2015-16
- Θερινό Περιοδικό 2015
- 3η Ετήσια Ημερίδα του Εργαστηρίου Άλγεβρας του ΠΠΛ Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
- Παρατηρήσεις για το ερώτημα Δ1 Μαθηματικών Κατεύθυνσης Πανελλαδικές 2015
- 9ο Θερινό Μαθηματικό Σχολείο Προετοιμασίας Διαγωνισμών Μαθητών Γυμνασίου Λυκείου
- Το νέο Λύκειο 2015-16
- ΣΥ7 - Συστήματα αλγεβρικών εξισώσεων
- 153
- Διαγώνισμα προσομοίωσης Μαθηματικών Γενικής Παιδείας 2015
- Αυθεντία εναντίον αριστείας
- G-Translate
- Πλήθος διαγωνίων κυρτού πολυγώνου
- ΑΝ6 - Ανισότητα Nesbitt
- Άσκηση AN5
- Επτάδες φυσικών αριθμών
- Ακολουθίες Ακεραίων Αριθμών
- Ελεύθερα βιβλία Μαθηματικών
- Λυμένα Επαναληπτικά Θέματα Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄λυκείου 2015 Στεργίου
- Αρχιμήδης 2015 Θέματα και Λύσεις
- 31+1 Ερωτήσεις για τα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεί
- 32η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ « Ο Αρχιμήδης »
- Μετάλλια Fields 2014
- Συστήματα Αλγεβρικών Εξισώσεων 2
- Συστήματα Αλγεβρικών Εξισώσεων 2 (2)
- Ανισότητες 2
- Συστήματα Αλγεβρικών Εξισώσεων 1
- Ανισότητες 1
- Προετοιμασία διαγωνισμού Ευκλείδης 2015
- Αποτελέσματα Διαγωνισμού Μαθηματικών «Ο Θαλής» 2014
- Αποτελέσματα Διαγωνισμού Μαθηματικών «Ο Θαλής» 2014
- Βραβεία Ακαδημίας Αθηνών 2014
- Ασκήσεις και Λύσεις Τράπεζας Θεμάτων Β΄Λυκείου 2014
- Όλα τα έργα του Einstein
- Επιτυχίες Ελλήνων Φοιτητών στον SEEMOUS 2014
- Ευάγγελος Σταμάτης Βιογραφία και Έργο
- Ευάγγελος Σταμάτης Βιογραφία και Έργο
- Διεθνής Μαθηματική Ένωση Νέα 68 Νοέμβριος 2014
- Σενάρια στο ηλεκτρονικό αποθετήριο ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ του Β΄Επιπέδου Τ.Π.Ε.
- Θεατρική Παράσταση «Η δίκη του καπνού Φουμάρη»
- Αριθμός Κινητού και Ηλικία
- Εικοσιδωδεκάεδρο Τεύχος 13
- Παγκόσμια Θεματογραφία Μαθηματικών Διαγωνισμών
- «Θαλής» - Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας 2014
- Στοιβάζοντας κανονικά Οκτάγωνα
- test latex
- Ανάθεση Μαθηματικών σε μη Μαθηματικούς
- Άλγεβρα Α΄λυκειου - Λύσεις Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας 2014
- Όμιλοι Αριστείας Μαθηματικών Σχ.Έτος 2014-15
- Αναβάθμιση Ιστοσελίδας
- 2η Ετήσια Ημερίδα Εργαστηρίου Άλγεβρας Ευαγγελικής Σχολής
- Λύσεις θεμάτων Γεωμετρίας Α΄λυκείου Τράπεζας Θεμάτων
- Επαγγέλματα του Μέλλοντος: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ το καλύτερο για το 2014
- 8ο Μαθηματικό Καλοκαιρινό Σχολείο Λεπτοκαρυά Πιερίας
- Πρόγραμμα συνεδρίου: Τα Μαθηματικά στα Π.Π.Σ. 2014
- Ημέρα και Μήνας του π
- Εξετάσεις και εξεταστέα ύλη Α΄λυκειου 2014
- Κύκλος Ομιλιών για την Απόδειξη στα Μαθηματικά
- Εξετάσεις Εισαγωγής στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία 2014
- Συγχρονισμός ημερολογίου gmail και thunderbird
- Μαθηματικά και μετάφραση
- Ολοκληρώθηκε η αλλαγή της πολικότητας του μαγνητικού πεδίου του ήλιου
- Επιτυχόντες Διαγωνισμού Θαλής 2013
- Συνέδριο : Τα Μαθηματικά στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία 2014
- Διαγώνισμα στο 1ο κεφ Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ΄λυκείου
- Φόρουμ υποστήριξης και μάθησης του Π.Π. Λυκείου Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
- Η μαγεία των αριθμών Fibonacci
- Απολλώνιος κύκλος
- Εικοσιδωδεκάεδρο 12
- 30o Συνέδριο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ε.Μ.Ε. Καρδίτσα 2013
- Αντίστροφη αναζήτηση pdf σε LaTex
- Ηλεκτρονική τάξη sch και μαθηματικά σύμβολα.
- Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δέχεται τους μαθητές των Εθνικών Ολυμπιακών ομάδων (2013) στα Μαθηματικά
- Βιβλιογραφία για Μαθηματικές Ολυμπιάδες
- Οδηγίες Μαθηματικών 2013 - 14
- Μαθηματικά Γλυπτά
- Προβλήματα και μετατροπές στο text encoding κειμένων
- Όμιλοι αριστείας στο Π.Π. Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
- Εισαγωγή στη γεωμετρία των Fractal
- Πρόσβαση στην αναβαθμισμένη eclass 2013
- Tabula δυναμική γεωμετρία
- Φθινοπωρινή ισημερία ΣΗΜΕΡΑ
- Μπορείτε να εξηγήσετε πώς μπορεί να συμβαίνει αυτό;
- Υποστηρικτική τάξη μαθημάτων 2013-14 ΠΠΛ Ευαγγελικής Σχολής
- Σχ. Έτος 2013-14
- Τα εκατό καλύτερα βιβλία όλων των εποχών όπως επιλέχθηκαν από σύγχρονους συγγραφείς.
- Η Αστρονομία ΕΚΤΟΣ νέου σχολικού προγράμματος
- Ημερίδα εργαστηρίου άλγεβρας
- Επαναληπτικές ερωτήσεις Αστρονομίας Β΄λυκείου
- Σελίδες Νέων τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- 825 Λυμένες ασκήσεις Γεωμετρίας Α΄λυκείου
- Λυμένες Γενικής παιδείας 2013
- Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων Μαθηματικά Κατεύθυνσης
- Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών : Μαθηματικά: Γιατί;
- Επαναληπτικές ασκήσεις Κατεύθυνσης Β΄λυκείου
- Μερική έκλειψη σελήνης στις 25 Απριλίου 2013
- Αντιμετώπιση του άγχους των εξετάσεων 2013
- Επανάληψη Γεωμετρίας Α΄λυκείου 2012-13
- Σύνοψη θεωρίας Κατεύθυνσης Β΄λυκείου
- Επαναληπτικές ασκήσεις Άλγεβρα Α΄λυκείου
- Εφαρμογές της αλγεβρικής τοπολογίας σε συστήματα αισθητήρων
- Βιβλίο Μιγαδικών Ροδόλφου Μπόρη
- Εγκατάσταση και χρήση Geogebra
- Σύνοψη Ακολουθιών - Προόδων
- Μαθηματικά Γενικής Γ΄Λυκείου Ερωτήσεις Σ-Λ
- 2o Διεθνές συνέδριο Εφαρμογών Μαθηματικών και ΠΛηροφορικής ΣΣΕ
- Εικοσιδωδεκάεδρο Τεύχος 11
- Μη ευκλείδιες γεωμετρίες
- Σενάριο Προσδιορισμός ρίζας πολυωνύμου με προσέγγιση
- Η μεθοδολογία (του Γιάννη Ντάνη)
- Οδηγίες διδασκαλίας Μαθηματικών Λυκείου 2012-13
- Γεωμετρικές οφθαλμαπάτες ή ένας ακόμα λόγος να αναζητούμε αποδείξεις.
- Πόσο από το φεγγάρι βλέπουμε ;
- Δωρεάν και φθηνά βιβλία υπάρχουν παντού
- Ε.Μ.Ε. Καταστατική Γενική συνέλευση
- Εκπαιδευτική νομοθεσία
- Εκπαίδευση και εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα(ΟΟΣΑ 2012)
- Ενημέρωση μαθητών για Πανελλαδικές εξετάσεις 2013
- Χάρτες του ουρανού.
- Οι δρόμοι του ημιτόνου.
- The joomla forum post assistant
- Ανάγνωση αρχείων djvu
- Πρώτες αλλαγές στο πρωτοσέλιδο της joomla σελίδας σας.
- Αποδείξεις χωρίς λόγια
- Προσθήκη Μαθηματικών τύπων στο Joomla Με χρήση Latex
- Εικασία 3ν + 1
- 2013
- Κέντρο κύκλου με διαβήτη
- Εκπτωτικός κατάλογος ΟΛΜΕ 2013 Α΄μέρος
- Πώς γράφετε μαθηματικά άρθρα και αποδέιξεις;
- Διαδώστε τα άρθρα της σελίδας σας με το twitterfeed
- Προβλήματα ασφάλειας σε εφαρμογές
- Σπεροειδής γαλαξίας NGC 3627
- Επαναληπτικά φυλλάδια Άλγεβρας Α΄λυκείου 4 , 5
- Ωριαία αξιολόγηση Μαθηματικά και στοιχεία στατιστικής Γ λυκείου 2012
- Επαναληπτικές ασκήσεις Μαθηματικών γενικής παιδείας Κεφάλαιο 1 - Χριστούγεννα 2012
- Πλανητικό σύστημα παρόμοιο με το δικό μας.
- Το τέλος της θεωρίας του Αϊνστάιν;
- Άλγεβρα Μαθηματικού Αιγαίου
- Δημιουργία ιστογράμματος συχνοτήτων σε Geogebra
- Μία συνοπτική ιστορία των μαθηματικών
- Visual Group Theory by Nathan Carter
- Problem solving in mathematics
- Καλλιστεία τετραπλεύρων (θεατρικό)
- 24 γράμματα
- Latable
- Θεωρία ομάδων
- Κρυπτογραφία και ομάδες πλεξιδίων
- Τα 100 μεγαλύτερα προβλήματα των μαθηματικών.
- Προτυπα και αριθμοί Catalan
- Εικοσιδωδεκάεδρο Τεύχος 10
- Σενάριο Μαθήματος Μετρικών σχέσεων σε κύκλο
- Paper Cutting Book
- Ενσωμάτωση αρχείων σε άρθρο (ΟΧΙ LINK)
- Εργαλεία Web2.0 στην εκπαίδευση
- Εγκατάσταση Xampp
- Συλλογή Θεμάτων Επανάληψης ΕΠΑΛ
- 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κρυπτογραφίας 2012
- Θέατρο - Κινηματογράφος
- Latex Equation Editor
- Σενάριο Η συνάρτηση Ημίτονο
- Σενάριο Τέμνουσες Κύκλου Β΄Λυκείου
- Field's το μέγιστο βραβείο των μαθηματικών
- Αναβάθμιση ιστοσελίδας