SAFEWATERSPORTS Εκπαιδευτικό πρόγραμμα

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, εγκεκριμένο απο το Υπουργείο Παιδείας, το οποίο έχει στόχο την ενημέρωση και την εκπαίδευση των μαθητών σε θέματα που αφορούν την ασφάλειά τους στην παραλία, τη θάλασσα, τα θαλάσσια σπορ και τις λοιπές δραστηριότητες αναψυχής που γίνονται σε αυτή.

ΚΟΛΥΜΠΩ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

1Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Οι μαθητές παρακολουθούν την παρουσίαση συμβουλών, οδηγιών και κανόνων για την ασφάλεια στην παραλία και τη θάλασσα.

Κολυμπώ στη θάλασσα-1η Δραστηριότητα

2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Κουίζ-οι μαθητές απαντούν στο κουίζ στο SWSAcademy, το οποίο περιλαμβάνει φωτογραφίες στις οποίες βρίσκουν το λάθος που υπάρχει.

Κολυμπώ στη θάλασσα-2η δραστηριότητα

3η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Εικονογράφηση κανόνων ασφαλούς κολύμβησης και ανάρτησή τους στην τάξη.

Κολυμπώ στη θάλασσα-3η δραστηριότητα

4η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Ζωγραφίζω ή γράφω μια επικίνδυνη ιστορία στη θάλασσα. Οι μαθητές εικονογραφούν ή γράφουν μια ιστορία που να περιλαμβάνει 3 κινδύνους ή 3 επικίνδυνες συμπεριφορές στη θάλασσα.

Κολυμπώ στη θάλασσα-4η δραστηριότητα-ζωγραφίζω ή γράφω μια επικίνδυνη ιστορία στη θάλασσα

5η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Ψηφοφορία για την ανάδειξη του πιο σημαντικού κανόνα ασφαλούς κολύμβησης.

Κολυμπώ στη θάλασσα-5η δραστηριότητα

6η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Επιτραπέζιο παιχνίδι-το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί με σκοπό οι μαθητές να υιοθετήσουν σωστή στάση και συμπεριφορά όταν βρίσκονται στη θάλασσα. Σκοπός του παιχνιδιού είναι οι μαθητές να αντιληφθούν οτι είναι σημαντικό να συμπεριφέρονται σωστά όσο βρίσκονται στη θάλασσα ή κάνουν ένα θαλάσσιο σπορ, να αντιληφθούν οτι με τις σωστές επιλογές προστατεύουν τον εαυτό τους.

ΚΟΛΥΜΠΩ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ-6Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ-ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

7η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Βρες τα λάθη στη θάλασσα-σε μια μεγάλη αφίσα η οποία αναπαριστά μια παραλία με κολυμβητές που κάνουν διάφορες δραστηριότητες, οι μαθητές βρίσκουν τα λάθη που υπάρχουν κολλώντας πάνω της post-in.

Βρες τα λάθη στη θάλασσα

10H ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Δημιουργία ιστορίας σχετικά με την ασφαλή κολύμβηση-οι μαθητές δημιουργούν τη δική τους ιστορία με θέμα την ασφαλή κολύμβηση. Στην ιστορία θα πρέπει να περιλαμβάνονται τρεις κίνδυνοι και τρεις επικίνδυνες συμπεριφορές στη θάλασσα.

Κολυμπώ στη θάλασσα-10η δραστηριότητα-δημιουργία ιστορίας σχετικά με την ασφαλή κολύμβηση

11η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Πότε είμαστε ασφαλείς στη θάλασσα; Οι μαθητές συμπληρώνουν το φύλλο με τις δραστηριότητες, βάζοντας σε κύκλο τις φράσεις που περιγράφουν τι πρέπει να κάνει κάποιος για να είναι ασφαλής στη θάλασσα και διαγράφοντας αυτές που περιγράφουν μια επικίνδυνη συμπεριφορά στη θάλασσα ή στην παραλία.

Κολυμπώ στη θάλασσα-11η δραστηριότητα-Πότε είμαστε ασφαλείς στη θάλασσα;

ΚΟΛΥΜΠΩ ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ

1Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Συμβουλές και κανόνες ασφάλειας στα κολυμβητήρια. Οι μαθητές παρακολουθούν την παρουσίαση συμβουλών, οδηγιών και κανόνων για την ασφάλεια στα κολυμβητήρια και στις πισίνες.

Κολυμπώ στο κολυμβητήριο-1η δραστηριότητα

2Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Κουίζ-οι μαθητές απαντούν στο κουίζ του SWSAcademy, το οποίο περιλαμβάνει φωτογραφίες στις οποίες βρίσκουν το λάθος που υπάρχει.

Κολυμπώ στο κολυμβητήριο-2η δραστηριότητα

3Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Εικονογράφηση κανόνων ασφαλούς κολύμβησης σε κολυμβητήρια και πισίνες και ανάρτησή τους στην τάξη.

Κολυμπώ στο κολυμβητήριο-3η δραστηριότητα

4Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Ζωγραφίζω ή γράφω μια επικίνδυνη ιστορία σε πισίνα.

Κολυμπώ στο κολυμβητήριο-4η δραστηριότητα-ζωγραφίζω ή γράφω μια επικίνδυνη ιστορία σε πισίνα

5Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Ψηφοφορία για την ανάδειξη του πιο σημαντικού κανόνα ασφαλούς κολύμβησης σε κολυμβητήριο και πισίνα.

Κολυμπώ στο κολυμβητήριο-5η δραστηριότητα

6Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Βρες τα λάθη στην πισίνα-σε μια μεγάλη αφίσα η οποία αναπαριστά μια πισίνα κολυμβητηρίου, οι μαθητές βρίσκουν τα λάθη που υπάρχουν κολλώντας πάνω της post-in.

Βρες τα λάθη στην πισίνα

ΚΑΝΩ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΠΟΡ

1Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Συμβουλές και κανόνες ασφάλειας στα θαλάσσια σπορ. Οι μαθητές παρακολουθούν την παρουσίαση συμβουλών, οδηγιών και κανόνων για την ασφάλεια στα θαλάσσια σπορ.

Κάνω θαλάσσια σπορ-1η δραστηριότητα-συμβουλές και κανόνες ασφάλειας στα θαλάσσια σπορ

2Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Κουίζ-οι μαθητές απαντούν στο κουίζ του SWSAcademy, το οποίο περιλαμβάνει φωτογραφίες στις οποίες βρίσκουν το λάθος που υπάρχει.

Κάνω θαλάσσια σπορ-2η δραστηριότητα-κουίζ

3Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Έρευνα για το ποια θαλάσσια σπορ είναι κατάλληλα για την ηλικία τους.

Κάνω θαλάσσια σπορ-3η δραστηριότητα-έρευνα για το ποια θαλάσσια σπορ είναι κατάλληλα για την ηλικία τους

4Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Ψηφοφορία για την ανάδειξη του πιο σημαντικού κανόνα ασφάλειας στα θαλάσσια σπορ.

Κάνω θαλάσσια σπορ-4η δραστηριότητα-ψηφοφορία για την ανάδειξη του πιο σημαντικού κανόνα ασφάλειας στα θαλάσσια σπορ.

5Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Πότε είμαστε ασφαλείς στα θαλάσσια σπορ; Οι μαθητές συμπληρώνουν το φύλλο με τις δραστηριότητες, βάζοντας σε κύκλο τις φράσεις που περιγράφουν τι πρέπει να κάνει κάποιος για να είναι ασφαλής όταν κάνει κάποιο θαλάσσιο σπορ και διαγράφοντας αυτές που περιγράφουν μια επικίνδυνη συμπεριφορά.

Κάνω θαλάσσια σπορ-5η δραστηριότητα-πότε είμαστε ασφαλείς στα θαλάσσια σπορ;

7H ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Ζωγραφίζω ή γράφω για ένα επικίνδυνο περιστατικό στη θάλασσα. Οι μαθητές εικονογραφούν ή γράφουν μια ιστορία σε χαρτί που να περιλαμβάνει 3 κινδύνους ή 3 επικίνδυνες συμπεριφορές κάνοντας θαλάσσια σπορ.

Κάνω θαλάσσια σπορ-7η δραστηριότητα-ζωγραφίζω ή γράφω για ένα επικίνδυνο περιστατικό

8Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Ψηφοφορία για τα πιο δημοφιλή θαλάσσια σπορ.

Κάνω θαλάσσια σπορ-8η δραστηριότητα-ψηφοφορία για τα πιο δημοφιλή θαλάσσια σπορ

9Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Δημιουργία ενημερωτικής αφίσας, παρουσίασης Powerpoint, εφημερίδας ή περιοδικού για την ασφάλεια στη θάλασσα. Οι μαθητές δημιουργούν δικές τους αφίσες, παρουσιάσεις ή εφημερίδες /περιοδικά, με σκοπό την ενημέρωση σχετικά με την ασφάλεια σε κάθε θαλάσσια δραστηριότητα (κολύμπι ή θαλάσσιο σπορ), βρίσκοντας το καλύτερο motto για την ασφάλεια στο νερό ή/και τη θάλασσα ή/και τα θαλάσσια σπορ.

Κάνω θαλάσσια σπορ-9η δραστηριότητα-δημιουργία ενημερωτικής αφίσας για την ασφάλεια στη θάλασσα απο τον μαθητή μας ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΙΚΗΦΟΡΟ

Νικηφόρος Δημήτρης: οι αφίσες του Δημήτρη για τους κανόνες ασφάλειας σε πισίνα και θαλάσσια σπορ

 

10Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Εικονογράφηση κανόνων και ανάρτησή τους στην τάξη.

Κάνω θαλάσσια σπορ-10η δραστηριότητα-εικονογράφηση κανόνων και ανάρτησή τους στην τάξη

11Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Τα βίντεο του SafeWaterSports. Οι μαθητές παρακολουθούν στην τάξη τα βίντεο του SWS. Τελευταίο παρακολουθούν το βίντεο ΄΄μια πραγματική ιστορία για τη σημασία της ασφάλειας στις θάλασσες απο τη SafeWaterSports΄΄ Οι μαθητές γράφουν σε χαρτί τις σκέψεις τους και τι θα ήθελαν να πουν στον μαθητή που πρωταγωνιστεί.

Κάνω θαλάσσια σπορ-11η δραστηριότητα-τα βίντεο του Safe Water Sports

Κάνω θαλάσσια σπορ-11η δραστηριότητα-τα βίντεο του SafeWaterSports-επεξεργασία του βίντεο ΄΄μια πραγματική ιστορία΄΄

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΙΣ ΑΚΤΕΣ

1Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Δημιουργία μηνύματος για τις Παγκόσμιες Ημέρες Περιβάλλοντος και Ωκεανών (5/6 και 8/6). Οι μαθητές ενημερώνονται για τους κινδύνουν που απειλούν το περιβάλλον και τους ωκεανούς και ευαισθητοποιούνται για την προστασία τους. Στη συνέχεια, δημιουργούν τα δικά τους μηνύματα σε ένα χαρτόνι κανσόν προτεινόμενων διαστάσεων 40cmx50cm και στέλνουν το δικό τους μήνυμα.

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΙΣ ΑΚΤΕΣ-1Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΩΚΕΑΝΩΝ

2Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Δημιουργία ενημερωτικής αφίσας για την προστασία του περιβάλλοντος. Οι μαθητές δημιουργούν αφίσες με θέμα την προστασία του περιβάλλοντος, οι οποίες αναρτώνται στους διαδρόμους και στον προαύλιο χώρο του σχολείου τους.

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΙΣ ΑΚΤΕΣ-2Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗΣ ΑΦΙΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

4Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Κατασκευές σχετικές με τη θάλασσα απο ανακυκλώσιμα ή άχρηστα υλικά (π.χ. καράβι απο πλαστικό μπουκάλι). Οι μαθητές επιλέγουν τα υλικά που θεωρούν πιο κατάλληλα και φτιάχνουν τη δική τους πρωτότυπη κατασκευή.

Φροντίζω τις ακτές-4η δραστηριότητα-κατασκευές σχετικές με τη θάλασσα απο ανακυκλώσιμα ή άχρηστα υλικά

6Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Εικονογράφηση ή δημιουργία κολλάζ καθαρής και μη καθαρής παραλίας. Οι μαθητές σχεδιάζουν και ζωγραφίζουν μια παραλία που είναι καθαρή και οι λουόμενοι σέβονται το περιβάλλον. Στη συνέχεια σχεδιάζουν την ίδια παραλία, με τη διαφορά οτι αυτή τη φορά έχει αρκετά σκουπίδια και οι λουόμενοι δε σέβονται το περιβάλλον. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα κολλάζ αντί της ζωγραφιάς. Σκοπός της δραστηριότητας είναι να κατανοήσουν οι μαθητές σε ποιό περιβάλλον θέλουν να ζήσουν.

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΙΣ ΑΚΤΕΣ-6Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ-ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΘΑΡΗΣ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

2Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Κώδικας θαλάσσιας συμπεριφοράς- Οι μαθητές ενημερώνονται από τον εκπαιδευτικό για τον Κώδικα Θαλάσσιας Συμπεριφοράς, ο οποίος περιλαμβάνει εικονογράμματα (pictograms) που παρουσιάζουν εικονογραφημένους τους βασικούς κανόνες ασφάλειας στη θάλασσα και τα θαλάσσια σπορ. Στη συνέχεια, ο εκπαιδευτικός εκτυπώνει ξεχωριστά τα σήματα του Κώδικα Θαλάσσιας Συμπεριφοράς και τους κανόνες που αντιστοιχούν σε αυτά και ζητάει από τους μαθητές να αντιστοιχίσουν κάθε σήμα με τον σωστό κανόνα.

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ-2Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ-ΚΩΔΙΚΑΣ ΘΑΛΑΣΣΙΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΧΤΑΠΟΔΙΟ ΣΕΙΦ

1Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Οι ταυτότητες των ηρώων του βιβλίου ”ο Χταπόδιος Σέιφ και οι Τρεις Θαλασσοφύλακες”. Οι μαθητές διαβάζουν το βιβλίο και δημιουργούν τις ταυτότητες του Χταπόδιου Σέιφ και των 3 θαλασσοφυλάκων. Ο τρίτος θαλασσοφύλακας είναι το κάθε παιδί.

Διασκεδάζω και μαθαίνω με τον χταπόδιο Σέιφ-1η δραστηριότητα-οι ταυτότητες των ηρώων του βιβλίου ΄΄ο χταπόδιος Σέιφ και οι τρεις θαλασσοφύλακες΄΄

Διασκεδάζω και μαθαίνω με τον χταπόδιο Σέιφ-διαβάζουμε το παραμύθι: ΄΄ο χταπόδιος Σέιφ και οι τρεις θαλασσοφύλακες΄΄ και ζωγραφίζουμε.

2Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Οι κύβοι του Χταπόδιου Σέιφ. Οι μαθητές παίζουν το παιχνίδι με τους κύβους, αφού ο εκπαιδευτικός τους εξηγήσει πώς παίζεται. Κάθε παιδί φτιάχνει τη δική του ιστορία με βάση τις εικόνες των κύβων που του έτυχαν.

3Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Συνέντευξη με τον Χταπόδιο Σέιφ, με θέμα το κολύμπι. Κάθε παιδί, ετοιμάζει μια φανταστική συνέντευξη απο τον Χταπόδιο Σέιφ, γράφοντας τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις.

Διασκεδάζω και μαθαίνω με τον Χταπόδιο Σέιφ-3η δραστηριότητα-Συνέντευξη με τον χταπόδιο Σέιφ

4Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Puzzle του SafeWaterSports. Οι μαθητές συνδέουν τα κομμάτια του puzzle, τα οποία ο εκπαιδευτικός έχει «κατεβάσει» και τα έχει κόψει. Είναι θεμιτό τα κομμάτια να κολληθούν σε χαρτόνι κανσόν για να έχουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα.

ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΧΤΑΠΟΔΙΟ ΣΕΙΦ-4Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ-PUZZLE

6Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Μουσικές καρέκλες. Οι μαθητές παίζουν «μουσικές καρέκλες» με το τραγούδι «Το νερό είναι χαρά». Αν υπάρχουν π.χ. 18 μαθητές στην τάξη, ο εκπαιδευτικός βάζει 17 καρέκλες. Αρχίζει η μουσική, οι μαθητές χορεύουν και όταν σταματήσει η μουσική πρέπει να προλάβουν να κάτσουν σε μία καρέκλα. Όποιος δε βρει καρέκλα να καθίσει, βγαίνει από το παιχνίδι. Σε κάθε γύρο, οι καρέκλες αφαιρούνται μέχρι να βγει ο νικητής.

Διασκεδάζω και μαθαίνω με τον Χταπόδιο Σέιφ-6η δραστηριότητα-μουσικές καρέκλες

9Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Bingo. Κάθε παιδί κρατάει μια καρτέλα bingo, η οποία έχει τυπωμένα 9 σήματα από τον Κώδικα Θαλάσσιας Συμπεριφοράς. O εκπαιδευτικός κρατάει τις κάρτες με τα σήματα και τις δείχνει με τη σειρά ενώ ταυτόχρονα εξηγεί τι σημαίνει το κάθε σήμα. Τα παιδιά προσπαθούν να αντιστοιχίσουν τον κανόνα που ακούνε με τα σήματα που έχουν στην καρτέλα τους, βάζοντας ένα “Χ” με τον μαρκαδόρο. Το παιδί που θα σβήσει πρώτο με “Χ” όλα τα εικονίδια της καρτέλας του είναι ο νικητής.

ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΧΤΑΠΟΔΙΟ ΣΕΙΦ-9Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ-BINGO

10H ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Unscramble the rules. O εκπαιδευτικός δείχνει όλες τις κάρτες, που περιέχουν κανόνες, στα παιδιά και ύστερα τις ανακατεύει. Η κάθε κάρτα περιέχει την αρχή ή τη συνέχεια κάποιου κανόνα. Τα παιδιά πρέπει να προσπαθήσουν να αντιστοιχίσουν μία κάρτα με το σωστό κανόνα. Το παιδί ή η ομάδα που θα αντιστοιχίσει τους πιο πολλούς, σωστούς κανόνες, κερδίζει.

Διασκεδάζω και μαθαίνω με τον Χταπόδιο Σέιφ-10η δραστηριότητα-Unscrumble the rules

11Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Παιχνίδι μνήμης. Οι μαθητές παίζουν το παιχνίδι μνήμης με τα εικονογράμματα (pictograms) του «Κώδικα Θαλάσσιας Συμπεριφοράς».

Διασκεδάζω και μαθαίνω με τον Χταπόδιο Σέιφ-11η δραστηριότητα-παιχνίδι μνήμης

12Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Τραγούδησε ή παίξε το μουσικό κομμάτι ”το νερό είναι χαρά”. Οι μαθητές τραγουδούν και παίζουν σε κάποιο μουσικό όργανο (όπως φλογέρα, ξυλάκια ή κλάβες, ξύστρα ή γκουίρο, μαράκες) το μουσικό κομμάτι “Το νερό είναι χαρά” μέσα από το cd “βουτιά στο γαλάζιο”. 

Διασκεδάζω και μαθαίνω με τον Χταπόδιο Σέιφ-12η δραστηριότητα-τραγουδώ και παίζω το μουσικό κομμάτι ΄΄το νερό είναι χαρά΄΄

14Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Παιδικοί χοροί με τα τραγούδια του Safe Water Sports.

ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΧΤΑΠΟΔΙΟ ΣΕΙΦ-14Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ-ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ SafeWaterSports

Οι μαθητές μπορούν να χορέψουν το τραγούδι “Το νερό είναι χαρά”, αλλά και όποιο τραγούδι επιθυμούν με δύο προτεινόμενους τρόπους.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ
1. Πλωτή πλαστελίνη
3. Σύννεφα-βροχή (1η επιλογή)
4. Σύννεφα-βροχή (2η επιλογή)
5. Πως δημιουργείται η βροχή;
7. Το αυγό που επιπλέει
8. Αυτοσχέδιο σωσίβιο
9. Πόσα κέρματα βυθίζουν μια βάρκα;
10. Πως δημιουργείται ο κεραυνός;
11. Άλλοι παγώνουν, άλλοι σκάνε…
12. Γιατί χρειαζόμαστε το αντηλιακό;
13. Πως μας προστατεύει το σωσίβιο;

Αφήστε μια απάντηση