Μαθηματικά Ταξίδια

logo101

maths11

Ο λογικός θετικισμός παρά τη φιλοσοφική ουδετερότητα που αξιώνει, βρίσκεται βασικά προς την πλευρά του υποκειμενικού ιδεαλισμού.

Moo­dle Γκέντελ

Λεπτομέρειες

Εισέλθετε στα μαθήματα του Moo­dle Γκέντελ



Τί είναι το Moodle;

Το Moo­dle (Mod­u­lar Object Ori­ented Devel­op­men­tal Learn­ing Envi­ron­ment) είναι ελεύθερο λογισμικό διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου (Course Man­age­ment Sys­tem). Χρησιμοποιείται κύριως για τις ανάγκες της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης. Μέχρι στιγμής έχει περισσότερους από 200.000 εγγεγραμμένους χρήστες και διατίθεται μεταφρασμένο σε περισσότερες από 75 γλώσσες. Δημιουργήθηκε το 1999 από τον Αυστραλό Mar­tin Dougia­mas ως τμήμα του PhD του και σύμφωνα με αυτόν, έχει δημιουργηθεί πάνω στη φιλοσοφία του κοινωνικού δομητισμού. Το όνομα Moo­dle είναι ακρωνύμο του Mod­u­lar Object-​Oriented Dynamic Learn­ing Envi­ron­ment (Αρθρωτό Αντικειμενοστραφές Δυναμικό Μαθησιακό Περιβάλλον).

Τα συστήματα λογισμικού που δίνουν τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να επικοινωνεί με τους μαθητές του από απόσταση και σε μη πραγματικό χρόνο για την παροχή του εκπαιδευτικού υλικού που απαιτείται για τη διεξαγωγή του μαθήματος καλούνται πλατφόρμες ασύγχρονης εκπαίδευσης ή πλατφόρμες εικονικής εκμάθησης (Vir­tual Learn­ing Envi­ron­ments). Οι περισσότερες από τις πλατφόρμες αυτές έχουν σαν στόχο, όχι απλώς την αναπαραγωγή της κλασσικής εκπαιδευτικής διαδικασίας σε περιβάλλον υπολογιστή, αλλά και την εκμετάλλευση της τεχνολογίας των υπολογιστών για την παροχή εξελιγμένων εργαλείων εκπαίδευσης σε εκπαιδευόμενους και εκπαιδευτές, κάτι που συνεπάγεται συνολικά την αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Τι καινοτόμο υπάρχει στην χρήση του Moodle;

Το Moo­dle δεν βρίσκεται στην αιχμή της καινοτομίας στις τεχνολογίες της εκπαίδευσης (φτιαγμένο από τον Αυστραλό Mar­tin Dougia­mas, υπάρχει ήδη από το 1999, ενώ από το 2010 έχει πάνω από 50.000 εγγεγραμμένα sites με περισσότερους από 37 εκατομμύρια χρήστες). Παρ» ότι όμως τεχνολογικός Μαθουσάλας, είναι μια μοναδική εκπαιδευτική πλατφόρμα, που συνεχώς εξελίσσεται και ενσωματώνει νέα χαρακτηριστικά.

Εδραζόμενο θεωρητικά στην κονστρουκτιβιστική (εποικοδομιστική) θεωρία της μάθησης, με τα εργαλεία που περιέχει προσανατολίζει την ενέργεια του μανθάνειν σε τέσσερις κύριους άξονες: (Α) Την ποικίλη προσέγγιση του εκπαιδευτικού υλικού μέσα από διαφορετικές γλώσσες επικοινωνίας (κείμενα, εικόνες πολυμέσα) και τον προσανατολισμό της διδασκαλίας στην δημιουργία περιεχομένου, (Β) Την ενεργή στάση του μαθητή απέναντι στο εκπαιδευτικό υλικό, την αυτοδιδασκαλία και τη μαθησιακή του αυτονόμηση, (Γ) Την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και (Δ) Την ανάπτυξη της συνεργατικότητας και της ευελιξίας στην ανάληψη ποικίλων ρόλων στο πλαίσιο μιας ερευνητικής ομάδας.

Έτσι, η τάξη μετατρέπεται σε εργαστήριο και ο μαθητής, ασκούμενος στην επικοινωνία σε μια πληθώρα γλωσσών αποκτά ολοένα περισσότερες ικανότητες ερμηνείας και αναπαράστασης του κόσμου. Η γνώση που αποκτάται μ» αυτό τον τρόπο δεν είναι στείρα πληροφορία, αλλά γεμάτη νόημα εμπειρία του κόσμου, ο οποίος βήμα-​βήμα γίνεται ολοένα και πιο οικείος, πιο γνωστός.

Εδώ, ανιχνεύεται η πρώτη καινοτόμος διάσταση της χρήσης του Moo­dle: η επιστημολογική διαφοροποίηση στην αναπαράσταση της γνώσης, η οποία παραδοσιακά περιορίζεται στην γραπτή κειμενική μορφή των σχολικών εγχειριδίων. Ο δάσκαλος, σαν εγγυητής της επάρκειας των εκπαιδευτικών πόρων, φροντίζει για την πολλαπλή –μέσω του Moo­dle– ανανέωση αυτής της αναπαράστασης αναδιατάσσοντας το υλικό και εμπλουτίζοντάς το με διαφορετικές γλώσσες. Οι μαθητές, από την μεριά τους, επεμβαίνουν στο εκπαιδευτικό υλικό και, δημιουργώντας νέο περιεχόμενο, το οικειοποιούνται, χτίζοντας σταδιακά την δική τους εικόνα του κόσμου, την προσωπική τους κοσμοαντίληψη.

Η δεύτερη καινοτομία είναι θεσμική: από κατασκευή του το Moo­dle επιβάλλει στους χρήστες την ανάληψη ρόλων στο πλαίσιο των μαθημάτων. Κάθε χρήστης αναλαμβάνει κάποιον ρόλο στα μαθήματα ή ενότητες που είναι εγγεγραμμένος. Οι ρόλοι –και μαζί τα προνόμια που τους συνοδεύουν– εναλλάσσονται στον βαθμό που ο μαθητής-​χρήστης δημιουργώντας περιεχόμενο αναβαθμίζεται στο πλαίσιο του συστήματος. Αν το Moo­dle εισέλθει πετυχημένα στην τάξη, η εικονική ανάληψη διαφορετικών ρόλων συνοδεύεται από μια ανάλογη εναλλαγή ρόλων στην πραγματικότητα. Τοιουτοτρόπως, ο απλός εγγεγραμμένος μαθητής μπορεί να αναβαθμισθεί σε δημιουργό μαθήματος, ή υπεύθυνο για την διδασκαλία μιας ενότητας, ενώ ο δάσκαλος μπορεί να είναι διαχειριστής ή και μαθητής στο ίδιο αυτό μάθημα.

Η τρίτη καινοτομία αφορά την δικτύωση. Οι μαθητές και ο δάσκαλος χωρίζονται συγκυριακά σε ομάδες, ανταλλάσσουν μέσα από την πλατφόρμα μηνύματα, μοιράζονται πόρους, ή –ακόμη– συνδιαμορφώνουν περιεχόμενο μέσα από τα ενσωματωμένα wikis του Moo­dle. Στην συνέχεια, καλούν άλλες τάξεις του σχολείου τους (ή και άλλου σχολείου) να μοιραστούν την εργασία τους και να συμμετάσχουν στην έρευνά τους. Το σχολείο εκμεταλλεύεται αυτά τα δίκτυα για να έρθει σε επαφή με άλλα σχολεία και να συνεργασθεί μαζί τους.

Στην υγειά σας

mug and torus morph

«Τα μαθηματικά, αν αντιμετωπιστούν σωστά, περιέχουν όχι μόνο αλήθεια, αλλά υπέρτατη ομορφιά ‚μια ομορφιά ψυχρή και λιτή, όπως αυτή της γλυπτικής, χωρίς να ασκούν γοητεία σε κανένα από τα πιο αδύναμα μέρη της φύσης μας, χωρίς τα εκπληκτικά στολίδια της ζωγραφικής ή της μουσικής, αλλά, παρ’ όλα αυτά, ανυπέρβλητα αγνά και ικανά για μια αυστηρή τελειότητα, τέτοια που μόνο η μεγαλύτερη τέχνη μπορεί να παρουσιάσει.»
Μπέρτραντ Ράσελ

ΚΑΙΡΟΣ

ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ

ΑΡΘΡΑ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ

Περιοδικό ΚΒΑΝΤΟΥΜ

Περιοδικό Quan­tum — Ελληνική Έκδοση Με τη σύμφωνη γνώμη των εκδόσεων Κάτοπτρο, και των…

Τσιρόλαμο Καρντάνο

Ο Τσιρόλαμο Καρντάνο γεννήθηκε στην Παβία της Ιταλίας το 1501. Ήταν γιατρός και θεωρείται ένας…

Λούκα Πατσιόλι

Ο Λούκα Πατσιόλι από το Σανσεπόλκρο της Ιταλίας ήταν εξαίρετος μαθηματικός και το 1494 εξέδωσε…

Ινδοαραβικό σύστημα αρίθμησης

Το σύγχρονο ινδοαραβικό σύστημα αρίθμησης, που αναπτύχθηκε στην Ινδία μεταξύ του 200 μ.Χ. και 700

ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

Can’t see this doc­u­ment? Click Me

Ο Δρόμος του Διόφαντου

Στην εργασία που ακολουθεί παρουσιάζω επτά προβλήματα των Αριθμητικών, τα οποία επέλεξα για να…

Η διάσταση των χώρων Banach

Can’t see this doc­u­ment? Click Me

Η νστη παράγωγος της συνάρτησης 1/sqrt(1-x^2)

Η νιοστή παράγωγος της συνάρτησης

Τετραγωνικές καμπύλες στο επίπεδο

Τετραγωνικές καμπύλες στο επίπεδο Can’t see this doc­u­ment? Click Me

Ακρότατα Συναρτήσεων Πολλών Μεταβλητών

Ακρότατα Συναρτήσεων Πολλών Μεταβλητών

Σημειώσεις με θέματα ακροτάτων συναρτήσεων πολλών μεταβλητών Αν δεν εμφανίζεται το…

Γυμνάσματα Αριθμοθεωρίας

Γυμνάσματα Αριθμοθεωρίας

ΓΥΜΝΑΣΜΑΤΑ ΑΡΙΘΜΟΘΕΩΡΙΑΣ

Η Γωνιά της Φυσικής

Εδώ μπορείτε να βρείτε αναρτήσεις με θέματα απο τη Φυσική

φ

φ

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ

Διδακτικό σενάριο «Η Γεωμετρία της Αντιστροφής» Η Γεωμετρία της Αντιστροφής Στο…

Συναρτήσεις ζ και L

Can’t see this doc­u­ment? Click Me

Θεώρημα Fer­mat για Ν=3 και Ν=4

Θεώρημα Fer­mat για Ν=3 και Ν=4 — Μια κλασική προσέγγιση Εύρεση Πυθαγόρειων…

ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Can’t see this doc­u­ment? Click Me

ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΛΟΜΠΑΤΣΕΦΣΚΙ

Για το πλήρες κείμενο επικοινωνήστε μαζί μου στο email που θα βρείτε στα στοιχεία επικοινωνίας…

Επίσκεψη στο CERN

Επίσκεψη στο CERN

Οι τρείς πρώτοι μαθητές της Γ Λυκείου που διακρίθηκαν στο διαγωνισμό του Βασίλη Ξανθόπουλου, με…

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ (Moodle)

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΟΣ ΠΡΩΤΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΙΡΕΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΙΚΟ

Can’t see this doc­u­ment? Click Me Can’t see this doc­u­ment? Click Me

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2013

Can’t see this doc­u­ment? Click Me

Moo­dle Γκέντελ

Εισέλθετε στα μαθήματα του Moo­dle Γκέντελ Τί είναι το Moo­dle; Το Moodle…

ΕΠΙΠΕΔΟΧΩΡΑ

ΕΠΙΠΕΔΟΧΩΡΑ

3ο ΛΥΚΕΙΟ ΔΡΑΜΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΠΕΔΟΧΩΡΑ» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ

ΑΣΥΜΠΤΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΑΣΥΜΠΤΩΤΙΚΉ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΩΝ Can’t see this doc­u­ment? Click Me

ΘΕΩΡΗΜΑ DARBOUX’S

Θεώρημα Dar­boux Can’t see this doc­u­ment? Click Me

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ GALOIS

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ GALOIS Can’t see this doc­u­ment? Click Me

ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ

ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ Can’t see this doc­u­ment? Click Me

Ντετερμινισμός και ελεύθερη βούληση

Ντετερμινισμός και ελεύθερη βούληση Can’t see this doc­u­ment? Click Me

Το πρόβλημα της ύπαρξης του εξωτερικού κόσμου

Απο τη Φυσική στη Μεταφυσική — Το πρόβλημα της ύπαρξης του εξωτερικού κόσμου Can’t see this…

ΔΙΧΟΚΑΘΕΤΟΣ ΤΡΙΓΩΝΟΥ

Can’t see this doc­u­ment? Click Me

ΒΙΟΡΥΘΜΙΚΟΙ ΚΥΚΛΟΙ

Σύμφωνα με την «θεωρία» των βιορυθμικών κύκλων ‚οι σωματικές, οι συναισθηματικές,…

ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΤΟΥ LIOUVILLE

Can’t see this doc­u­ment? Click Me

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΡΙΘΜΗΣΗΣ

Can’t see this doc­u­ment? Click Me

ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΙ

Can’t see this doc­u­ment? Click Me

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

Can’t see this doc­u­ment? Click Me Υπολογίστε την ημερομηνία του ΠΑΣΧΑ με λογιστικό…

Η ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΓΑΜΜΑ

Can’t see this doc­u­ment? Click Me

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΟ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ

Can’t see this doc­u­ment? Click Me

ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ

Can’t see this doc­u­ment? Click Me

ΑΡΙΘΜΟΘΕΩΡΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ

Can’t see this doc­u­ment? Click Me

ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΟΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ

Αριθμητική ορισιμότητα

Θεώρημα Gauss-​Lucas

Can’t see this doc­u­ment? Click Me

Γιατί πλην επι πλην κάνει συν;

Can’t see this doc­u­ment? Click Me

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Οι Σχολές της Φιλοσοφίας των Μαθηματικών του 20ου…

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ 1

Για όσα δεν μπορείς να μιλάς , για αυτά πρέπει να…

ΠΑΠΑΓΓΕΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Παπαγγελή Χριστίνα (Φιλόλογος 3ου Λυκείου Δράμας) λέξεις και αναγνώσεις…

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Θεωρία παιγνίων Γραμμική Άλγεβρα

RUSSELL

RUS­SELL

Το παράδοξο του Ράσελ. Αν ονομάσουμε R το σύνολο όλων των συνόλων που δεν περιέχουν ως στοιχείο…

ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Έμπνευσης. Προβλήματα Λογικής. Κατασκευές Πολυέδρων απο…

Εκπαιδευτικοί Προβληματισμοί

Εκπαιδευτικοί Προβληματισμοί

6. Το κινέζικο δωμάτιο του Σιρλ. 1. Οι Μαθηματικοί συλλογισμοί στην εποχή της υψηλής…

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

«Το νόημα και η σημασία των συμβόλων στα…

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ Μαθηματικός 3ου Λυκείου Δράμας Λογάριθμοι. Απο τον 16ο στον…

ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΙΑ

3ο Λύκειο Δράμας ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Θέμα ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ

ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

3o ΛΥΚΕΙΟ ΔΡΑΜΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ θεατρική αναπαράσταση της…

ΣΧΟΛΕΙΑ

3ο Γενικό Λύκειο Δράμας

ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ

Βασίλης Συμεωνίδης Φιλόλογος του 3ου Γενικού Λυκείου Δράμας http://users.sch.gr//symfo/

ΡΑΣΕΛ

Το παράδοξο του Ράσελ. Αν ονομάσουμε R το σύνολο όλων των συνόλων που δεν περιέχουν ως στοιχείο…

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ Κανονική κόλουρη τετραγωνική πυραμίδα είναι γεμάτη με 16 στρώματα ίσων σφαιρών. Η…

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

Να προσδιοριστεί η μεγαλύτερη δύναμη του 10 που διαιρεί το αριθμό 1000! [Το ν! (ν…

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012 Ένα σύνολο Α λέμε οτι είναι αριθμήσιμο όταν υπάρχει μια συνάρτηση f:A – >N η…

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 Να λυθεί η διοφαντική εξίσωση χ222. Δηλαδή να βρεθούν οι τριάδες (χ,ψ,ω)…

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2014 Αν m,n θετικοί ακέραιοι με n>1, (m,n)=1 να αποδείξετε…

  • Περιοδικό ΚΒΑΝΤΟΥΜ

    Δευτέρα 03 Ιουνίου 2019 09:45
  • Πλαγιογώνια Συστήματα Συντεταγμένων

    Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019 08:17
  • Τσιρόλαμο Καρντάνο

    Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018 19:30
  • Λούκα Πατσιόλι

    Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018 19:28
  • Ινδοαραβικό σύστημα αρίθμησης

    Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018 19:25
  • ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

    Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018 18:57
  • Ο Δρόμος του Διόφαντου

    Σάββατο 02 Δεκεμβρίου 2017 20:42
  • Κάποιες αξιοσημείωτες ιδιότητες των οριζουσών

    Σάββατο 08 Ιουλίου 2017 23:14
  • Η διάσταση των χώρων Banach

    Κυριακή 18 Ιουνίου 2017 09:28
  • Η νστη παράγωγος της συνάρτησης 1/sqrt(1-x^2)

    Τρίτη 06 Ιουνίου 2017 19:08
  • Τετραγωνικές καμπύλες στο επίπεδο

    Σάββατο 03 Ιουνίου 2017 11:23
  • Ακρότατα Συναρτήσεων Πολλών Μεταβλητών

    Ακρότατα Συναρτήσεων Πολλών Μεταβλητών

    Πέμπτη 27 Απριλίου 2017 15:23
  • Γυμνάσματα Αριθμοθεωρίας

    Γυμνάσματα Αριθμοθεωρίας

    Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017 17:45
  • Ο θαυμαστός παράδεισος του κυρίου Κάντορ

    Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016 15:40
  • Από το θεώρημα του Πάππου στην Προβολική Γεωμετρία

    Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016 12:56
  • Η Γωνιά της Φυσικής

    Δευτέρα 30 Μαΐου 2016 15:44
  • φ

    φ

    Παρασκευή 13 Μαΐου 2016 19:12
  • Φυσική

    Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015 13:35
  • ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ

    Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015 12:52
  • Συναρτήσεις ζ και L

    Τετάρτη 01 Οκτωβρίου 2014 20:48
  • Θεώρημα Fer­mat για Ν=3 και Ν=4

    Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014 13:12
  • ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

    Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014 17:16
  • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΛΟΜΠΑΤΣΕΦΣΚΙ

    Τρίτη 12 Αυγούστου 2014 19:53
  • Επίσκεψη στο CERN

    Επίσκεψη στο CERN

    Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014 09:26
  • ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ

    Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013 19:46
  • Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΟΣ ΠΡΩΤΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΙΡΕΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΙΚΟ

    Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013 14:36
  • ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2013

    Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013 09:48
  • Moo­dle Γκέντελ

    Κυριακή 23 Ιουνίου 2013 17:14
  • ΕΠΙΠΕΔΟΧΩΡΑ

    ΕΠΙΠΕΔΟΧΩΡΑ

    Τρίτη 16 Απριλίου 2013 21:18
  • ΑΣΥΜΠΤΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013 19:23
  • ΘΕΩΡΗΜΑ DARBOUX’S

    Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013 18:09
  • Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΟΥ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥ ΑΝΑΠΤΥΓΜΑΤΟΣ ΕΝΟΣ ΚΛΑΣΜΑΤΟΣ

    Δευτέρα 03 Δεκεμβρίου 2012 00:48
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ GALOIS

    Σάββατο 01 Σεπτεμβρίου 2012 19:43
  • ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ

    Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012 16:33
  • Ντετερμινισμός και ελεύθερη βούληση

    Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012 15:35
  • Το πρόβλημα της ύπαρξης του εξωτερικού κόσμου

    Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012 13:34
  • ΔΙΧΟΚΑΘΕΤΟΣ ΤΡΙΓΩΝΟΥ

    Τετάρτη 01 Αυγούστου 2012 11:29
  • ΘΕΩΡΗΜΑΤΑ ΜΗ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΓΚΕΝΤΕΛ

    Κυριακή 29 Ιουλίου 2012 12:08
  • ΒΙΟΡΥΘΜΙΚΟΙ ΚΥΚΛΟΙ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 18:52
  • ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΤΟΥ LIOUVILLE

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 18:16
  • ΤΡΙΓΩΝΟ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΕΜΒΑΔΟΥ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΕ ΚΥΚΛΟ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 18:06
  • ΔΙΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΙΓΑΔΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 16:20
  • ΣΧΕΣΕΙΣ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑΣ ΣΤΟ Ζ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 16:12
  • ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΥΝΑΤΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 16:01
  • ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΡΙΘΜΗΣΗΣ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 15:54
  • ΣΥΝΕΧΗ ΚΛΑΣΜΑΤΑ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 15:44
  • ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΣΙΜΕΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 15:36
  • ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΙ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 15:27
  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΣΥΝΟΛΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΘΑΡΙΘΜΩΝ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 15:19
  • ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 15:10
  • Η ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΓΑΜΜΑ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 15:03
  • Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΟ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 14:43
  • ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 14:34
  • ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΝΩ-​ΜΕΓΙΣΤΑ ΚΑΤΩ ΦΡΑΓΜΑΤΑ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 14:26
  • ΑΡΙΘΜΟΘΕΩΡΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 14:19
  • ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΟΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 14:11
  • ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΓΙΝΟΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 13:54
  • Θεώρημα Gauss-​Lucas

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 11:57
  • Γιατί πλην επι πλην κάνει συν;

    Σάββατο 28 Ιουλίου 2012 11:45
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

    Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012 18:48
  • Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

    Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012 18:41
  • ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

    ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

    Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012 23:28
  • ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ 1

    Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012 22:36
  • ΠΑΠΑΓΓΕΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    Σάββατο 07 Ιουλίου 2012 16:41
  • ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

    Δευτέρα 21 Μαΐου 2012 19:06
  • RUSSELL

    RUS­SELL

    Παρασκευή 18 Μαΐου 2012 17:39
  • ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

    Κυριακή 13 Μαΐου 2012 14:25
  • Εκπαιδευτικοί Προβληματισμοί

    Εκπαιδευτικοί Προβληματισμοί

    Κυριακή 13 Μαΐου 2012 11:18
  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

    Σάββατο 12 Μαΐου 2012 11:29
  • ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ

    Σάββατο 12 Μαΐου 2012 07:09
  • ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΙΑ

    ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΙΑ

    Πέμπτη 10 Μαΐου 2012 18:42
  • ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

    Σάββατο 28 Απριλίου 2012 16:24
  • ΣΧΟΛΕΙΑ

    Σάββατο 28 Απριλίου 2012 12:53
  • ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ

    Σάββατο 28 Απριλίου 2012 12:22
  • ΡΑΣΕΛ

    Σάββατο 28 Απριλίου 2012 12:04
  • ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

    Παρασκευή 27 Απριλίου 2012 22:30
  • ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

    Παρασκευή 27 Απριλίου 2012 22:30
  • ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

    Παρασκευή 27 Απριλίου 2012 22:28
  • ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

    Παρασκευή 27 Απριλίου 2012 22:27
  • ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

    ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

    Παρασκευή 27 Απριλίου 2012 22:27

επισκέψεις

Today0
Yes­ter­day11
Week24
Month221
All32764

Cur­rently are one guest and no mem­bers online

© ALL­ROUNDER