Κειμενογράφος Μάθημα 7ο-12ο

Διάβασε το βιβλίο Ο Μάστερ του πληκτρολογίου για να μάθεις τα πάντα για το πληκτρολόγιο!

Αλλαγή γλώσσας Τα φωτάκια του πληκτρολογίου Μικρά Κεφαλαία CapsLock

Μάθημα 7ο 

Ανοίγω τον κειμενογράφο κάνοντας κλικ εδώ.
Κάνω κλικ στην πρόταση Αλεπού και το σταφύλι και βάζω τόνους στις λέξεις

Μάθημα 8ο

Ανοίγω τον κειμενογράφο κάνοντας κλικ εδώ.
Κάνω κλικ στην πρόταση Περιγράφω τον ευατό μου και στη συνέχεια συμπληρώνω το κείμενο

Μάθημα 9ο

Ανοίγω τον κειμενογράφο κάνοντας κλικ εδώ.
Κάνω κλικ στην πρόταση Αγαπητέ φίλε Κώστα Σε περιμένω στη γιορτή και στη συνέχεια γράφω την πρόσκληση για το πάρτυ των γενεθλίων μου

Μάθημα 10ο

Ανοίγω τον κειμενογράφο κάνοντας κλικ εδώ.
Κάνω κλικ στην πρόταση …….. 2013 Αγαπη…………. και στη συνέχεια γράφω γράμμα στον Άγιο Βασίλη για να του ζητήσω το δώρο μου.

Μάθημα 11ο

Ανοίγω τον κειμενογράφο κάνοντας κλικ εδώ.
Κάνω κλικ στην πρόταση Κενό πρότυπο και στη συνέχεια γράφω πως πέρασα στις διακοπές των Χριστουγέννων.

Μάθημα 12ο

Πληκτρολογήστε το ποίημα Χαρταετοί στον ουρανό .

Μάθημα 5o-6o TuxPaint Σφραγίδες – Μαγικά

Μάθημα 5ο

Α. Γράφω τους αριθμούς από το 1 μέχρι το 9. Κάθε έναν κάτω από τον προηγούμενο αριθμό. Στη συνέχεια βάζω από δίπλα τόσες σφραγίδες όσες δείχνει ο αριθμός. Π.χ. Δίπλα από τον αριθμό 1 βάζω μια σφραγίδα, δίπλα από τον αριθό 2 βάζω δύο σφραγίδες κ.ο.κ.

Β. Ανοίγω την εφαρμογή Βρες πόσα ζωάκια είναι κάνοντας κλικ εδώ και αντιστοίχισε κάθε αριθμό με του πλήθο του.

Μάθημα 6ο

Ανοίγουμε το πρόγραμμα Tux Paint και κάνουμε κλικ στο κουμπί Μαγικά από τον κατάλογο εργαλείων. Στη συνέχεια παίζοντας με τα κουμπιά γρασίδι και τουβλάκια ζωγραφικής σχηματίζουμε στην οθόνη διάφορες συνθέσεις οποίες μπορούμε να εμπλουτίσουμε με στάμπες ζώων ή πουλιών ή άλλου είδους στάμπας..

Παιχνίδια Γ Τάξη

Fuzz bugs factory

Οι Fuzz Bugs επιστρέφουν στο εργοστάσιό τους σε αυτό το λογικό παιχνίδι παζλ που θα προκαλέσει παιδιά και ενήλικες! Το αντικείμενο του Fuzz Bugs Factory είναι να δημιουργήσει Fuzz Bugs με σχέδια που ταιριάζουν με τον στόχο Fuzz Bug σε κάθε επίπεδο. Χρησιμοποιήστε τα διαφορετικά χρώματα και τα εργαλεία με τη σωστή σειρά για να δημιουργήσετε ένα αντίστοιχο Fuzz Bug.

Για τα παρακάτω παιχνίδια απαιτείται flash player.

Γλώσσα Γ Δ

Χιονοπροπαίδεια 
Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση για να πετάξεις μια χιονόμπαλα. Αν η απάντησή σου είναι λάθος, μία χιονόμπαλα θα σε πετύχει. Πρόσεξε γιατί αν σε πετύχουν πολλές θα κρυολογήσεις!

ΜπασκετοπράξειςMath Facts BasketballΔιάλεξε πράξη. Λύσε σωστά όσες πράξεις μπορείς  για να κερδίσεις μπάλες. Στη συνέχεια προσπάθησε να βάλεις καλάθι και να κερδίσεις πολλούς πόντους!

Math Man

MATH MAN + - x /

Εξασκήσου στα μαθηματικά. Λύσε τις πράξεις και εξόντωσε τα φαντασματάκια!

Μάντεψε ποιός 
Έχεις 5 ερωτήσεις για να βρείς το πρόσωπό. Είναι άντρας, έχει μουστάκι, φοράει καπέλο, και άλλες ερωτήσεις θα σε βοηθήσουν να μαντέψεις σωστά!

Tangram
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει, παράλληλα, στην ανάπτυξη της γεωμετρικής αντίληψης καθώς και δεξιοτήτων χρήσης ποντικιού. Περιλαμβάνει είκοσι σχέδια αυξημένης δυσκολίας. Ο μαθητής επιλέγει την εικόνα που θα συμπληρώσει και σέρνει με το ποντίκι κάθε γεωμετρικό σχήμα πάνω από το αντίστοιχο τμήμα της εικόνας.

Γραμματοεισβολείς
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.

Φούσκα
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.

Ο μάστερ του πληκτρολογίου
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που έχει ως στόχο την εξάσκηση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση χαρακτήρων (ελληνικών, λατινικών και ειδικών συμβόλων). Υπάρχει δυνατότητα επιλογής ελληνικών ή λατινικών χαρακτήρων και τήρησης του σκορ. Οι μαθητές καλούνται να αναγνωρίσουν και να πληκτρολογήσουν, σε χρόνο δύο λεπτών, όσο το δυνατό περισσότερους χαρακτήρες από αυτούς που εικονίζονται στην οθόνη.

Λεξηδρομίες
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει στη εξοικείωση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση κειμένου. Προσομοιώνει έναν αγώνα δρόμου, στον οποίο κάθε χαρακτήρας που πληκτρολογεί ο μαθητής αντιστοιχεί σε ένα βήμα του δρομέα στην πορεία του προς τον τερματισμό.

Ζωγραφική με το ποντίκι 
Χρωμάτισε με τη βοήθεια του ποντικιού σου τους υπολογιστές και τις συσκευές που  δείχνουν οι εικόνες.

Μάθημα 6ο-7ο Τάξη Γ

Παιχνίδια Β Τάξη

Επιλεγμένα παιχνίδια για μικρά παιδιά. Οι μαθητές εξασκούνται στον χειρισμό του ποντικιού (κλικ και σύρσιμο).  Επιπλέον εξασκούνται σε δεξιότητες τοποθέτησης αντικειμένων. Οι κατασκευές μπορούν να αποθηκευτούν ή να τυπωθούν.
 

Φτιάξε ένα δεντρόσπιτο

Ντύσε τα ζωάκια

Φτιάξε ένα σπίτι

Φτιάξε CupCake

Φούσκες

Απολαύστε την ηρεμία των καταπράσινων λόφων σε αυτό το διασκεδαστικό και πολύχρωμο arcade παιχνίδι παζλ. Στοχεύστε τις φυσαλίδες και τις ομάδες που ταιριάζουν με τρία ή περισσότερα. Μπορείς να φτάσεις σε κορυφαίο σκορ;

Φτιάξε το αυτοκίνητο

Ακολούθησε τα βήματα για να φτιάξεις το δικό σου φανταστικό αυτοκίνητο

Φτιάξε το burger

Συμμετρία

Adventure Man

Ο Adventure Man επιστρέφει για άλλη μια φορά, αλλά αυτή τη φορά με τη βοήθεια της ατρόμητης φίλης Danger Dame! Βοηθήστε τους να περάσουν από τις δοκιμασίες Σχημάτων & Χρωμάτων ενώ συλλέγουν χρυσό, πολύτιμους λίθους και απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με χρώματα, 2D και 3D σχήματα. Έχετε ό,τι χρειάζεται για να βγείτε από αυτό το άθλιο μπουντρούμι;

Στα παρακάτω παιχνίδια απαιτείται χρήση flash player Δεν παίζουν διαφορετικά

Σαιμπερκιντς

Χιονοπροπαίδεια 
Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση για να πετάξεις μια χιονόμπαλα. Αν η απάντησή σου είναι λάθος, μία χιονόμπαλα θα σε πετύχει. Πρόσεξε γιατί αν σε πετύχουν πολλές θα κρυολογήσεις!

Μάντεψε ποιός
Έχεις 5 ερωτήσεις για να βρείς το πρόσωπό. Είναι άντρας, έχει μουστάκι, φοράει καπέλο, και άλλες ερωτήσεις θα σε βοηθήσουν να μαντέψεις σωστά!

Tangram
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει, παράλληλα, στην ανάπτυξη της γεωμετρικής αντίληψης καθώς και δεξιοτήτων χρήσης ποντικιού. Περιλαμβάνει είκοσι σχέδια

Μάντεψε ποιός
Έχεις 5 ερωτήσεις για να βρείς το πρόσωπό. Είναι άντρας, έχει μουστάκι, φοράει καπέλο, και άλλες ερωτήσεις θα σε βοηθήσουν να μαντέψεις σωστά!

Γραμματοεισβολείς
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.

Φούσκα
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.

Ο μάστερ του πληκτρολογίου
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που έχει ως στόχο την εξάσκηση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση χαρακτήρων (ελληνικών, λατινικών και ειδικών συμβόλων). Υπάρχει δυνατότητα επιλογής ελληνικών ή λατινικών χαρακτήρων και τήρησης του σκορ. Οι μαθητές καλούνται να αναγνωρίσουν και να πληκτρολογήσουν, σε χρόνο δύο λεπτών, όσο το δυνατό περισσότερους χαρακτήρες από αυτούς που εικονίζονται στην οθόνη.

Λεξηδρομίες
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει στη εξοικείωση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση κειμένου. Προσομοιώνει έναν αγώνα δρόμου, στον οποίο κάθε χαρακτήρας που πληκτρολογεί ο μαθητής αντιστοιχεί σε ένα βήμα του δρομέα στην πορεία του προς τον τερματισμό.

Ζωγραφική με το ποντίκι
Εφαρμογή ζωγραφικής με χρήση μόνο του ποντικιού που έχει ως στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με τα βασικά εργαλεία σχεδίασης. Οι μαθητές διερευνούν την εφαρμογή και εξοικειώνονται με τη χρήση του ποντικιού και τα εργαλεία σχεδίασης που διαθέτει. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές με στόχο να εκφραστούν και να δημιουργήσουν τα δικά τους σχέδια.

Σχηματοεικόνες
Διαδραστική εφαρμογή που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση σχηματο-εικόνων για τη δημιουργία ζωγραφικής σύνθεσης. Οι μαθητές αποδομούν μια εικόνα που έχει δημιουργηθεί με σύνθεση γεωμετρικών σχημάτων και παίρνουν έναυσμα για τη δημιουργία δικών τους σχηματοεικόνων.

Παιχνίδια Α Τάξη

Επιλεγμένα διδακτικά παιχνίδια

Είναι ένα παιχνίδι για μικρά παιδιά. Οι μαθητές εξασκούνται στον χειρισμό του ποντικιού (κλικ και σύρσιμο).  Επιπλέον εξασκούνται σε δεξιότητες τοποθέτησης αντικειμένων. Οι κατασκευές μπορούν να αποθηκευτούν ή να τυπωθούν.

Φτιάξε ένα δεντρόσπιτο

Ντύσε τα ζωάκια

Φτιάξε ένα σπίτι

Fuz Bugs Μέτρηση Ταξινόμηση Σύγκριση

Fuz Bugs Factory Number Bonds Συμπλήρωσε τον αριθμό που λείπει

Ducky Race  Κάνε γρήγορα τις αφαιρέσεις για να κερδίσει το παπάκι σου στον αγώνα!

 Εξάσκηση στο πληκτρολόγιο

Εξάσκηση στο πληκτρολόγιο 2

Βρες πόσα είναι τα ζωάκια
Διαδραστική εφαρμογή με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με τη χρήση του ποντικιού μέσα από δραστηριότητες καταμέτρησης στοιχείων συνόλων και αντιστοίχισης τους με τον αριθμό του πλήθους τους.

Στα παρακάτω παιχνίδια απαιτείται χρήση flash player Δεν παίζουν διαφορετικά

Τοποθέτησε τα σχήματα
Διαδραστική δραστηριότητα που στοχεύει στην εξοικείωση με τη δημιουργία εικόνων με σύνθεση γεωμετρικών σχημάτων και στην εξάσκηση στη χρήση του ποντικιού.

Tangram
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει, παράλληλα, στην ανάπτυξη της γεωμετρικής αντίληψης καθώς και δεξιοτήτων χρήσης ποντικιού. Περιλαμβάνει είκοσι σχέδια αυξημένης δυσκολίας. Ο μαθητής επιλέγει την εικόνα που θα συμπληρώσει και σέρνει με το ποντίκι κάθε γεωμετρικό σχήμα πάνω από το αντίστοιχο τμήμα της εικόνας.

Πότε είναι η καλύτερη εποχή για ένα φρούτο;
Διαδραστική εφαρμογή που στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης ποντικιού (ή οθόνης αφής) και, παράλληλα, στο να γνωρίσουν οι μικροί μαθητές τα φρούτα που παράγονται στην Ελλάδα κάθε εποχή.

Γραμματοεισβολείς
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.

Φούσκα
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.

Ο μάστερ του πληκτρολογίου
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που έχει ως στόχο την εξάσκηση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση χαρακτήρων (ελληνικών, λατινικών και ειδικών συμβόλων). Υπάρχει δυνατότητα επιλογής ελληνικών ή λατινικών χαρακτήρων και τήρησης του σκορ. Οι μαθητές καλούνται να αναγνωρίσουν και να πληκτρολογήσουν, σε χρόνο δύο λεπτών, όσο το δυνατό περισσότερους χαρακτήρες από αυτούς που εικονίζονται στην οθόνη.

Λεξηδρομίες
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει στη εξοικείωση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση κειμένου. Προσομοιώνει έναν αγώνα δρόμου, στον οποίο κάθε χαρακτήρας που πληκτρολογεί ο μαθητής αντιστοιχεί σε ένα βήμα του δρομέα στην πορεία του προς τον τερματισμό.