Ανοίγω τον κειμενογράφο κάνοντας κλικ εδώ. Κάνω κλικ στην πρόταση Αλεπού και το σταφύλι και βάζω τόνους στις λέξεις
Μάθημα 8ο
Ανοίγω τον κειμενογράφο κάνοντας κλικ εδώ. Κάνω κλικ στην πρόταση Περιγράφω τον ευατό μου και στη συνέχεια συμπληρώνω το κείμενο
Μάθημα 9ο
Ανοίγω τον κειμενογράφο κάνοντας κλικ εδώ. Κάνω κλικ στην πρόταση Αγαπητέ φίλε Κώστα Σε περιμένω στη γιορτή και στη συνέχεια γράφω την πρόσκληση για το πάρτυ των γενεθλίων μου
Μάθημα 10ο
Ανοίγω τον κειμενογράφο κάνοντας κλικ εδώ. Κάνω κλικ στην πρόταση …….. 2013 Αγαπη…………. και στη συνέχεια γράφω γράμμα στον Άγιο Βασίλη για να του ζητήσω το δώρο μου.
Μάθημα 11ο
Ανοίγω τον κειμενογράφο κάνοντας κλικ εδώ. Κάνω κλικ στην πρόταση Κενό πρότυπο και στη συνέχεια γράφω πως πέρασα στις διακοπές των Χριστουγέννων.
Α. Γράφω τους αριθμούς από το 1 μέχρι το 9. Κάθε έναν κάτω από τον προηγούμενο αριθμό. Στη συνέχεια βάζω από δίπλα τόσες σφραγίδες όσες δείχνει ο αριθμός. Π.χ. Δίπλα από τον αριθμό 1 βάζω μια σφραγίδα, δίπλα από τον αριθό 2 βάζω δύο σφραγίδες κ.ο.κ.
Β. Ανοίγω την εφαρμογή Βρες πόσα ζωάκια είναι κάνοντας κλικ εδώ και αντιστοίχισε κάθε αριθμό με του πλήθο του.
Μάθημα 6ο
Ανοίγουμε το πρόγραμμα Tux Paint και κάνουμε κλικ στο κουμπί Μαγικά από τον κατάλογο εργαλείων. Στη συνέχεια παίζοντας με τα κουμπιά γρασίδι και τουβλάκια ζωγραφικής σχηματίζουμε στην οθόνη διάφορες συνθέσεις οποίες μπορούμε να εμπλουτίσουμε με στάμπες ζώων ή πουλιών ή άλλου είδους στάμπας..
Οι Fuzz Bugs επιστρέφουν στο εργοστάσιό τους σε αυτό το λογικό παιχνίδι παζλ που θα προκαλέσει παιδιά και ενήλικες! Το αντικείμενο του Fuzz Bugs Factory είναι να δημιουργήσει Fuzz Bugs με σχέδια που ταιριάζουν με τον στόχο Fuzz Bug σε κάθε επίπεδο. Χρησιμοποιήστε τα διαφορετικά χρώματα και τα εργαλεία με τη σωστή σειρά για να δημιουργήσετε ένα αντίστοιχο Fuzz Bug.
Για τα παρακάτω παιχνίδια απαιτείται flash player.
Χιονοπροπαίδεια
Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση για να πετάξεις μια χιονόμπαλα. Αν η απάντησή σου είναι λάθος, μία χιονόμπαλα θα σε πετύχει. Πρόσεξε γιατί αν σε πετύχουν πολλές θα κρυολογήσεις!
ΜπασκετοπράξειςΔιάλεξε πράξη. Λύσε σωστά όσες πράξεις μπορείς για να κερδίσεις μπάλες. Στη συνέχεια προσπάθησε να βάλεις καλάθι και να κερδίσεις πολλούς πόντους!
Εξασκήσου στα μαθηματικά. Λύσε τις πράξεις και εξόντωσε τα φαντασματάκια!
Μάντεψε ποιός
Έχεις 5 ερωτήσεις για να βρείς το πρόσωπό. Είναι άντρας, έχει μουστάκι, φοράει καπέλο, και άλλες ερωτήσεις θα σε βοηθήσουν να μαντέψεις σωστά!
Tangram Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει, παράλληλα, στην ανάπτυξη της γεωμετρικής αντίληψης καθώς και δεξιοτήτων χρήσης ποντικιού. Περιλαμβάνει είκοσι σχέδια αυξημένης δυσκολίας. Ο μαθητής επιλέγει την εικόνα που θα συμπληρώσει και σέρνει με το ποντίκι κάθε γεωμετρικό σχήμα πάνω από το αντίστοιχο τμήμα της εικόνας.
Γραμματοεισβολείς Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.
Φούσκα
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.
Ο μάστερ του πληκτρολογίου Εκπαιδευτικό παιχνίδι που έχει ως στόχο την εξάσκηση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση χαρακτήρων (ελληνικών, λατινικών και ειδικών συμβόλων). Υπάρχει δυνατότητα επιλογής ελληνικών ή λατινικών χαρακτήρων και τήρησης του σκορ. Οι μαθητές καλούνται να αναγνωρίσουν και να πληκτρολογήσουν, σε χρόνο δύο λεπτών, όσο το δυνατό περισσότερους χαρακτήρες από αυτούς που εικονίζονται στην οθόνη.
Λεξηδρομίες Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει στη εξοικείωση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση κειμένου. Προσομοιώνει έναν αγώνα δρόμου, στον οποίο κάθε χαρακτήρας που πληκτρολογεί ο μαθητής αντιστοιχεί σε ένα βήμα του δρομέα στην πορεία του προς τον τερματισμό.
Ζωγραφική με το ποντίκι
Χρωμάτισε με τη βοήθεια του ποντικιού σου τους υπολογιστές και τις συσκευές που δείχνουν οι εικόνες.
Επιλεγμένα παιχνίδια για μικρά παιδιά. Οι μαθητές εξασκούνται στον χειρισμό του ποντικιού (κλικ και σύρσιμο). Επιπλέον εξασκούνται σε δεξιότητες τοποθέτησης αντικειμένων. Οι κατασκευές μπορούν να αποθηκευτούν ή να τυπωθούν.
Απολαύστε την ηρεμία των καταπράσινων λόφων σε αυτό το διασκεδαστικό και πολύχρωμο arcade παιχνίδι παζλ. Στοχεύστε τις φυσαλίδες και τις ομάδες που ταιριάζουν με τρία ή περισσότερα. Μπορείς να φτάσεις σε κορυφαίο σκορ;
Ο Adventure Man επιστρέφει για άλλη μια φορά, αλλά αυτή τη φορά με τη βοήθεια της ατρόμητης φίλης Danger Dame! Βοηθήστε τους να περάσουν από τις δοκιμασίες Σχημάτων & Χρωμάτων ενώ συλλέγουν χρυσό, πολύτιμους λίθους και απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με χρώματα, 2D και 3D σχήματα. Έχετε ό,τι χρειάζεται για να βγείτε από αυτό το άθλιο μπουντρούμι;
Στα παρακάτω παιχνίδια απαιτείται χρήση flash player Δεν παίζουν διαφορετικά
Χιονοπροπαίδεια Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση για να πετάξεις μια χιονόμπαλα. Αν η απάντησή σου είναι λάθος, μία χιονόμπαλα θα σε πετύχει. Πρόσεξε γιατί αν σε πετύχουν πολλές θα κρυολογήσεις!
Μάντεψε ποιός Έχεις 5 ερωτήσεις για να βρείς το πρόσωπό. Είναι άντρας, έχει μουστάκι, φοράει καπέλο, και άλλες ερωτήσεις θα σε βοηθήσουν να μαντέψεις σωστά!
Tangram Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει, παράλληλα, στην ανάπτυξη της γεωμετρικής αντίληψης καθώς και δεξιοτήτων χρήσης ποντικιού. Περιλαμβάνει είκοσι σχέδια
Μάντεψε ποιός Έχεις 5 ερωτήσεις για να βρείς το πρόσωπό. Είναι άντρας, έχει μουστάκι, φοράει καπέλο, και άλλες ερωτήσεις θα σε βοηθήσουν να μαντέψεις σωστά!
Γραμματοεισβολείς Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.
Φούσκα Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.
Ο μάστερ του πληκτρολογίου Εκπαιδευτικό παιχνίδι που έχει ως στόχο την εξάσκηση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση χαρακτήρων (ελληνικών, λατινικών και ειδικών συμβόλων). Υπάρχει δυνατότητα επιλογής ελληνικών ή λατινικών χαρακτήρων και τήρησης του σκορ. Οι μαθητές καλούνται να αναγνωρίσουν και να πληκτρολογήσουν, σε χρόνο δύο λεπτών, όσο το δυνατό περισσότερους χαρακτήρες από αυτούς που εικονίζονται στην οθόνη.
Λεξηδρομίες Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει στη εξοικείωση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση κειμένου. Προσομοιώνει έναν αγώνα δρόμου, στον οποίο κάθε χαρακτήρας που πληκτρολογεί ο μαθητής αντιστοιχεί σε ένα βήμα του δρομέα στην πορεία του προς τον τερματισμό.
Ζωγραφική με το ποντίκι Εφαρμογή ζωγραφικής με χρήση μόνο του ποντικιού που έχει ως στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με τα βασικά εργαλεία σχεδίασης. Οι μαθητές διερευνούν την εφαρμογή και εξοικειώνονται με τη χρήση του ποντικιού και τα εργαλεία σχεδίασης που διαθέτει. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές με στόχο να εκφραστούν και να δημιουργήσουν τα δικά τους σχέδια.
Σχηματοεικόνες Διαδραστική εφαρμογή που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση σχηματο-εικόνων για τη δημιουργία ζωγραφικής σύνθεσης. Οι μαθητές αποδομούν μια εικόνα που έχει δημιουργηθεί με σύνθεση γεωμετρικών σχημάτων και παίρνουν έναυσμα για τη δημιουργία δικών τους σχηματοεικόνων.
Είναι ένα παιχνίδι για μικρά παιδιά. Οι μαθητές εξασκούνται στον χειρισμό του ποντικιού (κλικ και σύρσιμο). Επιπλέον εξασκούνται σε δεξιότητες τοποθέτησης αντικειμένων. Οι κατασκευές μπορούν να αποθηκευτούν ή να τυπωθούν.
Βρες πόσα είναι τα ζωάκια Διαδραστική εφαρμογή με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με τη χρήση του ποντικιού μέσα από δραστηριότητες καταμέτρησης στοιχείων συνόλων και αντιστοίχισης τους με τον αριθμό του πλήθους τους.
Στα παρακάτω παιχνίδια απαιτείται χρήση flash player Δεν παίζουν διαφορετικά
Τοποθέτησε τα σχήματα Διαδραστική δραστηριότητα που στοχεύει στην εξοικείωση με τη δημιουργία εικόνων με σύνθεση γεωμετρικών σχημάτων και στην εξάσκηση στη χρήση του ποντικιού.
Tangram Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει, παράλληλα, στην ανάπτυξη της γεωμετρικής αντίληψης καθώς και δεξιοτήτων χρήσης ποντικιού. Περιλαμβάνει είκοσι σχέδια αυξημένης δυσκολίας. Ο μαθητής επιλέγει την εικόνα που θα συμπληρώσει και σέρνει με το ποντίκι κάθε γεωμετρικό σχήμα πάνω από το αντίστοιχο τμήμα της εικόνας.
Πότε είναι η καλύτερη εποχή για ένα φρούτο; Διαδραστική εφαρμογή που στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης ποντικιού (ή οθόνης αφής) και, παράλληλα, στο να γνωρίσουν οι μικροί μαθητές τα φρούτα που παράγονται στην Ελλάδα κάθε εποχή.
Γραμματοεισβολείς Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.
Φούσκα
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.
Ο μάστερ του πληκτρολογίου Εκπαιδευτικό παιχνίδι που έχει ως στόχο την εξάσκηση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση χαρακτήρων (ελληνικών, λατινικών και ειδικών συμβόλων). Υπάρχει δυνατότητα επιλογής ελληνικών ή λατινικών χαρακτήρων και τήρησης του σκορ. Οι μαθητές καλούνται να αναγνωρίσουν και να πληκτρολογήσουν, σε χρόνο δύο λεπτών, όσο το δυνατό περισσότερους χαρακτήρες από αυτούς που εικονίζονται στην οθόνη.
Λεξηδρομίες Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει στη εξοικείωση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση κειμένου. Προσομοιώνει έναν αγώνα δρόμου, στον οποίο κάθε χαρακτήρας που πληκτρολογεί ο μαθητής αντιστοιχεί σε ένα βήμα του δρομέα στην πορεία του προς τον τερματισμό.