Απολαύστε την ηρεμία των καταπράσινων λόφων σε αυτό το διασκεδαστικό και πολύχρωμο arcade παιχνίδι παζλ. Στοχεύστε τις φυσαλίδες και τις ομάδες που ταιριάζουν με τρία ή περισσότερα. Μπορείς να φτάσεις σε κορυφαίο σκορ;
Ακολούθησε τα βήματα για να φτιάξεις το δικό σου φανταστικό αυτοκίνητο
Ο Adventure Man επιστρέφει για άλλη μια φορά, αλλά αυτή τη φορά με τη βοήθεια της ατρόμητης φίλης Danger Dame! Βοηθήστε τους να περάσουν από τις δοκιμασίες Σχημάτων & Χρωμάτων ενώ συλλέγουν χρυσό, πολύτιμους λίθους και απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με χρώματα, 2D και 3D σχήματα. Έχετε ό,τι χρειάζεται για να βγείτε από αυτό το άθλιο μπουντρούμι;
Στα παρακάτω παιχνίδια απαιτείται χρήση flash player Δεν παίζουν διαφορετικά
Χιονοπροπαίδεια
Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση για να πετάξεις μια χιονόμπαλα. Αν η απάντησή σου είναι λάθος, μία χιονόμπαλα θα σε πετύχει. Πρόσεξε γιατί αν σε πετύχουν πολλές θα κρυολογήσεις!
Μάντεψε ποιός
Έχεις 5 ερωτήσεις για να βρείς το πρόσωπό. Είναι άντρας, έχει μουστάκι, φοράει καπέλο, και άλλες ερωτήσεις θα σε βοηθήσουν να μαντέψεις σωστά!
Tangram
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει, παράλληλα, στην ανάπτυξη της γεωμετρικής αντίληψης καθώς και δεξιοτήτων χρήσης ποντικιού. Περιλαμβάνει είκοσι σχέδια
Μάντεψε ποιός
Έχεις 5 ερωτήσεις για να βρείς το πρόσωπό. Είναι άντρας, έχει μουστάκι, φοράει καπέλο, και άλλες ερωτήσεις θα σε βοηθήσουν να μαντέψεις σωστά!
Γραμματοεισβολείς
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.
Φούσκα
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.
Ο μάστερ του πληκτρολογίου
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που έχει ως στόχο την εξάσκηση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση χαρακτήρων (ελληνικών, λατινικών και ειδικών συμβόλων). Υπάρχει δυνατότητα επιλογής ελληνικών ή λατινικών χαρακτήρων και τήρησης του σκορ. Οι μαθητές καλούνται να αναγνωρίσουν και να πληκτρολογήσουν, σε χρόνο δύο λεπτών, όσο το δυνατό περισσότερους χαρακτήρες από αυτούς που εικονίζονται στην οθόνη.
Λεξηδρομίες
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει στη εξοικείωση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση κειμένου. Προσομοιώνει έναν αγώνα δρόμου, στον οποίο κάθε χαρακτήρας που πληκτρολογεί ο μαθητής αντιστοιχεί σε ένα βήμα του δρομέα στην πορεία του προς τον τερματισμό.
Ζωγραφική με το ποντίκι
Εφαρμογή ζωγραφικής με χρήση μόνο του ποντικιού που έχει ως στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με τα βασικά εργαλεία σχεδίασης. Οι μαθητές διερευνούν την εφαρμογή και εξοικειώνονται με τη χρήση του ποντικιού και τα εργαλεία σχεδίασης που διαθέτει. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές με στόχο να εκφραστούν και να δημιουργήσουν τα δικά τους σχέδια.
Σχηματοεικόνες
Διαδραστική εφαρμογή που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση σχηματο-εικόνων για τη δημιουργία ζωγραφικής σύνθεσης. Οι μαθητές αποδομούν μια εικόνα που έχει δημιουργηθεί με σύνθεση γεωμετρικών σχημάτων και παίρνουν έναυσμα για τη δημιουργία δικών τους σχηματοεικόνων.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ Κ.ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΔΩ…
ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ
ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ!!!