Παιχνίδια Γ Τάξη

Fuzz bugs factory

Οι Fuzz Bugs επιστρέφουν στο εργοστάσιό τους σε αυτό το λογικό παιχνίδι παζλ που θα προκαλέσει παιδιά και ενήλικες! Το αντικείμενο του Fuzz Bugs Factory είναι να δημιουργήσει Fuzz Bugs με σχέδια που ταιριάζουν με τον στόχο Fuzz Bug σε κάθε επίπεδο. Χρησιμοποιήστε τα διαφορετικά χρώματα και τα εργαλεία με τη σωστή σειρά για να δημιουργήσετε ένα αντίστοιχο Fuzz Bug.

Για τα παρακάτω παιχνίδια απαιτείται flash player.

Γλώσσα Γ Δ

Χιονοπροπαίδεια 
Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση για να πετάξεις μια χιονόμπαλα. Αν η απάντησή σου είναι λάθος, μία χιονόμπαλα θα σε πετύχει. Πρόσεξε γιατί αν σε πετύχουν πολλές θα κρυολογήσεις!

ΜπασκετοπράξειςMath Facts BasketballΔιάλεξε πράξη. Λύσε σωστά όσες πράξεις μπορείς  για να κερδίσεις μπάλες. Στη συνέχεια προσπάθησε να βάλεις καλάθι και να κερδίσεις πολλούς πόντους!

Math Man

MATH MAN + - x /

Εξασκήσου στα μαθηματικά. Λύσε τις πράξεις και εξόντωσε τα φαντασματάκια!

Μάντεψε ποιός 
Έχεις 5 ερωτήσεις για να βρείς το πρόσωπό. Είναι άντρας, έχει μουστάκι, φοράει καπέλο, και άλλες ερωτήσεις θα σε βοηθήσουν να μαντέψεις σωστά!

Tangram
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει, παράλληλα, στην ανάπτυξη της γεωμετρικής αντίληψης καθώς και δεξιοτήτων χρήσης ποντικιού. Περιλαμβάνει είκοσι σχέδια αυξημένης δυσκολίας. Ο μαθητής επιλέγει την εικόνα που θα συμπληρώσει και σέρνει με το ποντίκι κάθε γεωμετρικό σχήμα πάνω από το αντίστοιχο τμήμα της εικόνας.

Γραμματοεισβολείς
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.

Φούσκα
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.

Ο μάστερ του πληκτρολογίου
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που έχει ως στόχο την εξάσκηση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση χαρακτήρων (ελληνικών, λατινικών και ειδικών συμβόλων). Υπάρχει δυνατότητα επιλογής ελληνικών ή λατινικών χαρακτήρων και τήρησης του σκορ. Οι μαθητές καλούνται να αναγνωρίσουν και να πληκτρολογήσουν, σε χρόνο δύο λεπτών, όσο το δυνατό περισσότερους χαρακτήρες από αυτούς που εικονίζονται στην οθόνη.

Λεξηδρομίες
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει στη εξοικείωση των μικρών μαθητών με την πληκτρολόγηση κειμένου. Προσομοιώνει έναν αγώνα δρόμου, στον οποίο κάθε χαρακτήρας που πληκτρολογεί ο μαθητής αντιστοιχεί σε ένα βήμα του δρομέα στην πορεία του προς τον τερματισμό.

Ζωγραφική με το ποντίκι 
Χρωμάτισε με τη βοήθεια του ποντικιού σου τους υπολογιστές και τις συσκευές που  δείχνουν οι εικόνες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *