Σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Θερβάντες και τις πρεσβείες Ισπανίας και Αργεντινής την Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024 στις 9.30 μ.μ. “Ο μικρός ταύρος“, 122 min του Luis García Berlanga στο Πνευματικό κέντρο Δήμου Νάξου (πρώην Σχολή Ουρσουλινών) στο Κάστρο της
Ελληνικός Πολιτικός Κινηματογράφος
![Ελληνικός Πολιτικός Κινηματογράφος Ελληνικός Πολιτικός Κινηματογράφος](http://users.sch.gr/nobody/wordpress/wp-content/uploads/2023/11/Μπελογιάννης-270x270.webp)
-Του Δημήτρη Λεγάκη- Ο “Άνθρωπος με το γαρύφαλλο”. Ο σκηνοθέτης Νίκος Τζίμας συνθέτει το πορτρέτο του Νίκου Μπελογιάννη (1915–1952), από τη στιγμή που επιστρέφει στη μετεμφυλιακή Ελλάδα έως την εκτέλεσή του. Ακολουθεί πιστά τα ιστορικά γεγονότα δημιουργώντας ένα δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ (docudrama).
Παλαιστινιακός Κινηματογράφος
Προβολές Καλοκαίρι 2023 (αφιέρωμα στον σύγχρονο Ιταλικό Κινηματογράφο)
Κινηματογράφος και Φιλοσοφία
Ο Κινηματόγραφος ως μέσο αποτύπωσης της κοινωνικής και πολιτισμικής πραγματικότητας
Προβολές Καλοκαίρι 2022 (αφιέρωμα στο Γαλλικό νουάρ)
“Οι ναοί” του Κινηματογράφου
Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης στον Κινηματογράφο
Κινηματογράφος και Ανθρωπογεωγραφία
Τα 20 καλύτερα βιβλία λογοτεχνίας όλων των εποχών και η μεταφορά τους στον Κινηματογράφο
![Τα 20 καλύτερα βιβλία λογοτεχνίας όλων των εποχών και η μεταφορά τους στον Κινηματογράφο Τα 20 καλύτερα βιβλία λογοτεχνίας όλων των εποχών και η μεταφορά τους στον Κινηματογράφο](http://users.sch.gr/nobody/wordpress/wp-content/uploads/2022/01/anazhtontas-ton-xameno-xrono-e1641375674357-270x270.jpg)
Η λίστα δημιουργήθηκε από την επεξεργασία-συγχώνευση 130 διαφορετικών λιστών κατάταξης των καλύτερων βιβλίων λογοτεχνίας, οι οποίες επιλέχθηκαν από ένα σύνολο έγκυρων πηγών. Βασικό κριτήριο του αλγορίθμου επιλογής ήταν το πλήθος των λιστών στις οποίες εμφανίζεται το εκάστοτε κρινόμενο βιβλίο. Ορισμένες
Η Κινηματογραφική κριτική
![Η Κινηματογραφική κριτική Η Κινηματογραφική κριτική](http://users.sch.gr/nobody/wordpress/wp-content/uploads/2021/10/κλν-270x270.jpg)
Κριτική κινηματογράφου είναι η ανάλυση και αξιολόγηση των ταινιών και του κινηματογραφικού μέσου. Γενικά, η κριτική του κινηματογράφου μπορεί να χωριστεί σε δύο κατηγορίες: δημοσιογραφική κριτική που εμφανίζεται τακτικά σε εφημερίδες, περιοδικά και άλλα δημοφιλή μέσα μαζικής ενημέρωσης και ακαδημαϊκή