διδακτικές περιπλανήσεις

φιλόλογοι όλου του κόσμου... δικτυωθείτε

Κόλλιας Χρήστος

email: ckollias@sch.gr
  • Αρχική σελίδα
  • νεοελληνική λογοτεχνία
  • Ιστορία
  • αρχαία γλώσσα
  • εργασίες μαθητών
  • παλαιολιθική εποχή
  • νεολιθική εποχή
  •  

    Μαρία Πολυδούρη

    Γιατί σ’ αγάπησα

    ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

     

    • Υπάρχει ένα ρεφραίν, μια κυρίαρχη φράση στο ποίημα; Ποια;

    ……………………………………………………………………………………….

    • ποιες παραλλαγές παρουσιάζει αυτή η φράση

    ……………………………………………………………………

    ………………………………………………………………………………..

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

    • τι πιστεύετε ότι προσδίδει αυτή επανάληψη της φράσης αλλά και η σχετική διαφοροποίησή της;

    Επανάληψη:………………………………………………………………………….

    Διαφοροποίηση:……………………………………………………………………..

     

    • Το ποίημα θα μπορούσε να ήταν και γιατί;

    Α) ερωτική επιστολή

     

    Β) σελίδα ημερολογίου

     

    Γ) στίχοι τραγουδιού

     

    Ας δούμε και το περιεχόμενο του ποιήματος

    • Με ποιους τρόπους εκδηλώθηκε η αγάπη του προσώπου στο οποίο απευθύνεται

     

     

     

     

    • Τι κέρδισε από την αγάπη του η ποιήτρια ;

     

     

     

    • Με βάση το ποίημα μας ποιο είναι το κίνητρο της ποιητικής δημιουργίας για την Πολυδούρη;

     

     

     

    • Για ποιους άλλους λόγους μπορεί κάποιος να γράψει ποίηση;

     

     

    • Θα την κατατάσσατε στους λυρικούς ποιητές;

     

     

    • Ο ¶γγελος Τερζάκης  μίλησε για «ματωμένο λυρισμό» όταν θέλησε να χαρακτηρίσει την ποιητική δημιουργία που συγγένευε με αυτή της Πολυδούρη. Θα συμφωνούσατε μαζί του και γιατί;
    ας κάνουμε το διαδίκτυο έναν χώρο ανταλλαγής σημειώσεων, ασκήσεων, παρατηρήσεων, έναν χώρο αυτοεπιμόρφωσης