Αρχική σελίδα
- Γιάννης Ρίτσος, Σονάτα
- Αλ. Παπαδιαμάντης, όνειρο στο κύμα
- Κ.Π.Καβάφης, Καισαρίων
- Κ.Π.Καβἀφης, Μελαγχολία
- Κ.Π.Καβάφης, Δαρείος
- Κική Δημουλά, Πληθυντικός αριθμός
- Κική Δημουλά, Γας Ομφαλός
- Στρατής Δούκας, Ιστορία ενός αιχμαλώτου
- Μ.Σαχτούρης, ο ελεγκτής
- Κ.Καρυωτάκης, Μικρή ασυμφωνία
- Παρουσιάσεις
- Θουκυδίδης Α , 25 , 1-3
- Θουκυδίδης,Α , 58 , 1-2
- Θουκυδίδης,. Α , 136
- Θουκυδίδης, Β , 11 , 1-4
- Θουκυδίδης, Β , 54 , 1-5
εργασίες μαθητών
παλαιολιθική εποχή
νεολιθική εποχή
|
Μαρία Πολυδούρη Γιατί σ’ αγάπησα ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - Υπάρχει ένα ρεφραίν, μια κυρίαρχη φράση στο ποίημα; Ποια;
………………………………………………………………………………………. - ποιες παραλλαγές παρουσιάζει αυτή η φράση
…………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. - τι πιστεύετε ότι προσδίδει αυτή επανάληψη της φράσης αλλά και η σχετική διαφοροποίησή της;
Επανάληψη:…………………………………………………………………………. Διαφοροποίηση:…………………………………………………………………….. - Το ποίημα θα μπορούσε να ήταν και γιατί;
Α) ερωτική επιστολή Β) σελίδα ημερολογίου Γ) στίχοι τραγουδιού Ας δούμε και το περιεχόμενο του ποιήματος - Με ποιους τρόπους εκδηλώθηκε η αγάπη του προσώπου στο οποίο απευθύνεται
- Τι κέρδισε από την αγάπη του η ποιήτρια ;
- Με βάση το ποίημα μας ποιο είναι το κίνητρο της ποιητικής δημιουργίας για την Πολυδούρη;
- Για ποιους άλλους λόγους μπορεί κάποιος να γράψει ποίηση;
- Θα την κατατάσσατε στους λυρικούς ποιητές;
- Ο ¶γγελος Τερζάκης μίλησε για «ματωμένο λυρισμό» όταν θέλησε να χαρακτηρίσει την ποιητική δημιουργία που συγγένευε με αυτή της Πολυδούρη. Θα συμφωνούσατε μαζί του και γιατί;
|