Είμαι άτομο με αυτισμό

Ναι, είμαι διαφορετικός ? κι όμως, τόσο ίδιος με εσένα. Είμαι άτομο με αυτισμό

Είμαι το παιδί που φαίνεται γεμάτο υγεία.

Γεννήθηκα με δέκα δάχτυλα στα χέρια και δέκα δάχτυλα στα πόδια.

Όμως κάτι είναι διαφορετικό, κάπου στο νου μου

Και τι είναι αυτό, κανείς δεν ξέρει.

Είμαι το παιδί που κάνει το δικό του αγώνα στο σχολείο

Αν και όλοι λένε ότι είμαι απόλυτα έξυπνος.

Λένε πως απλώς είμαι τεμπέλης ? «μπορεί να μάθει, αν προσπαθήσει» ?

Όμως εγώ απλώς δεν ξέρω από πού να αρχίσω.

Είμαι το παιδί που δε θα φορέσει τα ρούχα που με πληγώνουν ή που ενοχλούν τα πόδια μου.

Τρέμω τους δυνατούς, ξαφνικούς ήχους και δε μπορώ να διαχειριστώ πολλές μυρωδιές
και γεύσεις ? υπάρχουν λίγα φαγητά που θα έτρωγα.

Είμαι το παιδί που δε μπορεί να πιάσει τη μπάλα

Και τρέχει μ? έναν αλλόκοτο τρόπο.

Είμαι ο τελευταίος επιλαχών στην ομάδα

Και μαζεύομαι καθώς κάθομαι εκεί και περιμένω.

Διαβάστε περισσότερα «Είμαι άτομο με αυτισμό»

Να’ σαι καλά δάσκαλε!

 

Να’ σαι καλά δάσκαλε! Γ. Ιωάννου

Γιώργος Ιωάννου , βιογραφικά στοιχεία

Είδος:  διήγημα

Τόπος:  ένα γυμνάσιο της ελληνικής επαρχίας

Χρόνος:  δεκαετία 1970

Κεντρικοί ήρωες: ο φιλόλογος, οι μαθητές της τάξης του (ξεχωρίζουν οι δύο που έχουν έρθει από την Αθήνα

Κεντρικό γεγονός: η προσπάθεια του φιλολόγου να διδάξει στους μαθητές τη σημασία της παράδοσης.

Στοιχεία αφήγησης:

  • πρωτοπρόσωπη αφήγηση
  • ομοδιηγητικός αφηγητής (αφηγητής=ένας μαθητής ; )
  • αφηγηματικοί τρόποι: αφήγηση, περιγραφή, διάλογος, σχόλιο.

Γλώσσα : απλή και καθημερινή. Ύφος ελαφρά μελαγχολικό και ειρωνικό Διαβάστε περισσότερα «Να’ σαι καλά δάσκαλε!»