Αρίστευσε με 19.760 χωρίς φροντιστήριο

Μαρκούλης Παντελής_01


Ο πρώτος των πρώτων, σε Πανελλαδιικό επίπεδο είναι ο Μαρκούλης Παντελής από τη Βέροια. Υπήρξε μαθητής δημόσιου σχολείου του 4ου ΓΕΛ Βέροιας και εισήλθε πρώτος στη Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα η επίδοσή του μετρήθηκε με τον απίστευτο αριθμό των 19.760 μορίων

Μάλιστα συγκέντρωσε τον ανώτερο αριθμό μορίων σε όλες τις νομικές σχολές της χώρας, καθώς επίσης και τον μεγαλύτερο βαθμό στην κατεύθυνση των Ανθρωπιστικών σπουδών. 


Βαθμολογήθηκε με το απόλυτο 20 στα Αρχαία Ελληνικά, με το άψογο 20 στην Ιστορία, με 19,9 στα Λατινικά και με 18,9 στην Έκθεση !!!

Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι ο Παντελής "σκόραρε" χωρίς την βοήθεια των φροντιστηρίων ή των ιδιαιτέρων μαθημάτων. Ο ίδιος δήλωσε: «Είμαι περήφανος γιατί προέρχομαι από δημόσιο σχολείο και τα κατάφερα χωρίς φροντιστήριο. Ακολούθησα έναν μοναχικό δρόμο χωρίς τις ανέσεις που απολαμβάνουν τα παιδιά των ιδιωτικών σχολείων». 

Υπογράμμισε μάλιστα ότι «και στο δημόσιο σχολείο υπάρχουν μαθητές που έχουν δυνατότητες, και αν τους δοθούν οι ευκαιρίες, μπορούν να φτάσουν στην κορυφή».

Όταν ερωτήθηκε για το πώς νιώθει ύστερα από μία τόσο σπουδαία επιτυχία απάντησε ότι «νιώθω πολύ περήφανος, ευτυχισμένος, χαρούμενος και ικανοποιημένος όχι μόνο γιατί εισήλθα στη Νομική αλλά και γιατί η Νομική Θεσσαλονίκης κατέχει τον φοιτητή με την πρώτη βαθμολογία στις θεωρητικές σχολές».

Για τον Μαρκούλη Παντελή το «κλειδί» της επιτυχίας του, ήταν το συστηματικό διάβασμα χωρίς υπερβολές. 

Όταν η συζήτηση έφτασε στα μελλοντικά του σχέδια, τόνισε ότι δεν επιθυμεί να φύγει από την Ελλάδα και πρόσθεσε ότι «η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη. Για αυτό θα πρέπει οι νέοι να μείνουν στην Ελλάδα και να καταβάλλουν προσπάθειες να ανατρέψουν το κλίμα. Δυστυχώς οι πολιτικές δυνάμεις της χώρας δεν είναι σε θέση να κάνουν κάτι. Πρέπει να κάνουμε μία «επανάσταση» ώστε να αναστήσουμε αυτή τη καταρρακωμένη κοινωνία».

Ο Παντελής Μαρκούλης αρθρογραφεί σχετικά με επίκαιρα θέματα από το χώρο της εκπαίδευσης. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι απόψεις του, έτσι όπως καταγράφηκαν στα πλαίσια των εργασιών της Βουλής των Εφήβων. Για περισσότερα πατήστε …
εδώ.
blog comments powered by Disqus