Αρίστευσε με 19.760 χωρίς φροντιστήριο

Μαρκούλης Παντελής_01


Ο πρώτος των πρώτων, σε Πανελλαδιικό επίπεδο είναι ο Μαρκούλης Παντελής από τη Βέροια. Υπήρξε μαθητής δημόσιου σχολείου του 4ου ΓΕΛ Βέροιας και εισήλθε πρώτος στη Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα η επίδοσή του μετρήθηκε με τον απίστευτο αριθμό των 19.760 μορίων

Μάλιστα συγκέντρωσε τον ανώτερο αριθμό μορίων σε όλες τις νομικές σχολές της χώρας, καθώς επίσης και τον μεγαλύτερο βαθμό στην κατεύθυνση των Ανθρωπιστικών σπουδών. 


Βαθμολογήθηκε με το απόλυτο 20 στα Αρχαία Ελληνικά, με το άψογο 20 στην Ιστορία, με 19,9 στα Λατινικά και με 18,9 στην Έκθεση !!!

Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι ο Παντελής "σκόραρε" χωρίς την βοήθεια των φροντιστηρίων ή των ιδιαιτέρων μαθημάτων. Ο ίδιος δήλωσε: «Είμαι περήφανος γιατί προέρχομαι από δημόσιο σχολείο και τα κατάφερα χωρίς φροντιστήριο. Ακολούθησα έναν μοναχικό δρόμο χωρίς τις ανέσεις που απολαμβάνουν τα παιδιά των ιδιωτικών σχολείων». 

Υπογράμμισε μάλιστα ότι «και στο δημόσιο σχολείο υπάρχουν μαθητές που έχουν δυνατότητες, και αν τους δοθούν οι ευκαιρίες, μπορούν να φτάσουν στην κορυφή».

Όταν ερωτήθηκε για το πώς νιώθει ύστερα από μία τόσο σπουδαία επιτυχία απάντησε ότι «νιώθω πολύ περήφανος, ευτυχισμένος, χαρούμενος και ικανοποιημένος όχι μόνο γιατί εισήλθα στη Νομική αλλά και γιατί η Νομική Θεσσαλονίκης κατέχει τον φοιτητή με την πρώτη βαθμολογία στις θεωρητικές σχολές».

Για τον Μαρκούλη Παντελή το «κλειδί» της επιτυχίας του, ήταν το συστηματικό διάβασμα χωρίς υπερβολές. 

Όταν η συζήτηση έφτασε στα μελλοντικά του σχέδια, τόνισε ότι δεν επιθυμεί να φύγει από την Ελλάδα και πρόσθεσε ότι «η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη. Για αυτό θα πρέπει οι νέοι να μείνουν στην Ελλάδα και να καταβάλλουν προσπάθειες να ανατρέψουν το κλίμα. Δυστυχώς οι πολιτικές δυνάμεις της χώρας δεν είναι σε θέση να κάνουν κάτι. Πρέπει να κάνουμε μία «επανάσταση» ώστε να αναστήσουμε αυτή τη καταρρακωμένη κοινωνία».

Ο Παντελής Μαρκούλης αρθρογραφεί σχετικά με επίκαιρα θέματα από το χώρο της εκπαίδευσης. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι απόψεις του, έτσι όπως καταγράφηκαν στα πλαίσια των εργασιών της Βουλής των Εφήβων. Για περισσότερα πατήστε …
εδώ.
Comments

Περί αρίστων

Μαθητές που διαβάζουν
Η λέξη αριστεία με καταγωγή από την «Ιλιάδα» του Ομήρου, σημαίνει τη διάκριση του ήρωα στη μάχη, υπεροχή, ανωτερότητα, γενναιοψυχία. Σήμερα χρησιμοποιείται κυρίως για να περιγράψει τους διακεκριμένους, όσους αριστεύουν στο πεδίο της επιστήμης και της γνώσης.
Ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς, πρόσφατα επιχείρησε να αναλύσει τις αρνητικές πλευρές της αριστείας και ανέπτυξε τους λόγους για τους οποίους σχεδιάζει την κατάργηση των εισαγωγικών εξετάσεων στα Πρότυπα και στα Πειραματικά Σχολεία (εάν αυτό αληθεύει) και την αντικατάσταση του αντιδημοκρατικού αυτού μέτρου με εκείνο του θεσμού … της κληρώσεως !
Αντιλαμβανόμαστε ότι στα Πειραματικά Σχολεία η κοινωνική διαστρωμάτωση πρέπει ως δείγμα επιλογής να "αντιπροσωπεύεται" με τέτοιο τρόπο, ώστε τα δοκιμαζόμενα προγράμματα να ανταποκρίνονται στις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Έτσι το ερευνητικό δείγμα συλλογής δεν θα προβάλλει διαστρεβλωμένη την εικόνα της πραγματικότητας για τις προτεινόμενες καινοτόμες δράσεις και τις καλές πρακτικές στην εκπαίδευση.
Για τα Πρότυπα όμως εκπαιδευτήρια;
Οι άριστοι έτσι κι αλλιώς υπάρχουν. Ζουν ανάμεσά μας και αποτελούν μέρος της κοινωνίας μας, από όποια σκοπιά και αν κανείς το αναλύσει.
Με αυτούς αναμετράται η κοινωνία με τους δημοκρατικούς της θεσμούς, η οποία και προβάλλει την αξιοκρατία και τη δικαιοσύνη. Σε όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα όχι μόνο επιβραβεύεται ο κόπος και η προσπάθεια των αρίστων, αλλά αυτοί προβάλλονται ως οι γνήσιοι εκφραστές αγωνιστικών προτύπων.
Εξάλλου, εάν κανείς διερευνήσει από ποια κοινωνικά στρώματα προέρχονται οι μαθητές των Πρότυπων Σχολείων, εύκολα θα διαπιστώσει ότι αυτοί δεν είναι γόνοι της αριστοκρατίας ή της αστικής
"μπουζουρζίας", αλλά μέλη οικογενειών που οραματίζονται και παλεύουν από κοινού με τους γονείς τους, για ένα καλύτερο μέλλον.

Comments