Δείτε εδώ τη φετινή απόφαση για την επιλογή των υπευθύνων εργαστηρίων Πληροφορικής σε ΓΕΛ και Γυμνάσια.
Υπενθυμίζουμε οτι οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν υπεύθυνοι εργαστηρίου θα πρέπει κατά τη συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων για την κατανομή των εξωδιδακτικών εργασιών, να ζητούν να αναγράφεται στα πρακτικά ότι τους ανατίθεται ο ρόλος του υπεύθυνου εργαστηρίου.
Κανένα σχόλιο »
Παραθέτουμε εδώ τις πρόσφατες εγκυκλίους που έχουν σταλεί σχετικά με την Ερευνητική Εργασία σε Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια.
Αναλυτικά είναι:
1. Η τελευταία τροποποιητική εγκύκλιος που στάλθηκε στις 13/9/2012
2. Η εγκύκλιος η οποία ίσχυε πριν από αυτήν της 13ης Σεπτέμβρη και στην οποία γίνεται αναφορά για διάφορα θέματα τα οποία εξακολουθούν να ισχύουν.
3. Η εγκύκλιος που αναφέρεται στη Θεματική εργασία της Β τάξης των ΕΠΑΛ, όπου αρκετά πράγματα γίνονται διαφορετικά από το Γενικό Λύκειο.
4. Η εγκύκλιος στην οποία αναφέρονται ζητήματα αναθέσεων και στην οποία επίσης παραπέμπει η πρόσφατη τροποποιητική.
Δείτε όλες τις εγκυκλίους εδώ, λαμβάνοντας υπόψιν την ημερομηνία ισχύος της καθεμιάς, ώστε να προκύπτει τι αλλάζει κάθε φορά.
Κανένα σχόλιο »
Δημοσιευμένο από Tsampika Karakiza στην κατηγορία Uncategorized, tags: Ενημέρωση
Η παρακάτω ενημέρωση προέρχεται από τη συνάδελφο Αγγελική Νικολάου: Αναφερόμαστε σε ελεύθερα, μαζικά, διαδικτυακά μαθήματα, που παραδίδονται από απο γνωστά πανεπιστήμια. Η πλατφόρμα που χρησιμοποιούν ονομάζεται Coursera . Η λειτουργία της ξεκίνησε τον Ιούλιο για πρώτη φορά και είναι ΚΟΙΝΗ για ΟΛΑ τα συμμετέχοντα πανεπιστήμια. Τα μαθήματα διαρκούν μερικές εβδομάδες, η διδασκαλία γίνεται με ολιγόλεπτα videos και συνήθως δεν έχουν προαπαιτούμενα. Ο εκπαιδευόμενος δεν πληρώνεις και αν ολοκληρώσει τη διαδικασία στο προγραμματισμένο διάστημα, παρέχεται βεβαίωση παρακολύθησης απο το Πανεπιστήμιο που επέλεξε. Υποστηρίζεται από εκπαιδευτή (tutor), σε ασύγχρονη επικοινωνία και forum. Ο κάθε ενδιαφερόμενος κάνει εγγραφή και ακολουθεί με το δικό του ρυθμό, τα μαθήματα εντός του συγκεκριμένου διαστηματος που αναφέρεται. Το εγχείρημα αποτελεί πρόκληση… καθώς οι ραγδαίες εξελίξεις επιβάλλουν ευελιξία, οικονομία και επικαιροποίηση γνώσεων, παράγοντες δηλαδή που αλλάζουν τις μορφές της εκαπαίδευσης και το ρόλο του εκπαιδευτή. Δείτε περισσότερα στα:
https://www.coursera.org/#courses
https://www.coursera.org/#about
http://chronicle.com/blogs/wiredcampus/coursera-hits-1-million-students-with-udacity-close-behind/38801
http://campustechnology.com/articles/2012/08/20/education-leaders-see-moocs-distance-learning-as-the-future.aspx
http://cacm.acm.org/blogs/blog-cacm/153897-worked-examples-for-learning-programming-choosing-better-or-choosing-mooc/fulltext
Κανένα σχόλιο »
Επειδή με την έναρξη της σχολικής χρονιάς διατυπώνονται μια σειρά από ερωτήματα για τις διαδικασίες της “διδασκαλίας” της ερευνητικής εργασίας στην Α και Β Λυκείου, δείτε εδώ τις πρόσφατες σχετικές εγκυκλίους για τις ερευνητικές εργασίες στα Γενικά και στα Επαγγελματικά Λύκεια
Κανένα σχόλιο »
Δημοσιευμένο από Tsampika Karakiza στην κατηγορία Uncategorized, tags: Ενημέρωση
Από τον πρόεδρο του ΔΣ της ένωσης Χαλκιτών Αθήνας Πειραιά, συνάδελφο Βαγγέλη Ηλιάδη, ενημερωθήκαμε για το παρακάτω: Το ΙΔΡΥΜΑ του ήρωα ΛΟΧΑΓΟΥ ΦΑΝΟΥΡΑΚΗ, που ιδρύθηκε από τον αδελφό του Σωκράτη Φανουράκη, προκηρύσσει για δεύτερη συνεχή χρονιά υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές, στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό για σπουδαστές οι οποίοι διαμένουν ή κατάγονται από τα νησιά Χάλκη ή Κω της Δωδεκανήσου.
Οι ενδιαφερόμενοι την περσινή χρονιά ήταν υποψήφιοι – και είναι πλέον υπότροφοι από την Κω, αφού δεν παρουσιάστηκε καμία αίτηση από υποψήφιο με καταγωγή από τη Χάλκη.
Η Ένωση Χαλκιτών Αθήνας ? Πειραιά χαιρετίζει το νεοσυσταθέν Ίδρυμα Λοχαγού Φανουράκη και τους σκοπούς του, που δημιουργούν τις προϋποθέσεις ώστε μεταπτυχιακοί Χαλκίτες φοιτητές που αδυνατούν να αντέξουν το οικονομικό βάρος ενός μεταπτυχιακού, να γίνουν διακεκριμένοι επιστήμονες, σπουδάζοντας σε οποιοδήποτε ίδρυμα τους κάνει αποδεκτούς.
Παράλληλα το Ίδρυμα θέτει σε λειτουργία από τον ερχόμενο μήνα, σύμφωνα με το καταστατικό του, μόνιμο πρόγραμμα περίθαλψης ηλικιωμένων και αναξιοπαθούντων κατοίκων στο νησί.
Δείτε περισσότερα εδώ.
Κανένα σχόλιο »
Aπό την Τετάρτη 5 Σεπτέμβρη το πρωί μέχρι την Παρασκευή 7 Σεπτέμβρη βρέθηκα στην Κάλυμνο για την πρώτη εκπαιδευτική επίσκεψη της χρονιάς. Μετά από πρόσκληση του 3ου Γυμνασίου Καλύμνου πραγματοποιήθηκαν εκεί τρία τρίωρα σεμινάρια ενδοσχολικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων του σχολείου, τα οποία ήταν, όπως πάντα, ανοικτά σε όλους τους εκπαιδευτικούς του νησιού. Εξαίρεση έγινε μόνο στο βιωματικό σεμινάριο, όπου η συμμετοχή καλύφθηκε κατά προτεραιότητα από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.
Αναλυτικά το πρόγραμμα περιλάμβανε τα παρακάτω:
1. Τετάρτη 9-12: Σύγχρονες διδακτικές τεχνικές (έμφαση στη μέθοδο project και στην ομαδοσυνεργατική διδασκαλία)
2. Πέμπτη 9-12: Διαχείριση τάξης – βιωματικό σεμινάριο για το συμβόλαιο τάξης
3. Παρασκευή 9-12: Παιδαγωγική αξιοποίηση των νέων μέσων στη διδασκαλία: οι υπηρεσίες του web2 στην τάξη.
Επίσης:
Την Τετάρτη στις 12.30 συγκεντρώθηκαν όλοι οι συνάδελφοι ΠΕ19-20 της Καλύμνου (όσοι έχουν απομείνει μετά τις αποσπάσεις) σε συνάντηση στο 3ο Γυμνάσιο Καλύμνου, και την Πέμπτη στη 1μμ έγινε το ίδιο με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νησιού.
Φεύγοντας, το αίσθημα είναι πάντα το ίδιο: πληρότητα από την επικοινωνία και την ανταλλαγή, ζεστασιά από τη φιλοξενία, αγωνία για το πόσο μεγάλες είναι οι ανάγκες και τα προβλήματα και πόσο λίγοι οι πόροι και οι υποδομές… Η ελπίδα ωστόσο εξακολουθεί να είναι πάντα στους ανθρώπους και στις σχέσεις αλληλεγγύης και υποστήριξης που οικοδομούν.
Κανένα σχόλιο »