Δημοσιευμένο από Tsampika Karakiza στην κατηγορία Uncategorized, tags: Άρθρα
Η Ιθάκη κηρύσσει τον πόλεμο στο ταξίδι
Άνθρωποι, νέοι, μαθητές
Στο ένα στρατόπεδο οι καθηγητές των λυκείων, στο απέναντι οι επαγγελματίες φροντιστές. Διεκδικούμενη «χώρα» εκείνη των «ονείρων» των χιλιάδων ανθρώπων τους οποίους επιμένουμε να χαρακτηρίζουμε υποψήφιους ξεχνώντας την ιεράρχηση. Είναι πριν απ΄ όλα άνθρωποι στη συνέχεια νέοι, έπεται το μαθητές και το υποψήφιοι – ως μία ακόμα ιδιότητα – ακολουθεί.
Και, για έναν άνθρωπο δεκαεπτά ετών, το να μπει στο Πανεπιστήμιο συνιστά «όνειρο». Ίσως, στα χρόνια που θα έλθουν, αναγνωρίσει ότι το «όνειρο» είχε και ευκρινή εισαγωγικά αλλά τώρα είναι ετών δεκαεπτά και η επιδίωξη σχετίζεται με την επιβεβαίωσή του, αποτελεί ένα είδος απόδειξης για το ανθρώπινο μέγεθός του αλλά και ένα πρώτο πέρασμα που θα μπορούσε να τον οδηγήσει στη στενή πύλη μιας σταδιοδρομίας μελλοντικής. Συνέχεια… »
Κανένα σχόλιο »
Δημοσιευμένο από Tsampika Karakiza στην κατηγορία Uncategorized, tags: Γεν. Λύκειο
Μετά από σχετική εισήγηση του Τμήματος Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (αριθ. πρωτ. 735/14-04-2010), δόθηκαν οδηγίες σε ειδικά ζητήματα για το μάθημα «Ανάπτυξη εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» που απαντούν σε ερωτήματα Σχολικών Συμβούλων. Δείτε την εγκύκλιο εδώ
Κανένα σχόλιο »
Πρόταση της ΠΕΚΑΠ σχετικά με το Κρατικό Πιστοποιητικό Χρήσης Υπολογιστών (16/03/2010)
http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=152
Συνάντηση με τον Δ/ντη Σ.Δ.Ε. (12/04/2010)
http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=149
2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας (14/04/2010)
http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=151
Προς τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων κ. Φ. Πετσάλνικο (14/04/2010)
http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=150»
Κανένα σχόλιο »
Δημοσιευμένο από Tsampika Karakiza στην κατηγορία Uncategorized, tags: Ενημέρωση
Το παρόν είναι το πρώτο νομοσχέδιο που αφορά στην υλοποίηση προγράμματος για το Νέο Σχολείο – σύμφωνα με το σχέδιο δράσης που εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο στις 04.03.2010 ? και αναφέρεται στην αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού.
Διαβάστε περισσότερα
Κανένα σχόλιο »
Γιατί προτείνουμε την Αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας;
- Η Αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας μπορεί να συμβάλει στην υπέρβαση εμπειριών του παρελθόντος, τις οποίες έχουν βιώσει με οδυνηρό τρόπο οι εκπαιδευτικοί.
- Μια σοβαρή παρέμβαση στο ζήτημα της αναβάθμισης του σχολείου προϋποθέτει την απόκτηση εμπειριών από τους εκπαιδευτικούς και τα στελέχη της εκπαίδευσης στο πεδίο της Αυτοαξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας.
- H Αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας κινητοποιεί όλους τους παράγοντες του σχολείου, τους εμπλέκει σε κοινά αποφασισμένες δράσεις, τους δεσμεύει απέναντι στους προαποφασισμένους από τους ίδιους σχεδιασμούς, εμπεδώνει συνεργατικές συμπεριφορές, βοηθάει τους εκπαιδευτικούς να αναδείξουν τις καινοτόμες παρεμβάσεις τους, ενισχύει το αυτοσυναίσθημα όλων των εμπλεκομένων και συγκεκριμενοποιεί τις ανάγκες για αυτομόρφωση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και των στελεχών. Συνέχεια… »
Κανένα σχόλιο »