Προτεραιότητα η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση
Σύσκεψη για την αναμόρφωση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης πραγματοποιήθηκε σήμερα, υπό την Υπουργό Άννα Διαμαντοπούλου και την Υφυπουργού Εύη Χριστοφιλοπούλου, με τη συμμετοχή του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και υπηρεσιακών παραγόντων.
Συνέχεια… »
Κανένα σχόλιο »
Δημοσιευμένο από Tsampika Karakiza στην κατηγορία Uncategorized, tags: Συνέδρια
ΑΠΟ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Σας γνωρίζουμε ότι η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ Σερρών διοργανώνουν σε συνεργασία με το Τμήμα Στ΄ Μελετών της Διεύθυνσης Σ.Ε.Π.Ε.Δ του Υπουργείου Παιδείας και το Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πληροφορικής του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πληροφορικής με θέμα «Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση ? Το ψηφιακό σχολείο».
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 7, 8 και 9 Μαΐου 2010 στην πόλη των Σερρών και μπορούν να συμμετάσχουν, εφόσον το επιθυμούν:
Συνέχεια… »
Κανένα σχόλιο »
Δημοσιευμένο από Tsampika Karakiza στην κατηγορία Uncategorized, tags: Ενημέρωση
Συνάδελφοι
σας στέλνω την απάντηση του ΥΠΕΠΘ σε ερωτήματα για τον τρόπο εξέτασης του πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος «Δομημένος Προγραμματισμός» των ΕΠΑΛ. Από αυτό προκύπτουν και πάλι όσα έχουμε τονίσει και στις συναντήσεις μας, δηλ:
- Για τη λύση του όποιου προβλήματος ο μαθητής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε λογικό διάγραμμα ή ψευδοκώδικα ή Pascal μόνο στην περίπτωση που αυτό δεν ζητείται συγκεκριμένα από την εκφώνηση. Βέβαια η εμπειρία λέει ότι στην εκφώνηση αναφέρεται σχεδόν πάντα συγκεκριμένα μια από τις 3 επιλογές, γιατί διαφορετικά θεωρώ ότι δυσκολεύεται πολύ η διαδικασία της διόρθωσης. Άρα μην περιορίζεστε σε κάποιον από τους 3 τρόπους και μην αφήνετε τους μαθητές να νομίζουν πως μπορεί η άσκηση να ζητάει πχ ψευδοκώδικα και αυτοί να έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν Pascal χωρίς βαθμολογικές επιπτώσεις. (Τα ίδια κατ? αντιστοιχία ισχύουν και για το ΑΕΠΠ, είναι θέμα που έχουμε κατά καιρούς επίσης συζητήσει σε διάφορα σχολεία).
- Ως προς τα σύμβολα, τις εντολές κλπ, επιτρεπτό είναι και σωστό θεωρείται οτιδήποτε περιλαμβάνεται μέσα στο σχολικό εγχειρίδιο. Επίσης δεν επιτρέπεται και θεωρείται λάθος, οτιδήποτε δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτό. (Τώρα για το «Τέλος_αν» στα περσινά θέματα απάντηση δεν δίνουν, αλλά ας ελπίσουμε στο μέλλον?.)
Κανένα σχόλιο »
Το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) διοργάνωσε στην 6η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου της Θεσσαλονίκης στρογγυλό τραπέζι με θέμα «Πρόταση Google: τι θα κάνουν οι Ευρωπαίοι συγγραφείς και εκδότες» (29 Μαΐου 2009). Στην συζήτηση συμμετείχαν ο Διευθυντής της Google Ευρώπης, Santiago De La Mora, η διευθύντρια της Ομοσπονδίας Ευρωπαίων Εκδοτών, Anne Bergman-Tahon, ο εκπρόσωπος της Εταιρείας Γάλλων Συγγραφέων, Jean Sarzana και ο διευθυντής του ΟΣΔΕΛ, Άρης Πετρόπουλος.
Συνέχεια… »
Κανένα σχόλιο »
Δείτε τη διόρθωση στη διεύθυνση ενός δικτυακού τόπου στο βιβλίο «Εφαρμογές Πληροφορικής» του Λυκείου.
Κανένα σχόλιο »
Συνάδελφοι
Σας στέλνω για ενημέρωσή σας τη σελίδα του Γυμνασίου Κρεμαστής Ρόδου gym-kremast.dod.sch.gr που κατασκευάστηκε και ενημερώνεται από τη συνάδελφό μας εκεί, Χριστίνα Νάτσικα, και παρακαλώ όσους από σας ασχολούνται με την κατασκευή ιστοτόπων, ιστολογίων κλπ των σχολείων σας, να μου στείλουν τις αντίστοιχες διευθύνσεις.
Για όλες θα δημιουργήσω συνδέσμους και στο δικό μου blog, που πρόσφατα διαπιστεύτηκε και από το ΥΠΕΠΘ.
Κανένα σχόλιο »
Δημοσιευμένο από Tsampika Karakiza στην κατηγορία Uncategorized, tags: Άρθρα
Απο το Δήμο Καβάλας θα βραβευθεί ο Ροδίτης σπουδαστής, που κατάφερε να αποσπάσει σειρά διακρίσεων στη χώρα μας ως δημιουργός ενός ρομπότ που έχει σχεδιαστεί και λειτουργεί για να σώζει ζωές.
Συνέχεια… »
Κανένα σχόλιο »
Η Π.Ε.Κα.Π.διοργανώνει ημερίδα για τους καθηγητές Πληροφορικής με θέμα «ΠΕΚαΠ 2.0 10: Από το έτος της δια βίου μάθησης (1996) στο έτος της δημιουργικότητας και της καινοτομίας (2009)», στην κεντρική αίθουσα Ζακλίν Ντε Ρομιγί του Υπουργείου Παιδείας (ισόγειο), στις 22/01/2010, ώρες 12:00 ? 15:00 και ώρα προσέλευσης 11:00 π.μ.
Συνέχεια… »
Κανένα σχόλιο »
Χρήση οπτικοακουστικών διαδραστικών μέσων (Robot) ευαισθητοποίησης μαθητών Α’, Β’ και Γ΄ τάξης των Δημοτικών σχολείων σε θέματα περιβαλλοντικής προστασίας και ανακύκλωσης.
Του Δημήτρη Πολυματίδη.
Συνέχεια… »
Κανένα σχόλιο »