Δημοσιευμένο από Tsampika Karakiza στην κατηγορία Uncategorized, tags: Ενημέρωση
Η Σχολική Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδεκανήσου και το Δημοτικό σχολείο Αλίντων Λέρου, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους στο Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας, σας προσκαλούν σε παιδαγωγική Διημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή και το Σάββατο, 4 και 5 Ιουνίου 2010, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημοτικού σχολείου Αλίντων Λέρου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει: Συνέχεια… »
Κανένα σχόλιο »
Το Σάββατο 22 Μαΐου 2010 στους χώρους του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Ρόδο, πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία τα τέσσερα σεμινάρια για εκπαιδευτικούς που οργανώθηκαν από το Εργαστήριο Μαθησιακής Τεχνολογίας και Διδακτικής Μηχανικής του ΤΕΠΑΕΣ του Πανεπιστημίου Αιγαίου σε συνεργασία με Σχολικούς Συμβούλους της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, με αφορμή τη διεθνή ημέρα για το Scratch και θέμα «Εκπαιδευτικές Εφαρμογές με το Scratch». Η μεγάλη συμμετοχή και το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών μας πείθουν πως αξίζει να συνεχιστεί η προσπάθεια για την από κοινού διοργάνωση δράσεων ανάμεσα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης με στόχο την επιμόρφωση και τη γενικότερη επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και τελικό αποδέκτη το μαθητή ενός σύγχρονου, διδακτικά αναβαθμισμένου, ελκυστικού σχολείου. Συνέχεια… »
Κανένα σχόλιο »
Δημοσιευμένο από Tsampika Karakiza στην κατηγορία Uncategorized, tags: Ενημέρωση
.
.
Στις 28 και 29 Μαΐου 2010, ο Σχολικός Σύμβουλος 1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Α/θμιαςΕκπαίδευσης Ν. Δωδεκανήσου, η Σχολική Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδεκανήσου και οι Σχολικές Μονάδες της Χάλκης, με την υποστήριξη του Δήμου Χάλκης, και τη συμμετοχή της Κινηματογραφικής Λέσχης Ρόδου «Θέασις» και του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και της Προαγωγής της Υγείας «Δίοδος», διοργανώνουν διήμερο Εκπαιδευτικών και Πολιτιστικών εκδηλώσεων με θέμα «Η σχολική μονάδα μορφωτικό και πολιτιστικό κέντρο της τοπικής κοινωνίας».
Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων είναι εδώ
Κανένα σχόλιο »
Το Σάββατο 22 του Μάη πραγματοποιείται στη Ρόδο, με την ευκαιρία της παγκόσμιας ημέρας scratch, επιμορφωτικό σεμινάριο στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Δείτε περισσότερες πληροφορίες και το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ
Κανένα σχόλιο »
Δημοσιευμένο από Tsampika Karakiza στην κατηγορία Uncategorized, tags: Συνέδρια
Πραγματοποιήθηκε στις Σέρρες, στις 7, 8 και 9 του Μάη το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής Δ.Ε. με θέμα «Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Το Ψηφιακό Σχολείο». Πολλές ευχαριστίες χρωστάμε στους συναδέλφους μας εκεί, τη Σχολική Σύμβουλο, τους Υπεύθυνους και τα παιδιά του ΚεΠληΝεΤ, και τον καθέναν που βοήθησε, για την άψογη διοργάνωση, για τη θερμή φιλοξενία και για όλα όσα ξεχωριστά έκαναν για μας, τους μακρινούς επισκέπτες από τα νησιά. Θα κρατήσουμε από τις Σέρρες τις καλύτερες αναμνήσεις. Θα κρατήσουμε επίσης και την αγωνία όλων μας για το ποιο θα είναι το στίγμα του κλάδου μέσα στο αναγγελλόμενο ψηφιακό σχολείο. Έγιναν πολλές συζητήσεις για το θέμα, μέσα και έξω από τις αίθουσες, τυπικές και άτυπες, αναδείχτηκαν συγκρούσεις και συμπλεύσεις. Υπήρξε όμως και μια κοινή κλωστή, που διαπέρασε όλες τις απόψεις: Δεν είναι δυνατόν να υπάρξει ψηφιακό σχολείο χωρίς τον εκπαιδευτικό της πληροφορικής, πολύ περισσότερο με τον πληροφορικό αποδυναμωμένο. Και για να πούμε τα πράγματα με τη θετική τους φορά, χρειαζόμαστε πληροφορικούς στο ψηφιακό σχολείο, υποστηριζόμενους κατ? αρχήν επιστημονικά και παιδαγωγικά ώστε να εκπληρώνουν αποτελεσματικά το διδακτικό τους έργο. Χρειαζόμαστε επίσης πληροφορικούς ?άλλους από τους διδάσκοντες- που θα αναλάβουν την τεχνική υποστήριξη κάθε διδακτικής και άλλης δράσης μέσα στις σχολικές τάξεις αλλά και στη σχολική μονάδα συνολικά. Χρειαζόμαστε εν τέλει μια οπτική απαλλαγμένη από περιχαρακώσεις και αντιλήψεις που θέλουν τον εκπαιδευτικό πληροφορικής ως βοηθητικό προσωπικό, μια οπτική που θα βλέπει τα πράγματα μακροπρόθεσμα και θα αντιλαμβάνεται ότι ψηφιακό σχολείο χωρίς σύγχρονους επιστημονικούς και παιδαγωγικούς προσανατολισμούς, χωρίς υποδομές αλλά και μηχανισμούς που να το στηρίζουν δεν μπορεί να υπάρξει. Δείτε τα πρακτικά του συνεδρίου στο σύνδεσμο
http://pdkap.sch.gr/praktika/eisigiseis.html
Κανένα σχόλιο »