Αρχείο για Δεκεμβρίου, 2011

Την Τρίτη, στις 20-12-2011, πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Θέατρο Ρόδου Ημερίδα για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη σε συνεργασία με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Η ημερίδα είχε θέμα «Κανόνες Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο – Cyber Bullying» με στόχο την ενημέρωση της μαθητικής κοινότητας προκειμένου οι μαθητές να κατανοήσουν και να αποφύγουν τους κινδύνους που συνδέονται με την πλοήγηση στο διαδίκτυο. Την ημερίδα παρακολούθησαν τμήματα μαθητών από τα Γυμνάσια, τα Γενικά Λύκεια και τα ΕΠΑΛ της Ρόδου, ενώ μαθητές από όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου είχαν την ευκαιρία να την παρακολουθήσουν διαδικτυακά μέσω της τεχνολογίας του real time video streaming μέσω των links: www.cybercrimeunit.gr ή www.cyberkid.gov.gr. Δείτε εδώ την παρουσίαση που έγινε κατά τη διάρκεια της Ημερίδας.

Comments Κανένα σχόλιο »

Δείτε την  αφίσα (http://www.sch.gr/files/usersanakoinoseis/24THCOMPETITION.pdf ) του 24ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής για μαθητές. Στόχος είναι η ενημέρωση  των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ19 & ΠΕ20 και τωνενδιαφερόμενων μαθητών.

Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής

Ευχαριστούμε

 

Comments Κανένα σχόλιο »

Ενημερώνουμε τα σχολεία ότι την Τρίτη, στις 20-12-2011, από τις 12:00 έως τις 14:00 θα είναι διαδικτυακά διαθέσιμη μέσω της τεχνολογίας του real time video streaming η ημερίδα που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Θέατρο Ρόδου από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη σε συνεργασία με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Η ημερίδα έχει θέμα «Κανόνες Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο – Cyber Bullying» και στόχο την ενημέρωση της μαθητικής κοινότητας προκειμένου να κατανοήσουν και να αποφύγουν τους κινδύνους που συνδέονται με την πλοήγηση στο διαδίκτυο. Καθώς αφορά θέμα ασφαλείας κρίνεται ουσιαστική η παρακολούθησή της, την οποία και επιτρέπουν, από απόσταση αλλά σε πραγματικό χρόνο, οι Τεχνολογίες  της Πληροφορίας και Επικοινωνίας.

Οι καθηγητές πληροφορικής καλούνται να διευκολύνουν τη διαδικτυακή συμμετοχή του συνόλου των μαθητών, επισκεπτόμενοι ένα από τα εξής links: www.cybercrimeunit.gr ή www.cyberkid.gov.gr

Comments Κανένα σχόλιο »

Στο πλαίσιο των σχεδίων δράσης του Προγράμματος Αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, το Γυμνάσιο-Λυκειακές Τάξεις Χάλκης, δηλ όλοι οι μαθητές και 7 εκπαιδευτικοί, “ενσωματώθηκαν” για 3 μέρες με 2 σχολεία της Ρόδου, το 7ο Γυμνάσιο και το 1ο Γενικό Λύκειο. Οι μαθητές εντάχθηκαν στα αντίστοιχα τμήματα των σχολείων, και οι εκπαιδευτικοί βρέθηκαν επίσης με τους συναδέλφους τους στις ίδιες τάξεις, τις ίδιες ώρες. Βασικός στόχος της δράσης ήταν να αμβλυνθούν -όσο είναι δυνατόν- οι συνέπειες από το γεγονός οτι οι μαθητές των μικρών απομακρυσμένων νησιών, διαμορφώνουν εικόνες, αντιλήψεις, στάσεις αλλά και προσδοκίες από ένα πολύ περιορισμένο (σχολικό και ευρύτερο) περιβάλλον, το οποίο δεν τους επιτρέπει να βιώνουν τη μαθητική ζωή σε συνθήκες συνεργατικότητας, συναγωνισμού, σύγκρισης, συνύπαρξης, ανταλλαγής εμπειριών και ιδεών. Η υποδοχή των μαθητών και των εκπαιδευτικών της Ρόδου ήταν θερμή και η υποστήριξη από τους διευθυντές των σχολείων αμέριστη. Η προσφορά που έγινε από το ξενοδοχείο που φιλοξένησε το σχολείο διευκόλυνε τη μετακίνηση όλων των μαθητών χωρίς προβλήματα. Η όλη εμπειρία “καταγράφτηκε” με διάφορους τρόπους κι από πολλές πλευρές. Το τι θα “δούμε” από αυτήν και κυρίως το τι θα κάνουμε με όσα “δούμε” είναι το ζητούμενο….

Δείτε εδώ το Δελτίο Τύπου που στάλθηκε από το Γυμνάσιο-Λυκειακές Τάξεις της Χάλκης.

Comments Κανένα σχόλιο »

Η έκθεση «Άβαξ | Πλευρές των υπολογιστών στην Ελλάδα», αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης ζητημάτων από την τεχνολογική ιστορία της Ελλάδας καθώς και θεμάτων που σχετίζονται με την επιστημονική και τεχνολογική πολιτιστική κληρονομιά.

Μέσα από την ιστορία των μηχανών υπολογισμού και των υποκειμένων που τις δημιουργούν και τις διαχειρίζονται, ξετυλίγεται το νήμα της κοινωνικής και οικονομικής ιστορίας της χώρας, της πορείας και του ρόλου του τεχνολογικού εξοπλισμού και της καινοτομίας, υποδηλώνονται συλλογικές ιδέες και εθνικοί προσανατολισμοί. Η έκθεση πλαισιώνεται από εκπαιδευτικό πρόγραμμα με εργαστήρια δραστηριοτήτων για σχολικές ομάδες καθώς και από μια σειρά μορφωτικών εκδηλώσεων. Επιχειρεί με αυτόν τον τρόπο να συμβάλει στην επικοινωνία της επιστήμης με την κοινωνία, στη διερεύνηση δημιουργικών πρακτικών μάθησης και στην κοινωνική εγρήγορση, κυρίως των παιδιών και των νέων, ως προς ζητήματα επιστημονικής κληρονομιάς.

Στα πλαίσια της έκθεσης πραγματοποιείται μία σειρά επιστημονικών παρουσιάσεων με τη συμμετοχή καταξιωμένων Ελλήνων και ξένων ομιλητών.

Οι εκδηλώσεις διοργανώνονται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος συνεργασίας Hephaestus-Hellenic Philosophy, History and Environmental Science Teaching Under Scrutiny (7ο Πρόγραμμα Πλαίσιο της Ε.Ε., RegPot-2008-1) που πραγματοποιείται με ευθύνη του Ινστιτούτου Νεοελληνικών Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών και του Εργαστηρίου Διδακτικής & Επιστημολογίας Φυσικών Επιστημών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Την Τρίτη 13-12-2011 στις 19.30 (είσοδος ελεύθερη) στη θεματική ενότητα “Πληροφορική & Εκπαίδευση” περιλαμβάνονται οι ομιλίες: Συνέχεια… »

Comments Κανένα σχόλιο »

Από τον συνάδελφο Παναγιώτη Τσιωτάκη πήραμε και δημοσιεύουμε το παρακάτω:

Σας καλωσορίζουμε στην Ηλεκτρονική Κοινότητα Εκπαιδευτικών Πληροφορικής (ΗΚΕΠ). Το πρόγραμμα αυτό σχεδιάστηκε από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Μάθησης του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με την επιστημονική καθοδήγηση του Αναπληρωτή Καθηγητή Αθανάσιου Τζιμογιάννη. Αποτελεί συνέχεια της συμμετοχής μας στην Ομάδα Ανάπτυξης του νέου Προγράμματος Σπουδών και έχει ως στόχο την παιδαγωγική υποστήριξη των εκπαιδευτικών Πληροφορικής των σχολείων που συμμετέχουν στην πιλοτική φάση εφαρμογής των νέων Προγραμμάτων Σπουδών για την Πληροφορική και τις ΤΠΕ, στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο, αξιοποιώντας τεχνολογίες και μεθόδους ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) τη δημιουργία, ανάπτυξη και υποστήριξη μιας Ηλεκτρονικής Κοινότητας Εκπαιδευτικών Πληροφορικής, η οποία θα σχεδιάζει και θα συνδιαμορφώνει διδακτικές παρεμβάσεις, θα μοιράζεται και θα αξιολογεί εκπαιδευτικό υλικό, εκπαιδευτικά σενάρια, εμπειρίες και κάθε στοιχείο, το οποίο θα μπορούσε να συμβάλλει στην αποτελεσματικότητα του νέου Προγράμματος Σπουδών στην εκπαιδευτική πρακτική ή στην ανάδειξη σημείων που χρήζουν αλλαγών τη διερεύνηση και μελέτη μιας διαφορετικής προσέγγισης ηλεκτρονικής μάθησης, η οποία υιοθετεί τις αρχές των κοινοτήτων πρακτικής, με στόχο την επιμόρφωση και την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών της πράξης.

Το πρόγραμμα αυτό δεν χρηματοδοτείται από κάποιο φορέα. Όλοι οι συμμετέχοντες (διδάσκοντες, ειδικοί επιστήμονες και εκπαιδευτικοί) θα εμπλακούν και θα διαθέσουν το χρόνο τους σε εθελοντική βάση. Συνέχεια… »

Comments Κανένα σχόλιο »

Δείτε περισσότερα

Comments Κανένα σχόλιο »

Άλλαξε, τελικά, η περσινή ρύθμιση για τη βαθμολογία του μαθήματός της Πληροφορικής στα Δημοτικά με ΕΑΕΠ . Δείτε τη σχετική εγκύκλιο εδώ.

Comments Κανένα σχόλιο »

Blog created by Maria Samiou