Στο πλαίσιο των σχεδίων δράσης του Προγράμματος Αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, το Γυμνάσιο-Λυκειακές Τάξεις Χάλκης, δηλ όλοι οι μαθητές και 7 εκπαιδευτικοί, “ενσωματώθηκαν” για 3 μέρες με 2 σχολεία της Ρόδου, το 7ο Γυμνάσιο και το 1ο Γενικό Λύκειο. Οι μαθητές εντάχθηκαν στα αντίστοιχα τμήματα των σχολείων, και οι εκπαιδευτικοί βρέθηκαν επίσης με τους συναδέλφους τους στις ίδιες τάξεις, τις ίδιες ώρες. Βασικός στόχος της δράσης ήταν να αμβλυνθούν -όσο είναι δυνατόν- οι συνέπειες από το γεγονός οτι οι μαθητές των μικρών απομακρυσμένων νησιών, διαμορφώνουν εικόνες, αντιλήψεις, στάσεις αλλά και προσδοκίες από ένα πολύ περιορισμένο (σχολικό και ευρύτερο) περιβάλλον, το οποίο δεν τους επιτρέπει να βιώνουν τη μαθητική ζωή σε συνθήκες συνεργατικότητας, συναγωνισμού, σύγκρισης, συνύπαρξης, ανταλλαγής εμπειριών και ιδεών. Η υποδοχή των μαθητών και των εκπαιδευτικών της Ρόδου ήταν θερμή και η υποστήριξη από τους διευθυντές των σχολείων αμέριστη. Η προσφορά που έγινε από το ξενοδοχείο που φιλοξένησε το σχολείο διευκόλυνε τη μετακίνηση όλων των μαθητών χωρίς προβλήματα. Η όλη εμπειρία “καταγράφτηκε” με διάφορους τρόπους κι από πολλές πλευρές. Το τι θα “δούμε” από αυτήν και κυρίως το τι θα κάνουμε με όσα “δούμε” είναι το ζητούμενο….
Δείτε εδώ το Δελτίο Τύπου που στάλθηκε από το Γυμνάσιο-Λυκειακές Τάξεις της Χάλκης.
Κανένα σχόλιο »
Δημοσιευμένο από Tsampika Karakiza στην κατηγορία Uncategorized, tags: Ενημέρωση
Η έκθεση «Α?βαξ | Πλευρές των υπολογιστών στην Ελλάδα», αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης ζητημάτων από την τεχνολογική ιστορία της Ελλάδας καθώς και θεμάτων που σχετίζονται με την επιστημονική και τεχνολογική πολιτιστική κληρονομιά.
Μέσα από την ιστορία των μηχανών υπολογισμού και των υποκειμένων που τις δημιουργούν και τις διαχειρίζονται, ξετυλίγεται το νήμα της κοινωνικής και οικονομικής ιστορίας της χώρας, της πορείας και του ρόλου του τεχνολογικού εξοπλισμού και της καινοτομίας, υποδηλώνονται συλλογικές ιδέες και εθνικοί προσανατολισμοί. Η έκθεση πλαισιώνεται από εκπαιδευτικό πρόγραμμα με εργαστήρια δραστηριοτήτων για σχολικές ομάδες καθώς και από μια σειρά μορφωτικών εκδηλώσεων. Επιχειρεί με αυτόν τον τρόπο να συμβάλει στην επικοινωνία της επιστήμης με την κοινωνία, στη διερεύνηση δημιουργικών πρακτικών μάθησης και στην κοινωνική εγρήγορση, κυρίως των παιδιών και των νέων, ως προς ζητήματα επιστημονικής κληρονομιάς.
Στα πλαίσια της έκθεσης πραγματοποιείται μία σειρά επιστημονικών παρουσιάσεων με τη συμμετοχή καταξιωμένων Ελλήνων και ξένων ομιλητών.
Οι εκδηλώσεις διοργανώνονται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος συνεργασίας Hephaestus-Hellenic Philosophy, History and Environmental Science Teaching Under Scrutiny (7ο Πρόγραμμα Πλαίσιο της Ε.Ε., RegPot-2008-1) που πραγματοποιείται με ευθύνη του Ινστιτούτου Νεοελληνικών Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών και του Εργαστηρίου Διδακτικής & Επιστημολογίας Φυσικών Επιστημών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Την Τρίτη 13-12-2011 στις 19.30 (είσοδος ελεύθερη) στη θεματική ενότητα “Πληροφορική & Εκπαίδευση” περιλαμβάνονται οι ομιλίες: Συνέχεια… »
Κανένα σχόλιο »