|
3.10 Φύλλο αξιολόγησης Η αξιολόγηση γενικά θα πρέπει να δίνει πληροφορίες σχετικά με την υλοποίηση των στόχων και να χρησιμεύει ως βάση για την αναθεώρηση των δραστηριοτήτων ή το σχεδιασμό νέων, ώστε να μη δημιουργούνται στους μαθητές γνωστικά κενά. Στα πλαίσια της διαδικασίας αξιολόγησης όταν πρόκειται για σημαντικές γραπτές εξετάσεις οι ερωτήσεις που τίθενται θα πρέπει να αντικατοπτρίζουν κυρίως τους σκοπούς. Ένα ολοκληρωμένο πειραματικό εγχειρίδιο Χημείας θα πρέπει στο τέλος να περιλαμβάνει και φύλλο αξιολόγησης των μαθητών. Το φύλλο αυτό το έχει μόνο ο εκπαιδευτικός και δεν μοιράζεται στους μαθητές εκ των προτέρων, πριν την εκτέλεση του πειράματος μαζί με το υπόλοιπο εγχειρίδιο, αλλά δίνεται μέσα στην τάξη στα πλαίσια της συνήθους διαδικασίας αξιολόγησης, έχοντας τη μορφή ολιγόλεπτου τεστ.
|
||