You are here: Αρχική
Σχολικός Σύμβουλος
Σχολικές μονάδες 4ης Εκπ. Περ.
Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ομβριακής
Αξιολόγηση σεμιναρίου ενδοσχολικής επιμόρφωσης 1ου κύκλου




Α. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Θεωρείτε ικανοποιητική την οργάνωση του σεμιναρίου ως προς:
Β. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Θεωρείται ικανοποιητικό το επίπεδο του σεμιναρίου ως προς το περιεχόμενο:
Γ. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Θεωρείται ικανοποιητικό το επίπεδο του σεμιναρίου ως προς το περιεχόμενο:
ΠΟΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ;
Το θέμα, ο διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων
Η ανάλυση στόχων και στάσεων απέναντι στους γονείς
Το υποστηρικτικό υλικό
Η χρονική στιγμή υλοποίησης
Η επικοινωνία εκπ/κών διαφορετικών σχολείων με διαφορετικές απόψεις
ΠΟΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ;
Ο μικρός χρόνος
Ο χώρος
Η έλλειψη εποπτικού υλικού
Η μη αναφορά σε πραγματικές καταστάσεις και πως αντιμετωπίστηκαν
ΔΙΑΤΥΠΩΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ:
Να γίνονται πιο συχνά μέσα στη σχολική μονάδα
Να συμμετέχουν και οι γονείς
Μεγαλύτερη διάρκεια
Πρακτική ανάλυση θεμάτων
Το ερωτηματολόγιο είναι ένα καλό μέσο αναζήτησης θέματος