Υλικό 1ου Εργαστηρίου: Θεατρικό παιχνίδι και γλωσσικός κώδικας
Υλικό 2ου Εργαστηρίου: Σχολική βία: αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης και πρόληψης του φαινομένου
Υλικό 2ου Εργαστηρίου
Υλικό 2ου Εργαστηρίου
Υλικό 3ου Εργαστηρίου: Ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των μαθητών και εκμάθηση δεξιοτήτων επικοινωνίας με στόχο τη διαχείριση των συναισθημάτων και των συγκρούσεων
Υλικό 4ου Εργαστηρίου: Τεχνικές δραματοποίησης - ηχοποίησης κειμένων και οπτικού υλικού. Πρακτικές εφαρμογές για την καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία
Υλικό 5ου Εργαστηρίου: Μαθησιακές δυσκολίες: Γενικές και Ειδικές (δυσλεξία) - Συμπτώματα- Δείγματα- Δυσκολίες, Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις αντιμετώπισης Ο ρόλος του εκπαιδευτικού
Υλικό 6ου Εργαστηρίου: Η έννοια της άρθρωσης του Προφορικού Λόγου ως εργαλείο εκπαίδευσης, ειδικά όταν η χρησιμοποιούμενη γλώσσα δεν είναι η μητρική των εκπαιδευομένων. Τεχνικές χρήσης των οργάνων του στόματος προς γνώση, αρχικά, των εκπαιδευομένων.
Υλικό 7ου Εργαστηρίου: Ανάπτυξη προφορικού και γραπτού λόγου
Υλικό 8ου Εργαστηρίου: Ο κόσμος των αντικειμένων στην καθημερινή διδασκαλία
Για να δείτε το πρόγραμμα του βιωματικού σεμιναρίου πατήστε εδώ.
1ο Εργαστήρι:Στ. Βγαγκές, Δάσκαλος- Εμψυχωτής Θεατρικού Παιχνιδιού
Θεατρικό παιχνίδι και γλωσσικός κώδικας - Συμμετέχοντες
2ο Εργαστήρι: Αθ. Καραβόλτσου, Μαθηματικός, Θεατρολόγος Mst Drama in Education, Εκπαιδευτικός Αγωγής Υγείας (Msc)
Σχολική βία: αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης και πρόληψης του φαινομένου - Συμμετέχοντες
3ο Εργαστήρι: Αρ. Κυπραίου, Ψυχολόγος Μ.Sc.
Ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των μαθητών και εκμάθηση δεξιοτήτων επικοινωνίας με στόχο τη διαχείριση των συναισθημάτων και των συγκρούσεων - Συμμετέχοντες
4ο Εργαστήρι:Α. Δενιόζος, Δ. Παπαχριστοπούλου, Επιστημονικοί Συνεργάτες του Προγράμματος
Τεχνικές δραματοποίησης - ηχοποίησης κειμένων και οπτικού υλικού. Πρακτικές εφαρμογές για την καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία - Συμμετέχοντες
5ο Εργαστήρι: Ε. Γκονέλα, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ (Γενικής και Ειδικής Αγωγής) ε.τ. και Επιστημονική Συνεργάτιδα του Προγράμματος
Μαθησιακές δυσκολίες: Γενικές και Ειδικές (δυσλεξία) - Συμπτώματα- Δείγματα- Δυσκολίες, Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις αντιμετώπισης - Ο ρόλος του εκπαιδευτικού - Συμμετέχοντες
6ο Εργαστήρι: Δ. Παπακωνσταντίνου, Καθηγητής Αγωγής Λόγου, Σκηνοθέτης, Ηθοποιός
Η έννοια της άρθρωσης του Προφορικού Λόγου ως εργαλείο εκπαίδευσης, ειδικά όταν η χρησιμοποιούμενη γλώσσα δεν είναι η μητρική των εκπαιδευομένων. Τεχνικές χρήσης των οργάνων του στόματος προς γνώση, αρχικά, των εκπαιδευομένων. - Συμμετέχοντες
7ο Εργαστήρι: Ι. Χαραλαμπάκη, τ. Σχολική Σύμβουλος Δ.Ε.
Ανάπτυξη προφορικού και γραπτού λόγου - Συμμετέχοντες
8ο Εργαστήρι: Μ. Σκανδάλη, Μουσειοπαιδαγωγός, Ξεναγός, Μ.a στην Πολιτισμική Διαχείριση
Ο κόσμος των αντι/κειμένων στην καθημερινή διδασκαλία - Συμμετέχοντες