You are here: Αρχική
Σχολικός Σύμβουλος
Σχολικές μονάδες 4ης Εκπ. Περ.
Συγκεντρωτικά στοιχεία
Αξιολόγηση σεμιναρίων ενδοσχολικής επιμόρφωσης 1ου κύκλου 11-12
Εκτός κατηγορίας
5ο Δ.Σ. Λαμίας
![](/kdimitrakakis/kdim/media/system/images/arrow.png)
![](/kdimitrakakis/kdim/media/system/images/arrow.png)
![](/kdimitrakakis/kdim/media/system/images/arrow.png)
![](/kdimitrakakis/kdim/media/system/images/arrow.png)
![](/kdimitrakakis/kdim/media/system/images/arrow.png)
![](/kdimitrakakis/kdim/media/system/images/arrow.png)
Α. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Β. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Γ. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΠΟΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ;
Ο τρόπος παρουσίασης του θέματος αποτέλεσε το κίνητρο για εποικοδομητική συζήτηση
Οι εικόνες που δίνουν την ευκαιρία για προβληματισμό και συζήτηση
Η σωστή επιλογή σκίτσων- εικόνων και η συμμετοχή των διδασκόντων στο διάλογο
Οι συμβουλές και η εφαρμογή απ? τους γονείς μέσω της εκπαιδευτικής δραστηριότητας
ΠΟΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ;
Ο χώρος
ΔΙΑΤΥΠΩΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ:
Να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και να θίγουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο δάσκαλος στο εκπ/κό έργο του
Να υπάρχει η παρουσία γονέων