Δημητρακάκης Κων/νος M. ed.

Σύμβουλος Εκπ/σης ΠΕ 70 - τ. Αναπληρωτής Δ/ντής Π.Ε. Φθιώτιδας - τ. Δ/ντής ΠΕΚ Λαμίας

Επιλογές

Υλικό ανά γνωστικό αντικείμενο

Γενικό υποστηρικτικό υλικό

 

Α. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

Β. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Γ. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

ΠΟΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ;

  • Η θεματολογία, το υλικό, ενδιαφέρουσες πληροφορίες, η ανταλλαγή απόψεων
  • Ο χώρος, η παρουσίαση (video)
  • Η βαθιά γνώση του εισηγητή και η άριστη προετοιμασία του
  • Απευθύνθηκε και στις δυο βαθμίδες εκπαίδευσης
  • Η επιτυχής ανάμειξη προφορικού και οπτικοακουστικού υλικού
  • Χρήση προσωπικών δεδομένων
  • Σημαντικές πληροφορίες για το ρόλο του εκπαιδευτικού και facebook
  • Απλή, κατανοητή γλώσσα

 

ΠΟΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ;

  • Ο λίγος χρόνος , καθυστέρηση έναρξης, ο έντονος φωτισμός
  • Δεν είχε βιωματικό χαρακτήρα, έλλειψη χρήσης παραδειγμάτων
  • Περισσότερα video και λιγότερη θεωρία
  • Κουραστική εισήγηση πέραν της ώρας (ο εισηγητής δοκίμασε την αντοχή μας)
  • Έπρεπε να εστιάσει περισσότερο στην εκπαίδευση
  • Η εκτενής αναφορά στα προσωπικά δεδομένα

 

ΔΙΑΤΥΠΩΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ:

  • internet και χρήση κατά τη διδασκαλία για την εκπόνηση εργασιών, ιστοσελίδα, blog σχολικής μονάδας
  • Περισσότερες πληροφορίες για την ασφάλεια κατά τη χρήση της κοινωνικής δικτύωσης
  • Ρατσισμός, επιθετικότητα, λεκτική και σωματική βία
  • Αντιμετώπιση- συνεργασία εκπαιδευτικών- γονέων, ρόλος εκπαιδευτικού
  • Εκπαιδευτικό υλικό που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για ενημέρωση των μαθητών
  • Τα παιχνίδια που παίζουν τα παιδιά στον Η/Υ
  • Τεχνικές αναζήτησης
  • Ενημέρωση για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
  • Παιδοψυχολογία
  • Όρια χρήσης του facebook από τα παιδιά αν υπάρχουν
  • Ασφάλεια στον προσωπικό υπολογιστή
  • Δυνατότητα πρακτικής εξάσκησης
  • Αντιμετώπιση παιδιών με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες