Α. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Β. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Γ. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΠΟΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ;
- Η θεματολογία, το υλικό, ενδιαφέρουσες πληροφορίες, η ανταλλαγή απόψεων
- Ο χώρος, η παρουσίαση (video)
- Η βαθιά γνώση του εισηγητή και η άριστη προετοιμασία του
- Απευθύνθηκε και στις δυο βαθμίδες εκπαίδευσης
- Η επιτυχής ανάμειξη προφορικού και οπτικοακουστικού υλικού
- Χρήση προσωπικών δεδομένων
- Σημαντικές πληροφορίες για το ρόλο του εκπαιδευτικού και facebook
- Απλή, κατανοητή γλώσσα
ΠΟΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ;
- Ο λίγος χρόνος , καθυστέρηση έναρξης, ο έντονος φωτισμός
- Δεν είχε βιωματικό χαρακτήρα, έλλειψη χρήσης παραδειγμάτων
- Περισσότερα video και λιγότερη θεωρία
- Κουραστική εισήγηση πέραν της ώρας (ο εισηγητής δοκίμασε την αντοχή μας)
- Έπρεπε να εστιάσει περισσότερο στην εκπαίδευση
- Η εκτενής αναφορά στα προσωπικά δεδομένα
ΔΙΑΤΥΠΩΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ:
- internet και χρήση κατά τη διδασκαλία για την εκπόνηση εργασιών, ιστοσελίδα, blog σχολικής μονάδας
- Περισσότερες πληροφορίες για την ασφάλεια κατά τη χρήση της κοινωνικής δικτύωσης
- Ρατσισμός, επιθετικότητα, λεκτική και σωματική βία
- Αντιμετώπιση- συνεργασία εκπαιδευτικών- γονέων, ρόλος εκπαιδευτικού
- Εκπαιδευτικό υλικό που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για ενημέρωση των μαθητών
- Τα παιχνίδια που παίζουν τα παιδιά στον Η/Υ
- Τεχνικές αναζήτησης
- Ενημέρωση για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
- Παιδοψυχολογία
- Όρια χρήσης του facebook από τα παιδιά αν υπάρχουν
- Ασφάλεια στον προσωπικό υπολογιστή
- Δυνατότητα πρακτικής εξάσκησης
- Αντιμετώπιση παιδιών με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες